Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το πιο ισχυρό Mitsubishi Evo παραγωγής...


Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα παρουσιάστηκε η έκδοση FQ-330 του Lancer Evolution 10ης πλέον γενιάς. Ότι θα υπήρχε και η δυνατότερη έκδοση FQ-400 το γνωρίζαμε αφού είχε ήδη ανακοινωθεί, όμως τώρα δημοσιεύτηκαν οι φωτογραφίες του μοντέλου καθώς και περισσότερα στοιχεία.

Μετά τις κατάλληλες επεμβάσεις από τη Mitsubishi της Μεγάλης Βρετανίας το τετρακύλινδρο δίλιτρο μηχανικό σύνολο του Evo τελευταίας γενιάς κατάφερε, στην δυνατότερη εργοστασιακή έκδοση του να αποδόσει 403 ίππους. Έτσι χρησιμοποιώντας: αγωνιστικά μπέκ, νέο τούρμπο και intercooler καθώς και επαναπρογραμματισμένη ECU (εγκέφαλος), και με τη διάμετρο της εξάτμισης να φτάνει πλέον τους 7,6 πόντους, η απόδοση του FQ-400 είναι οι 403 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ. και τα 525 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ.

Αναμενόμενα, οι επιδόσεις μόνο ως κορυφαίες μπορούν να χαρακτηριστούν αφού τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω.

Από πλευράς στησίματος το FQ-400 έχει πιο φαρδιά μετατρόχια και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 30 χιλ. ενώ βελτιωμένα είναι και τα φρένα που κρύβονται μέσα στις 18άρες ζάντες των 9 ακτίνων, και είναι της Alcon. Τα ελαστικά έχουν ειδική χάραξη και προέρχονται από την Toyo (Proxes R1R), ενώ το σύνολο ολοκληρώνεται με ελατήρια της Eibach, και αμορτισέρ της Bilstein.

Με την έμφαση να δίνεται και στη μείωση του βάρους τα ελαφρά υλικά χρησιμοποιούνται σε μεγάλο ποσοστό στο αμάξωμα αυτού του Evo, με τον εμπρός προφυλακτήρα να είναι πλέον κατασκευασμένος από πιο ελαφρύ πλαστικό (όπως και τα νέα πλευρικά μαρσπιέ), ενώ στο κάτω άκρο του υπάρχει αεροδυναμικό βοήθημα από ανθρακονήματα. Σε μια προσπάθεια να «θυμίσουν» τη θρυλική έκδοση VI του Evo, οι σχεδιαστές έφτιαξαν ένα πιο τουμπανιασμένο καπό, το οποίο έχει πολύ πιο ελεύθερες εξαγωγές για τον ζεστό αέρα του κινητήρα, ενώ η εξάτμιση είναι τοποθετημένη στο κέντρο του diffuser που παρεμπίπτοντος είναι και αυτό από ανθρακονήματα.

Εσωτερικά το αυτοκίνητο θα έχει μικρές αλλαγές που περιορίζονται στον ανθρακονημάτινο λεβιέ του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη SST, και το διαφορετικό χειρόφρενο, ενώ τέλος, το μοντέλο θα κοστίζει από 49.999 λίρες στην Αγγλία, και θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούνιο.
www.autotriti.gr


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.