Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΠΡ - 30ο Ράλλυ Κένταυρος - 2 στα 2 ο Παπαχριστόπουλος!



Ο 5ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και 4ος του Κυπέλλου Ράλλυ Β.Ελλάδος έλαβε μέρος στην περιοχή του Βόλου και τις πανέμορφες ασφάλτινες ε.δ. του Πηλίου. 57 μόλις πληρώματα ξεκίνησαν τον αγώνα και πρόσφεραν αρκετές μάχες στις περισσότερες κλάσεις. Νικητές του αγώνα, για 2ο συνεχόμενο στην άσφαλτο, οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος με το VW Golf MK4 KC που προετοιμάζει η Cabilis Performance.

Στο ξεκίνημα του αγώνα βρέθηκαν και πάλι να αντιμετωπίζουν μικροπροβλήματα με το set up του αυτοκινήτου, τα οποία τους κόστισαν κάποια δεύτερα αλλά στην συνέχεια αυτά διορθώθηκαν και έτσι μπόρεσαν να ανεβάσουν κατακόρυφα τον ρυθμό τους και πιέζοντας αρκετά δημιούργησαν μια διαφορά που κατάφεραν να την διατηρήσουν μέχρι το τέλος του αγώνα. Με αυτή τους τη νίκη, περνάνε 1οι στη βαθμολογία του ΠΠΡ και πλέον με 3 από τους 6 αγώνες που απομένουν να είναι ασφάλτινοι πιθανόν να αποτελέσουν σοβαρούς διεκδικητές του φετινού τίτλου.

Στην 2η θέση της γενικής, 24'' πίσω από τους νικητές, βρέθηκαν οι Μίχος-Χειράκης με το νέο Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που πρετοίμασε για λογαριασμό τους η Kirkos Racing. Ξεκίνησαν δυναμικά τον αγώνα, καθώς προηγήθηκαν στην 1η ε.δ.. Δεν πίεσαν όπως ήθελαν καθώς ήταν η πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο και έτσι στις επόμενες 2 ε.δ. έπεσαν στην 2η θέση, καθώς ο ρυθμός του Παπαχριστόπουλου ήταν εξαιρετικός. Στο 6ο χλμ της 4ης ε.δ. είχαν και μια ατυχία καθώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με το ημιαξόνιο του αυτοκινήτου και κάπου εκεί αποφάσισαν να μην πιέσουν περισσότερο έχοντας στον νου τους τον τερματισμό. Έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι με το νέο αυτοκίνητο και όταν προσαρμοστούν σε αυτό σίγουρα θα διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω στους επόμενους αγώνες.

Η 3η θέση της γενικής επεφύλασε μια από τις ωραιότερες μάχες του αγώνα. Οι Καλούδης-Τσιάπας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII ξεκίνησαν κάπως "μουδιασμένα" το 1ο loop του αγώνα και αυτό τους κράτησε έξω από το πόντιουμ του αγώνα. Στο 2ο όμωςloop ανέβασαν τον ρυθμό τους και κατάφεραν μια ε.δ. πριν το τέλος να "προσπεράσουν" τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3 Max που μέχρι τότε κατείχαν την θέση. Στην τελευταία ε.δ. του αγώνα τα 2 πληρώματα "μπήκαν" με διαφορά ανάσας, μόλις 0''2, και εκεί το πλήρωμα από την Αλεξ/πολη κατάφερε να γράψει καλύτερο χρόνο, αυξάνοντας την τελική διαφορά στα 3''4, και να ανέβει στο στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ.

Οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης, σε έναν αγώνα που γνωρίζουν πολύ καλα, ίσως να έκαναν την καλύτερη τους εμφάνιση με το αυτοκίνητο ως τώρα. Κατάφεραν να γράψουν καλούς χρόνους, πιέζοντας αρκετά στις ε.δ. του αγώνα, ενώ αντιμετώπισαν και ένα μικρό πρόβλημα με ένα ελαστικό στην αρχή του 2ου loop. Παρά τη μη είσοδο τους στο πόντιουμ, κατάφεραν να κερδίσουν την F2 και την Α/7, που ίσως να τους βάζει στο παιχνίδι διεκδίκησης του τίτλου της κατηγορίας.

Ακόμα μια πολύ καλή εμφάνιση για τους Γεροδήμο-Κοτσιλιάνο με το Honda Civic Type-R που τερμάτισαν 5οι γενικής. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλες τις ε.δ, και πήραν την 2η θέση σε F2 και Α/7 που τους διατηρεί στην κορυφή της βαθμολογίας της κατηγορίας.

Στην 6η θέση της γενικής βρέθηκαν οι τοπικοί Μπαλντούνης-Μακάριος που οδήγησαν εξαιρετικά ένα Ford Escort MKII RS. Για 2η συνεχόμενη χρονιά τερμάτισαν πολύ ψηλά στη γενική ενώ ήταν από τους πιο θεαματικούς συνδυασμούς του αγώνα. Κέρδισαν άνετα την κατηγορία Ε και την Ε/11 και ελπίζουμε να τους βλέπουμε πιο συχνά σε αγώνες ράλλυ.

7οι γενικής, 3οι F2, και 1οι στην Α/6, τερμάτισαν οι Νικολιδάκης-Πετούσης με ένα Peugeot 106 S16. Σε κάθε "έξοδο" τους από την Κρήτη, καταφέρνουν να πρωταγωνιστούν στην κλάση τους και να πέρνουν πολύ καλά αποτελέσματα. Είχαν μάχη για τη νίκη στη κλάση την οποία κατάφεραν να κερδίσουν. Πολλά εύσημα και στους Γάτσο-Αμαραντίδου, επίσης με Peugeot 106 S16, που έκαναν μια καλή εμφάνιση και κατάφεραν να τερματίσουν στην 2η θέση της Α/6.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Χαλάτσης-Παπαγεωργίου με το Nissan Micra K12 που κέρδισαν άνετα την Ν/2 γράφοντας πολύ καλούς χρόνους και οι Kαραβασίλης-Κολλαράς με Peugeot 106 S16 που πήραν την 3η θέση της Α/6.

