Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: INFO ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΑ Ε.Δ.& INFO ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ



 INFO ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΑ Ε.Δ.
Ημερομηνία: 28/3/2014
Ε.Δ.: Κατατακτήρια Ειδική
Καιρικές Συνθήκες: 17ο C, Ηλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Στεγνή άσφαλτος
Μήκος: 3.27 km
Flash N°: 1



1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Γίνεται ολοένα και καλύτερα. Θα διατηρήσω τον ίδιο ρυθμό αύριο. Έκανα το καλύτερο που μπορούσα, αλλά σε κάποια κομμάτια δεν ήμουν σίγουρος ή δεν είχα αυτοπεποίθηση».

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Πολύ καλή ειδική. Η αίσθηση του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή. Είναι ο πρώτος μου αγώνας, με την πρώτη μέρα άσφαλτο και τη δεύτερη χώμα. Eίναι μια πρόκληση και ένα καλό ράλλυ για το ντεμπούτο του αυτοκινήτου».

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν ήταν καλή ειδική, γιατί μας έσβησε ο κινητήρας στην εκκίνηση. Δεν πετύχαμε καλό χρόνο».

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ήταν αρκετά καλά. Είμαι ικανοποιημένος με το χρόνο. Βελτιωθήκαμε μεταξύ των ελεύθερων δοκιμαστικών και της κατατακτήριας δοκιμής. Το ράλλυ είναι μεγάλο».

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Δεν ήταν κι άσχημα. Μπορούμε να κινηθούμε και ταχύτερα. Οι πρώτες δύο στροφές δεν ήταν καλές. Η υπόλοιπη ειδική ήταν εντάξει».

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
«Είναι μια πρώτη νίκη! Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω. Μαθαίνουμε συνεχώς. Πρέπει να βρω ρυθμό με το αυτοκίνητο, γιατί η ειδική ήταν πολύ μικρή, και να αποκτήσω αυτοπεποίθηση στο ράλλυ».

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos Peugeot 207 S2000
«Ήταν καλά για αρχή. Η ειδική ήταν εντάξει. Ίσως ο χρόνος θα μπορούσε να ήταν καλύτερος, αλλά είμαι ικανοποιημένος. Φέτος θα κάνω σίγουρα έξι αγώνες και πλήρες πρόγραμμα του χρόνου».

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Δεν ήταν και τέλεια. Χάσαμε χρόνο στη δεύτερη και τρίτη στροφή. Ο χρόνος ήταν πάντως αρκετά καλός. Μπορούμε και καλύτερα».

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Η ειδική ήταν ΟΚ. Μάλλον χάσαμε χρόνο στην αρχή. Το σημαντικό για μας είναι η θέση εκκίνησης της Κυριακής».

ΣΧΟΛΙΟ
Ο Kevin Abbring με το ολοκαίνουργιο Peugeot 208 R5 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη σημερινή κατατακτήρια ειδική του Ράλλυ Ακρόπολις, με αποτέλεσμα να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει πρώτος τη σειρά εκκίνησης που επιθυμεί για το αυριανό εναρκτήριο σκέλος του αγώνα. Ο Craig Breen με το δεύτερο 208 R5 της Peugeot Rally Academy, σημείωσε το δεύτερο χρόνο της ημέρας, με τον Esapekka Lappi της Skoda Fabia S2000 να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.




INFO ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ

Ημερομηνία: 27 Μαρτίου 2014
Ημέρα: 2

Όλοι οι συμμετέχοντες του αγώνα συνέχισαν το πρόγραμμα αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών σήμερα. Οι οδηγοί FIA, ERC Priority και αυτοκινήτων κλάσης RC2 πραγματοποίησαν αναγνωρίσεις στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του αγώνα, τη στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί συνέχισαν τη διαδικασία στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Οι ειδικές που είδαμε σήμερα ήταν αρκετά σκληρές, με πολλές πέτρες και σίγουρα, όχι εύκολες για το αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, είναι όμορφες και ανυπομονώ να οδηγήσω σε αυτές με το αγωνιστικό αυτοκίνητο».

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Οι χωμάτινες ειδικές διαδρομές είναι πολύ δύσκολες και αρκετά όμορφες. Παράλληλα, είναι σε καλή κατάσταση και αυτό είναι θετικό».

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Οι χωμάτινες ειδικές είναι σε καλύτερη κατάσταση από όσο περίμενα. Φυσικά είναι σκληρές, όμως καλύτερες από όσο περίμενα και μου αρέσουν».

