Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΝΙΚΗΤΩΝ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΝΙΚΗΤΩΝ

2014 FIA Eυρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ: 3oς γύρος
Ράλλυ Ακρόπολις, Συνέντευξη Τύπου νικητών, 18:30, Κυριακή 30 Μαρτίου

Παρόντες:

Craig Breen/Scott Martin (1ος Γενικής)
Bryan Bouffier/Xavier Panseri (2ος Γενικής)
Kajetan Kajetanowicz/Jarek Baran (3ος Γενικής) Ερώτηση στον Craig Breen
Συγχαρητήρια Craig, η πρώτη σου νίκη στο ERC και η πρώτη για το Peugeot 208 T16. Πώς αισθάνεσαι;

CB: «Δεν μπορώ να το περιγράψω! Ήταν ένα τέλειο σαββατοκύριακο. Η αλήθεια είναι πως δεν ξέραμε τι να περιμένουμε όταν ήρθαμε εδώ. Βέβαια, έχουμε κάνει πολλά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο τον τελευταίο χρόνο, όμως στα αγωνιστικά, μόλις τοποθετήσεις τα αυτοκόλλητα συμβαίνουν πράγματα που δεν περιμένεις. Ήταν πολύ ενδιαφέρον λοιπόν όταν ολοκληρώσαμε τις ελεύθερες δοκιμές το ότι είδαμε πού βρίσκονταν οι χρόνοι μας, όπως και το ότι καταφέραμε να βελτιώσουμε την ταχύτητά μας σε όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας. Ευχάριστη έκπληξη επίσης αποτέλεσε η επίδοσή μας στην πρώτη χωμάτινη ειδική σήμερα, γιατί δεν ξέραμε πού θα βρισκόμασταν σε τέτοια επιφάνεια. Κοιτούσα τους χρόνους των υπολοίπων και τότε κατάλαβα πως το αυτοκίνητο δουλεύει και στο χώμα. Μετά από αυτό η συνέχεια ήταν πραγματικά ωραία».

Ερώτηση στον Craig Breen
Πριν την εκκίνηση, τι πιστεύατε πραγματικά πως μπορείτε να πετύχετε;

CB: «Η καρδιά μου έλεγε να κερδίσω, το μυαλό μου έλεγε πως πρέπει να τερματίσω στο πόντιουμ και σε κάθε περίπτωση να φέρω το αυτοκίνητο στον τερματισμό. Όμως, τόσο στις ελεύθερες δοκιμές, όσο και στην Κατατακτήρια ειδική ένοιωθα πολύ καλά με το αυτοκίνητο στην άσφαλτο και ήξερα πως μπορούσα να οδηγήσω γρήγορα και χωρίς μεγάλα ρίσκα. Όταν τερματίσαμε χθες στην πρώτη θέση ήμουν σίγουρος πως εάν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν καλή και σήμερα θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε. Πριν τον αγώνα τα πάντα ήταν πιθανά, όμως βαθιά μέσα μου ήθελα μια νίκη».

Ερώτηση στον Craig Breen
Αναφέρθηκες στον «μεγάλο από ψηλά» στον τερματισμό της τελευταίας ειδικής. Για όσους δε γνωρίζουν τι εννοείς, θα μπορούσες να το εξηγήσεις; Όπως και τι σημαίνει για σένα να καταφέρνεις τις επιτυχίες του ήρωά σου, Frank Meagher;

CB: «Είναι φανταστικό. Για εμένα ο Frank Meagher ήταν το απόλυτο σύμβολο, ήταν η πηγή της έμπνευσής μου και ο ήρωας που ήθελα να μοιάσω όταν ήμουν παιδί. Έτσι το να είμαι ο επόμενος Ιρλανδός που κερδίζει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα σημαίνει πολλά. Είμαστε μια μικρή χώρα με πολλά προβλήματα αυτήν τη στιγμή, οπότε είναι ωραίο να φέρνεις στην πατρίδα κάποια καλά νέα. Ακόμα περισσότερο αν σκεφτούμε τι έχει συμβεί τα τελευταία δύο χρόνια. Θυμάμαι ακόμα τον εαυτό μου με τον Gareth στη Σικελία να αναρωτιόμαστε πώς θα καταφέρουμε να φτάσουμε το ρυθμό των πρωταγωνιστών και πόσος καιρός θα χρειαστεί μέχρι να μπορέσουμε να διακριθούμε σε κάποιον αγώνα. Θυμάμαι το βράδυ της Παρασκευής πριν τον αγώνα, που συνέβη το ατύχημα, που λέγαμε πως αν καταφέρουμε να μείνουμε στο παιχνίδι θα τα καταφέρουμε μια ημέρα γιατί δεν είμαστε μακριά από τους υπόλοιπους. Δύο χρόνια αργότερα είμαστε εδώ. Είναι ένα ανεπανάληπτο συναίσθημα και γι' αυτό πρέπει να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν σε αυτό. Είμαστε μαζί με τον Scott από την αρχή της χρονιάς και μόλις στο δεύτερο αγώνα με την Peugeot Rally Academy καταφέραμε να κερδίσουμε. Πολλά συγχαρητήρια στον συνοδηγό μου λοιπόν, για την καταπληκτική δουλειά που έκανε. Και βέβαια σε όσους με στήριξαν όλο αυτό το διάστημα. Η νίκη είναι η καλύτερη ανταμοιβή».

