Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: SKODA OCTAVIA 5 RS



Η Skoda Octavia 5 στην έκδοση RS αποτελεί το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στην 100ετή ιστορία της Skoda. Ηρθε να αντικαταστήσει το κατά τ'άλλα άριστο Skoda Octavia RS to 2005 το οποίο όμως συνεχίζει να πωλείται στην ελληνική αγορά με αλλαγές ως Octavia GT.

Η εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακή. Μικρές σπορ λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά. Τα λευκά φλασάκια στους εξωτερικούς καθρέπτες, οι δαγκάνες των φρένων που είναι βαμμένες με το πράσινο χρώμα, με το οποίο εκπροσωπείται η Skoda στους αγώνες, τα διακριτικά VRS στην εμπρός γρίλια και την πέμπτη θύρα. Και οι σχεδιαστές δε σταματήσαν εκεί, η σπορ πίσω αεροτομή, η διπλή απόληξη της εξάτμισης, οι 17άρες ζάντες και τέλος το φανταχτερό γαλάζιο αποδεικνύουν, ότι οι άνθρωποι της Skoda ήθελαν να δημιουργήσουν οπτικά ένα σπορ μοντέλο, το οποίο να ξεχωρίζει βασιζόμενο στη λεπτομέρεια!


Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας TFSI των 200 ίππων κινεί σε γοργούς ρυθμούς το αμάξωμα, τόσο της πεντάθυρης, όσο και της Combi έκδοσης, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί βενζινοβόρος (7,8 λτ./100 χλμ.). Ο συνδυασμός του με το 6τάχυτο κιβώτιο είναι πολύ καλός.

Το εξατάχυτο κιβώτιο καταφέρνει να περάσει με ευκολία τη ροπή των 280 κιλών στον δρόμο. Τα 7,3 δευτερόλεπτα που χρειάζονται για να επιταχύνει μέχρι τα 100 και τα 240 χιλιόμετρα τελικής ,λένε μόνο ένα μέρος της αλήθειας αφού η δύναμη είναι διαθέσιμη σε ένα πολύ μεγάλο ευρος στροφών – κάτι που κάνει την οδήγηση ιδιαίτερα απολαυστική.

Για την ασφάλεια αλλά και την διασκέδαση του οδηγού φροντίζει φυσικά και η χαμηλωμένη κατά 12 χιλιοστά ανάρτηση με τους πολλαπλούς συνδέσμους να κρατούν το πίσω μέρος καρφωμένο μέσα στην στροφή. Έτσι η ανάρτηση χωρίς να είναι πολύ σκληρή, μπορεί να ελέγχει με ευκολία τις αντιδράσεις του αμαξώματος -τιμώντας το λογότυπο RS που βλέπουν αυτοί που θα σας ακολουθούν

Η Octavia 5 RS διατίθεται και σε στέισον βάγκον αμάξωμα (Combi), προσφέροντας καλύτερα επίπεδα χώρων για τους επιβάτες και διαθέτοντας επιπλέον της πεντάθυρης έκδοσης 30 λίτρα χώρου αποσκευών (580 έναντι 550 λίτρων της πεντάθυρης).

Oι διαφορές σε σχέση με το απλό Octavia5
• Χαμηλότερο ύψος αμαξώματος από το έδαφος
• 17άρες ζάντες
• Λογότυπα RS στο εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου
• Ευμεγέθεις προφυλακτήρες
• Πίσω αεροτομή
• Σπόιλερ
• Διπλή απόληξη της εξάτμισης
• Μπάκετ καθίσματα σε black and silver αποχρώσεις,
• Αλουμινένιες πεταλιέρες
• Λογότυπα RS σε καθίσματα και λεβιέ ταχυτήτων

ΤΙΜΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ: 25.763 ευρώ

Ένα αυτοκίνητο για γρήγορους και μη οικογενειάρχες...Περισσότερα για το αυτοκίνητο μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site της ελληνικής αντιπροσωπείας Skoda www.skoda.gr.




photo's auto24.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.