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Οι ειδικές είναι πολύ γρήγορες σε αρκετά σημεία. Φυσικά πρόκειται για το Ακρόπολις, οπότε είναι ιδιαίτερα απαιτητικές και με πολλές πέτρες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το έδαφος είναι πολύ γλιστερό και αυτό μου αρέσει. Το σίγουρο είναι ότι δε θέλω να είμαι πρώτος στο δρόμο υπό αυτές τις συνθήκες».

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Οι ειδικές διαδρομές που είδαμε σήμερα είναι καλές, όμως νομίζω ότι μετά από 10-15 αυτοκίνητα θα εμφανιστούν πολλές πέτρες. Πάντως, δεν υπάρχει πρόβλημα σχετικά με αυτό».

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
«Κάποια σημεία είναι πολύ δύσκολα. Ιδιαίτερα τα τμήματα που βρίσκονται σε χαμηλό υψόμετρο στη 2η ε.δ. (Νέα Κινέτα) είναι πολύ γρήγορα. Μου αρέσει ο αγώνας».

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Οι ε.δ. είναι πολύ όμορφες και επίσης πολύ γρήγορες. Οι δρόμοι είναι πολύ καλύτεροι από όσο περίμενα. Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στην Ελλάδα, όλοι μου λένε ότι αυτός ο αγώνας καταστρέφει αυτοκίνητα, αλλά οι οργανωτές έχουν κάνει καλή δουλειά. Ο αγώνας μου αρέσει πολύ».

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Οι ε.δ. είναι ωραίες. Σε ορισμένες περιπτώσεις είναι δύσκολες οι σωστές σημειώσεις, όμως είναι σίγουρο πως είναι πολύ καλές και διασκεδαστικές στην οδήγηση».

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Οι χωμάτινες διαδρομές είναι ωραίες. Είναι αρκετά γρήγορες, ενώ τις περίμενα σε χειρότερη κατάσταση. Θα δούμε ποια θα είναι η κατάστασή τους μετά το πρώτο πέρασμα, αν δηλαδή θα έχουν καταστραφεί ή όχι».

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Ο δρόμος έχει «σπάσει» στην 3η ε.δ. (Λουτράκι), τη στιγμή που οι πρώτες δυο (Κλένια-Μυκήνες, Νέα Κινέτα) είναι πολύ ωραίες. Σε γενικές γραμμές, οι ειδικές είναι δύσκολες αλλά ωραίες».

14 SERDERIDIS Jourdan/MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Οι χωμάτινες ειδικές είναι όμορφες και τεχνικές. Μου αρέσει ιδιαίτερα η 3η διαδρομή (Λουτράκι), επειδή είναι η ομορφότερη ειδική διαδρομή που έχω δει. Η 2η Ειδική Διαδρομή (Νέα Κινέτα) είναι σκληρή για το αυτοκίνητο, πολύ γρήγορη και διασκεδαστική.Τι άλλο να ζητήσει κανείς;».

16 LATEGAN Henk/WICHA Klaus SKODA Fabia S2000
«Οι χωμάτινες ειδικές είναι επίσης πολύ ωραίες. Η πρώτη (Κλένια-Μυκήνες) είναι πολύ στενή και με μεγάλες κεκτημένες ταχύτητες. Οι επόμενες δύο είναι γρήγορες, φαρδιές, με καλό οδόστρωμα και θα είναι πολύ διασκεδαστικές. Στο δεύτερο πέρασμα, θα βγουν στην επιφάνεια μεγάλες πέτρες».

151 KOPECKY Jan/DRESLER Pavel SKODA Fabia S2000
«Δυστυχώς κάνουμε μόνο τις αναγνωρίσεις του αγώνα. Οι χωμάτινες διαδρομές είναι φανταστικές και όχι τόσο σκληρές όσο ήταν το 2007, όταν και είχα συμμετάσχει στο Ράλλυ Ακρόπολις».


Chasing the dream!

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης έκανε μόλις πριν από δύο χρόνια τα πρώτα του βήματα στους αγώνες και μάλιστα σε ηλικία 48 ετών. Από τότε μέχρι σήμερα κύλησε αρκετό νερό στο αυλάκι και φτάσαμε στο 2014, οπότε στη λίστα της FIA με τους συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα WRC-2 του 2014 φιγουράριζε ένα ελληνικό όνομα. Αυτό του Έλληνα, μόνιμου κατοίκου Βελγίου, ο οποίος φέτος ακολουθεί τον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό θεσμό, τη στιγμή που επέλεξε και το Ράλλυ Ακρόπολις σαν ακόμα έναν σταθμό στην αγωνιστική του δραστηριότητα