Ας δούμε τι έγινε και στις υπόλοιπες κλάσεις του αγώνα. 11οι γενικής και 3οι A/7 τερμάτισαν οι Αγγλόπουλος-Κυριαζής που για τον αγώνα του Πηλίου οδήγησαν ένα Renault Clio RS και όχι το γνωστό Citroen Saxo KC.

Στην Ν/3, μόλις 2 αυτοκίνητα ξεκίνησαν τον αγώνα, ενώ νικητές αναδείχτηκαν οι Καρπάνος-Καρπάνος με το Renault Clio RS Ragnotti που ήταν και οι μόνοι τερματίσαντες της κλάσης στην 14η θέση της γενικής.

Στην Ν/2, αρκετά πίσω από τους νικητές, ακολούθησαν οι Τριανταφύλλου-Ευτυχιάδης με Peugeot 106 S16 και Tουλιάτος-Μαλακτάρη με Citroen Saxo VTS.

Στην Α/5, είχαμε την πρώτη νίκη στην κατηγορία, των Τσακίρη-Νώττα με Τοyota Yaris που είχαν καλό ρυθμό στον αγώνα, ενώ τους ακολούθησαν οι Αργυρίου-Βούλγαρης με Toyota Starlet EP91 και Κοτσίκης-Φούκης με VW Polo.

Στην Ε/10 επικράτησαν οι Τραγής-Μουστάκας με Citroen 205 GTI, ενώ τους ακολούθησαν οι Κουτσούκος-Τράχος με Citroen AX.

Στην Ε/9 τη νίκη πήραν οι Σαρητζόγλου-Κυπαρισσάς με Peugeot 205 Rallye, ακολουθούμενοι από τους Μπαρμπούνη-Τουφάκη με Citroen AX GTI και Κολίσογλου-Βασιλειάδου με Ford Fiesta MKI.

Ιδιαίτερης αναφοράς, χρίζει η επίδοση των Ζάχου Β.-Δεληγιάννη που στον αγώνα συμμετείχαν τελικά με το Citroen C2 R2 της Citroen Mακρής και μέχρι την 4η βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους. Στην 5η ε.δ. είχαν όμως ένα κλατάρισμα που σταμάτησαν να το αλλάξουν το οποίο τους κόστισε παραπάνω από 5 λεπτά και τους έριξε αρκετά πίσω στην γενική.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα, που ήταν αρκετές για ασφάλτινο αγώνα, θα βρούμε, τους Ζάχο Ε.-Ζάχο με το Renault Clio RS Ragnotti που εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ από αντλία βενζίνης, τους Αμαξόπουλο-Frezzato με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από ημιαξόνιο, τους Καμπουγιάννη-Ντούφα με το Citroen AX που εγκατέλειψαν και αυτοί στην 1η ε.δ. από κινητήρα, τους Κυρίτση-Πολίτη με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που σταμάτησαν την προσπάθεια τους μετά την 3η ε.δ., Θεοδορώπουλο-Μουρκάκη με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα ενώ ήταν 8οι γενικής και 2οι A/6 μετά από πολύ καλή εμφάνιση και μάχη για την νίκη στην κλάση, τους Χαλδαίο-Σαμαρά με Toyota Yaris που και αυτοί εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. χάνοντας μια άνετη νίκη στην Α/5, τους Βαλαβάνη-Γκαγκαστάθη με Renault Megane που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από μηχανική βλάβη, τους Νομικό-Νομικό με Seat Ibiza KC από έξοδο στην 3η ε.δ. και τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη με Peugeot 206 KC που εκγατέλειψαν στην 5η ε.δ. από μηχανική βλάβη.

Στα παραλειπόμενα του αγώνα, το ατύχημα που προκάλεσαν με διερχόμενο αυτοκίνητο οι Καραμήτρος-Πρίντεζης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX την προηγούμενη μέρα του αγώνα που τους κόστισε και την συμμετοχή τους στον αγώνα λόγω ζημιών στο αγωνιστικό. Για το συγκεκριμένο θέμα δεν χρειάζεται κανένα ιδιαίτερο σχόλιο. Εάν θέλουμε οι κάτοικοι των περιοχών που γίνονται αγώνες να τους στηρίζουν και να τους αγαπήσουν θα πρέπει να σταματήσουμε να τους "παρενοχλούμε" βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους!!! Το ίδιο ισχύει και για το θέμα των αναγνωρίσεων των ε.δ. από τα πληρώματα σε "ρυθμό αγώνα"! Πρέπει επιτέλους να αρχίσουν να τιμωρούνται οι παραβάτες παραδειγματικά εάν θέλουμε το φαινόμενο να εκλείψει κάποια στιγμή και το πιο σημαντικό να μην αναγκαστούμε να θρηνήσουμε θύματα!

Επόμενος σταθμός του ΠΠΡ στις 12-13 Σεπτεμβρίου με το, επίσης ασφάλτινο, Ράλλυ ΔΕΘ στην περιοχή της Χαλκιδικής.
Για το Κύπελλο Β.Ελλάδος, πριν το Ράλλυ ΔΕΘ, θα έχουμε και το Ράλλυ Σπριντ Κοζάνης στις 19-20 Ιουνίου.
www.r40.gr



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: