Μετά το πρόσφατο μικρής έκτασης Facelift το μικρομεσαίο σπορ αυτοκίνητο της ισπανικής φίρμας έγινε ακόμα πιο ελκυστική & συμφέρουσα αγορά. Η εμφάνισή του παραπέμπει σε αυτοκίνητο πίστας και η τιμή του είναι αρκετά δελεαστική ξεκινώντας από τα 13.960 ευρώ στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.400cc κινητήρα.
Η έκδοση των 1,4 λίτρων προσφέρεται στην πιο μικρή από πλευράς ισχύος έκδοση με 85 ίππους. Το εν λόγω μοτέρ διακρίνεται για την οικονομική του λειτουργία αλλά και τις συμπαθητικές επιδόσεις. Το σαλόνι του φιλοξενεί έως και 4 επιβάτες και ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 342 λίτρα. Μολονότι, η οροφή έχει μεγάλη κλίση προς τα πίσω, εν τούτοις ο αέρας για τα κεφάλια των επιβατών είναι επαρκής ακόμη και για ψηλόσωμους.
Το ισπανικό μοντέλο διαθέτει αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ θα ικανοποιήσει ιδιαίτερα με την πρακτικότητά του. Το Leon έχει ως βασική έκδοση την Reference όπου εξοπλισμό ασφαλείας της συγκεκριμένης έκδοσης υπάρχουν 6 αερόσακοι, απουσιάζει το ΕSΡ, διαθέτει όμως traction control (TCS) το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Πλουσιοπάροχο είναι και το επίπεδο εξοπλισμού με καθίσματα Ιsofix, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες κ.ά. Το γενικότερο στήσιμο του ισπανικού αυτοκινήτου στο δρόμο είναι εντυπωσιακό ενώ και η κύλισή του είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία του μαζί με αυτήν του VW GOLF.
Αναμφισβήτητα μια άριστη επιλογή που προσωπικά θα την προτιμούσα στην έκδοση με τον TSI τουρμπάτο κινητήρα με τα 125 PS και τα 200 ονομαστικά Nm ροπής...Η επιλογή δική σας.