Πότε ξεκινήσατε την καριέρα σας; Γιατί δεν ξεκινήσετε νωρίτερα;
Ο πρώτος μου αγώνας ήταν το Μάιο του 2012 σε ένα μικρό αγώνα του Βελγίου με ένα Honda Civic VTEC. Και φυσικά ο λόγος που δεν το έκανα νωρίτερα ήταν απλός: Τα χρήματα! Ο πατέρας μου, ο οποίος έφυγε από την Καβάλα για το Βέλγιο το 1958, δεν είχε καθόλου χρήματα. Με δυσκολία ανταποκρινόμασταν ακόαμα και στις υποχρεώσεις των σπουδών μου. Έτσι, ξεκίνησα τη ζωή μου και τη σταδιοδρομία μου από το μηδέν. Η πρώτη μου εταιρία (IT) συστάθηκε το 2003 και πλέον μπορώ και συμμετέχω σε αγώνες Ράλλυ.

Τι σας ώθησε στους αγώνες Ράλλυ;
Κάθε είδους πρόκληση η οποία με κάνει να ξεπερνάω τα δικά μου όρια με ενδιαφέρει. Θέλω να κάνω αδύνατα πράγματα!

Πόσο διαφέρει η εμπλοκή στο WRC από αυτήν στους εθνικούς αγώνες;
Η πρώτη διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι σε αγώνες του ERC και του WRC επιτρέπονται μόλις δύο περάσματα αναγνωρίσεων από τις ειδικές. Στο Βέλγιο οι περισσότεροι γνωρίζουν απ' έξω τις ειδικές και δε χρειάζονται σημειώσεις. Από εκεί και πέρα είναι το μήκος των ε.δ. και φυσικά της διάρκειας των αγώνων. Το WRC απαιτεί μεγαλύτερη αυτοσυγκέντρωση και καλύτερη φυσική κατάσταση. Σε διεθνείς αγώνες είναι απαραίτητο αυτό. Φυσικά, ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος και με δεδομένο το γεγονός ότι οι διαφορές των αυτοκινήτων είναι πολύ μικρές, αυτό που μετράει είναι οι μικρές λεπτομέρειες (δοκιμές, οργάνωση, επίπεδο ομάδας). Γενικότερα, ένας νέος στο σπορ, όπως εγώ, σε έναν αγώνα του WRC ή του ERC, μαθαίνει τρεις φορές περισσότερα από ότι σε έναν εθνικό αγώνα.

Ποιος είναι ο στόχος σας στους αγώνες;
Αγωνίζομαι για να κερδίζω! Όμως, δεν είμαι αφελής. Ξέρω ότι έχω πολύ μικρότερη εμπειρία ακόμα και από πολύ νεότερους μου, που έχουν 7 ή 5 χρόνια εμπλοκής, ανάμεσα στα οποία ακόμα και με καρτ! Αυτό που προσπαθώ είναι να βελτιωθώ και να αυξήσω την ταχύτητά μου. Έχω κάποιες ικανότητες, αλλά εκεί που πρέπει να βελτιωθώ είναι στον έλεγχο του αυτοκινήτου. Πιστεύω ότι στο τέλος του 2014 θα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ ουσιαστικά στο WRC-2.

Έχετε οδηγήσει και τις τρεις μεγάλες κατηγορίες αυτοκινήτων (WRC, S2000 και R5). Ποιο είναι το αγαπημένο σας;
Το WRC είναι το πιο εύκολο να οδηγήσεις και μάλιστα γρήγορα! Στο R5 πρέπει να διατηρείς ψηλά τις στροφές του κινητήρα στις κλειστές στροφές και αυτό απαιτεί περαιτέρω ταλέντα, όπως τη χρήση του συμπλέκτη. Ο Thierry Neuville, μου είπε για τις σημαντικές διαφορές στην ανάρτηση, αλλά από την πλευρά μου δεν έχω αρκετή εμπειρία με το RS WRC, ώστε να το συγκρίνω με το R5. To S2000 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τετρακίνηση που οδήγησα και μάλιστα με επιτυχία. Αλλά και πάλι η μεγαλύτερη εμπειρία που έχω είναι με το R5.

