Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέλος για τι εφημερίδες....σε 10-15 χρόνια


Το μέλλον των εφημερίδων θα είναι πλήρως ψηφιακό, όμως θα χρειαστούν 10 ως 15 χρόνια μέχρι οι αναγνώστες να γίνουν 100% ηλεκτρονικοί, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του μεγιστάνα του παγκόσμιου Τύπου Ρούπερτ Μέρντοχ, προέδρου της News Corp., η οποία, μεταξύ άλλων, ελέγχει τη Wall Street Journal, τη New York Ρost, τους Times του Λονδίνου, τη Sun, το κανάλι Fox Business Network κ.α.
Ο Μέρντοχ, μιλώντας στο Fox, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία, είπε ότι οι εφημερίδες, που αντιμετωπίζουν συνεχή μείωση των εσόδων τους από τις έντυπες διαφημίσεις, καθώς και πτώση της κυκλοφορίας τους, πρέπει να αρχίσουν να χρεώνουν τους αναγνώστες των ηλεκτρονικών εκδόσεών τους. Ο Μέρντοχ εκτίμησε ότι στο μέλλον οι εφημερίδες θα συνεχίσουν να βγάζουν χρήματα από τους αναγνώστες και από τους διαφημιζόμενους, αλλά οι ίδιες θα είναι πολύ διαφορετικές από ό,τι τώρα.

Όπως είπε, αντί για εκτύπωση στο χαρτί, οι εφημερίδες μπορεί να διαβάζονται πλέον σε μια φορητή οθόνη (π.χ. e-reader), που θα λαμβάνει ψηφιακά όλο το περιεχόμενο της εφημερίδας ασύρματα και θα ανανεώνεται κάθε μια ή δύο ώρες. Παράλληλα, οι αναγνώστες θα μπορούν να διαβάζουν τους τίτλους, επείγουσες ειδήσεις και περιλήψεις των κύριων άρθρων σε ένα κινητό Blackberry, σε μια φορητή συσκευή Palm ή οπουδήποτε αλλού.

«Όλα αυτά τα πράγματα είναι δυνατά. Μερικές από τις μεγαλύτερες ηλεκτρονικές εταιρίες του κόσμου δουλεύουν πάνω σε αυτά πολύ σκληρά», είπε. «Νομίζω ότι θα πάρει δύο ή τρία ακόμα χρόνια μέχρι όλα αυτά να κάνουν την εμφάνισή τους και έπειτα θα χρειαστούν πιθανότατα 10 με 15 χρόνια μέχρι το κοινό να αλλάξει τις αναγνωστικές συνήθειές του».

Ο Μέρντοχ κάλεσε τους αναγνώστες να συνηθίσουν την ιδέα ότι εφεξής θα πρέπει να πληρώνουν για να διαβάζουν την αγαπημένη τους εφημερίδα στο Ίντερνετ και είπε χαρακτηριστικά ότι «πλησιάζουν στο τέλος τους οι μέρες των δωρεάν on line ειδήσεων».

Σταδιακά, εκτίμησε, οι εφημερίδες όλο και πιο συχνά θα πουλάνε συνδρομές για πρόσβαση στο διαδικτυακό τους τόπο. Σχολίασε ακόμα ότι πολλές εφημερίδες ζημιώθηκαν, επειδή βιάστηκαν να αποκτήσουν παρουσία στο Ίντερνετ, ώστε να διευρύνουν το κοινό τους και να τραβήξουν περισσότερο την προσοχή του, όμως τώρα πια συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αλλάξουν στρατηγική και να αρχίσουν να χρεώνουν για το ηλεκτρονικό περιεχόμενό τους.

Ο 78χρονος μεγαλο-επιχειρηματίας ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να αρχίσει να χρεώνει τους αναγνώστες των ηλεκτρονικών εκδόσεων της News Corp. «μέσα στους επόμενους 12 μήνες», κάτι που ήδη κάνει η Wall Street Journal προκειμένου να αποκτήσει ο αναγνώστης πρόσβαση στο σύνολο του ηλεκτρονικού περιεχομένου της.

Τα σχόλια του Μέρντοχ συνέπεσαν, σύμφωνα με το έγκυρο περιοδικό “The Atlantic”, με μια «διακριτική» συνάντηση που είχαν χθες στο Σικάγο οι επικεφαλής των κορυφαίων αμερικανικών εφημερίδων για να συζητήσουν το μέλλον των εντύπων τους.
enet.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.