...με συμβιβασμούς
Σημειώνοντας 60.000 πωλήσεις σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους, το Sandero αναδεικνύεται στο σημαντικότερο "κεφάλαιο" στη σύγχρονη ιστορία της Dacia.
Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και η προσπάθεια της ρουμανικής φίρμας να ενισχύσει τη "φτωχή" γκάμα του αυτοκινήτου με μια νέα -για τα ευρωπαϊκά δεδομένα- έκδοση.
Ο λόγος για το Sandero Stepway, που μέχρι σήμερα κυκλοφορούσε "υπό τη σκέπη" της Renault στις αγορές της Νότιας Αμερικής.
Το Stepway πραγματοποίησε την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στη Βαρκελώνη, εισάγοντας τη φίρμα σε μια άγνωστη για αυτήν κατηγορία.
Η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και οι σχεδιαστικά τροποποιημένοι προφυλακτήρες δηλώνουν εξαρχής τον on/off χαρακτήρα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας ταυτόχρονα προσδοκίες για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουμε με ένα τυπικό crossover με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, το οποίο προσφέρεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.600 κ.εκ. με 90 ίππους ή με έναν πετρελαιοκινητήρα 70 ίππων.
Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος -το μήκος μόλις που ξεπερνά τα 4 μέτρα- το εσωτερικό τμήμα έχει διατηρήσει την πενταθέσια διάταξή του, ενώ και ο χώρος των αποσκευών είναι επαρκής, καθώς ο όγκος του ξεκινά από τα 320 λίτρα.
Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Sandero Stepway δανείζεται περισσότερο από το 80% των τμημάτων της λατινοαμερικάνικης έκδοσης, αν και η παραγωγή του θα πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της φίρμας στη Ρουμανία.
Το νέο Dacia θα διατεθεί στις ευρωπαϊκές αγορές το Σεπτέμβριο του 2009, αν και η διαδικασία των προ-παραγγελιών θα ξεκινήσει από τον Ιούλιο.
in.gr
Σημειώνοντας 60.000 πωλήσεις σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους, το Sandero αναδεικνύεται στο σημαντικότερο "κεφάλαιο" στη σύγχρονη ιστορία της Dacia.
Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και η προσπάθεια της ρουμανικής φίρμας να ενισχύσει τη "φτωχή" γκάμα του αυτοκινήτου με μια νέα -για τα ευρωπαϊκά δεδομένα- έκδοση.
Ο λόγος για το Sandero Stepway, που μέχρι σήμερα κυκλοφορούσε "υπό τη σκέπη" της Renault στις αγορές της Νότιας Αμερικής.
Το Stepway πραγματοποίησε την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στη Βαρκελώνη, εισάγοντας τη φίρμα σε μια άγνωστη για αυτήν κατηγορία.
Η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και οι σχεδιαστικά τροποποιημένοι προφυλακτήρες δηλώνουν εξαρχής τον on/off χαρακτήρα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας ταυτόχρονα προσδοκίες για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουμε με ένα τυπικό crossover με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, το οποίο προσφέρεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.600 κ.εκ. με 90 ίππους ή με έναν πετρελαιοκινητήρα 70 ίππων.
Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος -το μήκος μόλις που ξεπερνά τα 4 μέτρα- το εσωτερικό τμήμα έχει διατηρήσει την πενταθέσια διάταξή του, ενώ και ο χώρος των αποσκευών είναι επαρκής, καθώς ο όγκος του ξεκινά από τα 320 λίτρα.
Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Sandero Stepway δανείζεται περισσότερο από το 80% των τμημάτων της λατινοαμερικάνικης έκδοσης, αν και η παραγωγή του θα πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της φίρμας στη Ρουμανία.
Το νέο Dacia θα διατεθεί στις ευρωπαϊκές αγορές το Σεπτέμβριο του 2009, αν και η διαδικασία των προ-παραγγελιών θα ξεκινήσει από τον Ιούλιο.
in.gr