Το υβριδικό σύστημα της Ferrari είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να λειτουργεί τόσο στα μοντέλα με τον κινητήρα εμπρός, όσο και σε αυτά με τον κινητήρα στο κέντρο. Εκτός όμως από την υβριδική τεχνολογία που από μόνη της αποτελεί γεγονός όταν πρόκειται για κατασκευαστή επιδόσεων όπως η Ferrari, το άλλο σημαντικό γεγονός είναι ότι μάλλον πρόκειται και για την πρώτη τετρακίνητη Ferrari. Αυτό πιθανόν να συμβεί γιατί τα σχέδια που διέρρευσαν μαρτυρούν ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα μεταφέρει τη δύναμη του στους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στους εμπρός τροχούς. Σύμφωνα με δηλώσεις της Ferrari, το θέμα στο όλο εγχείρημα είναι να κρατηθεί χαμηλά το κόστος, ενώ την ίδια στιγμή θα πρέπει να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά (μέσω της τετρακίνησης) καθώς και η κατανάλωση των μοντέλων που θα το χρησιμοποιήσουν.
Η επόμενη πρωτοτυπία της υβριδικής τεχνολογίας της Ferrari θα είναι τα μοτέρ παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που θα βρίσκονται εσωτερικά των εμπρός τροχών, κι έτσι δεν είναι αναγκαία η χρησιμοποίηση κάποιου άλλου συστήματος που θα πρόσθετε στο όχημα περιττό βάρος.
autotriti.gr