47 έχουν φθάσει μέχρι στιγμής τα σχόλια φίλων αναγνωστών μας - συμπεριλαμβανομένων και των δικών μας - κατόχων ή μη του συγκεκριμένου γερμανικού μοντέλου που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας ως μία σπουδαία επιλογή για τους υποψήφιους αγοραστές. Δείτε, λοιπόν, τί γράψαμε εμείς και οι φίλοι μας αναγνώστες -μέσω των σχολίων τους - για το συγκεκριμένο μοντέλο:
Η έκτη γενιά του Golf έρχεται να επαναπροσδιορίσει το επίπεδο ασφάλειας, ποιότητας και άνεσης των αυτοκινήτων της κατηγορίας παραμένοντας σημείο αναφοράς.
Με ένα μόνο υπερσυμπιεστή το μοντέλο αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά μικρομεσαία στα 1,4 λίτρα με τιμή που ξεκινάει στην βασική του έκδοση λίγο πάνω από τα 18.000€ Καθαρές γραμμές συνδυάζονται αρμονικά με τις καμπύλες του αμαξώματος συνθέτοντας ένα μοναδικό αποτέλεσμα. Στο μπροστινό μέρος, οι χαρακτηριστικές γρίλιες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και λεπτομέρειες χρωμίου προσδίδουν πολυτέλεια και μοναδικότητα. Τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας ολοκληρώνουν ιδανικά τη δυναμική σχεδίαση του νέου Golf.
Στον πλευρικό σχεδιασμό, κυριαρχούν τα έντονα “νεύρα” που διαπερνούν κατά μήκος ολόκληρο το αμάξωμα, κάνοντας ακόμα πιο εμφανή τον δυναμισμό του νέου Golf.
Το νέο GOLF VI θα μπορούσαμε να πούμε ότι μοιάζει περισσότερο με το Golf IV και γενικότερα ακολουθεί την πρακτική της VW να μην αλλάζει πολύ τον σχεδιασμό των μοντέλων της κάτι που ενισχύει την ήδη πολύ καλή - σε σχέση με τον ανταγωνισμό - μεταπώληση των μοντέλων της. Τα πλαστικά στο νέο ταμπλό είναι βελτιωμένα και αγγίζουν το τέλειο ενώ το φινίρισμα και η συναρμογή δείχνουν να πιάνουν την κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Το αυτοκίνητο αντικατέστησε στην γκάμα της VW τον 1.600άρη άμεσου ψεκασμού, προσφέροντας περισσότερη ισχύ και παράλληλα βελτιωμένη κατανάλωση. Σχεδιαστικά, το Golf 1,4 TSI 122 PS δεν έχει κάποια διακριτή διαφορά σε σχέση με το αμέσως δυνατότερο μοντέλο. Η έκδοση των 122 ίππων του 1,4 TSI είναι η μικρότερη υπερτροφοδοτούμενη στην γκάμα του Golf, αφού μετά συναντούμε την πιο δυνατή έκδοση των 160 ίππων.
Σε σχέση, λοιπόν, με την ισχυρότερη έκδοση, αυτή με τους 122 έχει χάσει το μηχανικό υπερσυμπιεστή (κομπρέσσορα), διατηρώντας μόνο το Turbo.
Η απόκριση του εν λόγω μοτέρ είναι πολύ καλή για 1.400, ενώ η απόδοση της ισχύος αρκετά γραμμική. Θυμίζει δε και σε κάποιες περιπτώσεις (ρεπρίζ) ξεπερνά ακόμα και τους δίλιτρους...
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΟΥ AUTOCARNET