Αλήθεια, έχετε καθόλου ενδιαφέρουσες αντιδράσεις από θεατές, με δεδομένο το γεγονός ότι κατάγεστε από την Ελλάδα;
Γνώρισα κάποιους Έλληνες θεατές στο Μόντε Κάρλο και τη Σουηδία, και μπορώ να πω ότι ήταν εξαιρετικό συναίσθημα. Μπορεί να μεγάλωσα στο Βέλγιο, αλλά θεωρώ τον εαυτό μου ξένο εκεί, αφού όπως και να το έχουμε ένα διαβατήριο έχω: Το ελληνικό. Για μένα η ευκαιρία του να εκπροσωπήσω την πατρίδα μου, μου προσφέρει ένα φανταστικό κίνητρο. Ακόμα κι αν δεν μπορώ να μιλήσω πολύ καλά ελληνικά, το αίμα μου είναι 100% ελληνικό. Από την άλλη, καταλαβαίνω ότι οι Έλληνες θεατές βλέπουν ένα ελληνικό όνομα στα αποτελέσματα του WRC και θέλουν να είναι στην κορυγή του πίνακα. Αυτού του είδους τα θαύματα δε γίνονται όμως μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Είναι μια προσέγγιση βήμα-βήμα και τα καλά αποτελέσματα θα έρθουν. Αργότερα, όμως. Ο στόχος μου στο WRC-2 για το 2014 είναι να βρίσκομαι στην πρώτη δεκάδα στο τέλος του Πρωταθλήματος. Αυτό θα είναι μεγάλη επιτυχία.

Έχετε παρακολουθήσει αγώνα του ελληνικού Πρωταθλήματος;
Δεν έχω καμία πληροφόρηση για το Πρωτάθλημα. Σίγουρα θα με ενδιέφερε να συμμετάσχω αλλά ήδη έχω μεγάλο πρόγραμμα. Και ακόμα είμαι νέος στο σπορ και έχω να διευθύνω και την επιχείρησή μου... Τι προτιμάτε; Άσφαλτο ή χώμα; Ή τώρα μήπως, χιόνι;
Το χιόνι ήταν το πιο δύσκολο για μένα, επειδή το ντρίφτ είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Μου αρέσει πολύ το χώμα, αλλα ακόμα έχω μεγαλύτερη εμπειρία στην άσφαλτο. Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι στο μέλλον θα είμαι καλύτερος στο χώμα απ' ότι στην άσφαλτο.

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας οδηγοί από το παρελθόν και σήμερα;
Από το παρελθόν δεν ξέρω. Μάλλον ο Walter Rohrl. Σήμερα είμα θαυμαστής του Thierry Neuville. Όχι μόνο επειδή είναι κορυφαίος οδηγός, αλλά κυρίως για την ποιότητά του ως άνθρωπος, η οποία είναι ιδιαίτερα σπάνια στο χώρο μας.

Έχετε κάποια όνειρα που θέλατε να πραγματοποιηθούν μέσα από τους αγώνες Ράλλυ;
Τίποτα άλλο πέρα από το νεα κερδίσω αγώνες. Είχα ήδη δύο εμφανίσεις οι οποίες ήταν απολαυστικές για εμάς. Βήμα, βήμα...

Τι σημαίνει το Ακρόπολις για εσάς;
Είναι ένα πραγματικό μνημείο! Ένας κλασικός αγώνας όπως το Ουαλίας, το Μόντε Κάρλο, η Σουηδία. Η διαφορά είναι ότι γίνεται στην πατρίδα μου και μπροστά στους Έλληνες θεατές. Είναι μοναδικό! Και τέλος ποιος είναι ο στόχος σας στο φετινό Ακρόπολις;
Θα μπορούσα πολύ απλά να πω: «Είναι ο μοναδικός αγώνας του ERC που θα κάνουμε φέτος, ο οποίος θα αποτελέσει μία καλή ευκαιρία για εμάς εν όψει της Καταλονίας που είναι επίσης μικτός αγώνας, αλλά και για την Πολωνία που είναι η επόμενη προγραμματισμένη μας εμφάνιση στο WRC. Όμως η αλήθεια είναι ότι συμμετέχω στο Ακρόπολις επειδή ξέρω ότι ο πατέρας μου θα ήταν πολύ περήφανος αν με έβλεπε εδώ. Δεν μπορείτε να φανταστείτε. Επίσης, έχω ακόμα συγγενείς στην Καβάλα και τη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι σίγουρα θα με ακολουθήσουν. Αναφορικά με το αποτέλεσμα είναι δύσκολο να πω. Ελπίζω μέσα στην πρώτη εικοσάδα. Όμως, ακόμα δεν γνωρίζω την τελική λίστα συμμετοχών.

Jourdan Serderidis
Ημ. Γέννησης: 29 Ιανουαρίου 1964
Επάγγελμα: Ιδρυτης της Arηs Developments (IT - 350 εργαζόμενοι)
1ος Αγώνας: RS-Haillot (Βέλγιο, Εθν.Πρωτάθλημα)
Σημαντικότερες επιτυχίες: (3ος στο Rally Famenne 2013, 32ος στο Ράλλυ Μ. Βρετανίας 2013, 31ος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2014)
Καλύτερη στιγμή: ο χρόνος σην τελευταία ε.δ. Rally Famenne 2013; Ο ίδιος χρόνος με τον Linari στην Karlstad SSS1 στο Ράλλυ Σουηδίας το 2014
Χειρότερη στιγμή: Η πρώτη ε.δ. του Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2014: πολύ δύσκολη, σχεδόν παρέλυσα...


Ημερομηνία: 26 Μαρτίου 2014
Ημέρα: 1

Οι κορυφαίοι οδηγοί του ERC ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα των αναγνωρίσεων. Το σημερινό πρόγραμμα περιλάμβανε όλες τις ειδικές διαδρομές, με τους οδηγούς FIA, ERC Priority και αυτοκίνητων της κλάσης RC2 να πραγματοποιούν αναγνωρίσεις στις ασφάλτινες, καθώς και στην Κατατακτήρια Διαδρομή, τη στιγμή που οι υπόλοιποι βρέθηκαν στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του αγώνα.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Όπως γνωρίζετε, οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ γρήγορες και γλιστερές. Θα είναι πολύ διασκεδαστικές. Η Υπερειδική Διαδρομή είναι λίγο παράξενη, αλλά αν κάνω καλό χρόνο εκεί, τότε θα μου αρέσει».

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ δύσκολες αλλά κυρίως, πολύ γρήγορες. Θα μπορέσουμε να πούμε περισσότερα αύριο, που θα έχουμε δει όλες τις διαδρομές του αγώνα».

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Σήμερα κάναμε αναγνωρίσεις στις ασφάλτινες ειδικές του αγώνα, οι οποίες είναι πολύ γρήγορες. Το πρωί υπήρχε υγρασία, οπότε οι ειδικές ήταν πολύ γλιστερές. Θα δούμε τι θα συμβεί. Η Υπερειδική είναι καλή για το θέαμα».

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Οι ειδικές διαδρομές είναι δύσκολες. Κάποια σημεία τους είναι πολύ γρήγορα και κάποια άλλα πολύ τεχνικά και δύσκολα, αλλά συνολικά μου αρέσουν. Σας παρακαλώ να το γράψετε… οι ειδικές διαδρομές μου αρέσουν»!

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Οι ειδικές διαδρομές είναι αρκετά γρήγορες. Η Υπερειδική είναι καλή για το θέαμα. Στις ασφάλτινες το αυτοκίνητό μας θα κινείται για πολλή ώρα στον όριο, κάτι που δεν είναι τόσο καλό».

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ γρήγορες και είναι δύσκολο να γνωρίζεις ακριβώς το επίπεδο της πρόσφυσης, αφού υπάρχουν μερικά σημεία που δεν έχουν καθόλου καλή πρόσφυση. Έχω λάβει μέρος μόνο στο Μόντε Κάρλο με τετρακίνητο αυτοκίνητο, οπότε υπάρχουν πολλά πράγματα για να εξερευνήσουμε σε αυτό τον αγώνα».

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos
«Οι ασφάλτινες ειδικές είναι πολύ γρήγορες. Η αγωνιστική επιφάνεια δεν είναι πολύ «βρώμικη», κάτι που είναι πολύ καλό, όμως οι ειδικές είναι τόσο γρήγορες, σε επίπεδο τρέλας».

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ ωραίες και γρήγορες. Είναι πολύ γλιστερές, ιδιαίτερα σήμερα με την υγρασία. Ο αγώνας θα είναι πολύ ανταγωνιστικός. Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ και ανυπομονούμε για τον αγώνα».

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Όπως θα είπαν και οι υπόλοιποι οδηγοί, οι ασφάλτινες ειδικές διαδρομές είναι πολύ γρήγορες, ενώ νομίζω πως στο χώμα τα πάντα θα είναι καλύτερα».

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Σήμερα πραγματοποιήσαμε τις αναγνωρίσεις των ασφάλτινων ειδικών. Είναι φανταστικές, εκτός από την Υπερειδική που δε μου άρεσε».

14 SERDERIDIS Jourdan/MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Πολύ καλή άσφαλτος, μου θύμισε το Μόντε Κάρλο. Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ».

151 KOPECKY Jan/DRESLER Pavel SKODA Fabia S2000
«Βρισκόμαστε εδώ απλά για τις αναγνωρίσεις και για να γράψουμε τις ειδικές διαδρομές. Οι πρώτες δύο ασφάλτινες ειδικές είναι πολύ γλιστερές, καθώς και πολύ γρήγορες. Πάντως είναι ωραίες».


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...