Ερώτηση στον Scott Martin
Καθόλου άσχημο αποτέλεσμα στο δεύτερο αγώνα σου με τον Craig. Μπορείς να περιγράψεις την απόδοσή του;

SM: «Καταπληκτική. Ήταν πραγματικά καταπληκτική από τα ελεύθερα δοκιμαστικά έως τώρα. Ήταν μια οδήγηση χωρίς λάθη, το αυτοκίνητο ήταν άψογο. Είχαμε κάποια μικρά θέματα, αλλά όπως είπε και ο Craig, είναι το δεύτερό μας ράλλυ στο ERC, τρέξαμε και στη Σουηδία και το να κερδίσουμε το Ακρόπολις είναι κάτι που δεν περίμενα να συμβεί. Ήταν ένα φοβερό Σαββατοκύριακο και η ομάδα έκανε φανταστική δουλειά για να φέρει και να έχει έτοιμο το αυτοκίνητο. Ελπίζω αυτή να ήταν μόνο η αρχή».

Ερώτηση στον Scott Martin
Οι ομόσταυλοί σας Kevin Abbring και Seb Marshall ηγούνταν του αγώνα μετά από τέσσερις ειδικές. Ήσασταν σίγουροι πως θα είχατε μπορέσει να τους πιάσετε αν δεν είχαν πρόβλημα;

SM: «Ναι, σήμερα οπωσδήποτε».

Ερώτηση στον Scott Martin
Τι έχεις να πεις γι' αυτό Craig;

CB: «Βγάζω το καπέλο στον Kevin. Έκανε φανταστική δουλειά και ήταν πολύ γρήγορος από το ξεκίνημα του αγώνα. Αλλά δεν μπορούσα να τον αφήσω να πιστέψει πως θα νικήσει –είναι το τελευταίο που θα ήθελα. Θα είχαμε μια καλή ευκαιρία, μιας και είχα καλό ρυθμό στο χώμα και όπως είπε ο Scott, θα είχαμε κερδίσει».

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Είσαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση ή απογοητευμένος που δεν κέρδισες;

ΒΒ: «Για να πω την αλήθεια, είμαι κάπως απογοητευμένος. Ο στόχος μου, ως συνήθως, είναι να κερδίζω και έκανα αρκετά λάθη αυτό το Σαββατοκύριακο. Το πραγματικά θετικό είναι πως ανακαλύψαμε το αυτοκίνητο στο shakedown. Και σήμερα το πρωί οδηγήσαμε για πρώτη φορά με το αυτοκίνητο στο χώμα, οπότε πρέπει να είμαστε ευτυχείς με το αποτέλεσμα».

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Ποιες είναι οι πιθανότητες για περισσότερες εμφανίσεις στο ERC την τρέχουσα σεζόν;

ΒΒ: «Στόχος μου είναι να πάω στην Ιρλανδία και να νικήσω τον Craig».

CB: «Θα τον σταματήσουν στον έλεγχο διαβατηρίων και θα τον στείλουν πίσω στη Γαλλία!»

ΒΒ: «Η ιρλανδική μου προφορά δεν φτάνει; Θα πρέπει να δείξω διαβατήριο;»

CB: «Θα τα καταφέρεις».

ΒΒ: «Πάντως ο στόχος μου είναι να πάω στην Ιρλανδία και από εκεί και πέρα θα δούμε. Σίγουρα θα είναι καλύτερα απ' ό,τι στη Λετονία και θα μπορέσουμε να πάρουμε κάποιους βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Τώρα θα πρέπει να πιέσουμε για το μπάτζετ και να κάνουμε περισσότερους αγώνες και ίσως να καταφέρουμε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα έως το τέλος της χρονιάς».

Ερώτηση στον Xavier Panseri
Ήταν μία έντονη μάχη μεταξύ σας και του Kajetan Kajetanowicz και του Jarek Baran για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Πως ήταν η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο;

XP: «Πρώτα από όλα, ήταν μεγάλη η μάχη με τον Kajetain και τον Jarek, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, αφού έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι αρκετές φορές εδώ και έξι χρόνια. Όπως είπε ο Bryan, ήρθαμε εδώ για να κερδίσουμε, κάναμε κάποιους καλούς χρόνους, αλλά κάναμε και κάποια λάθη. Έτσι ήμασταν αναγκασμένοι να πιέσουμε για να παλέψουμε με τον Craig και τον Kajetan».

Ερώτηση στον Xavier Panseri
Με δεδομένη την εμπειρία σου από διεθνείς αγώνες, πως θα βαθμολογούσες το φετινό αγώνα;

XP: «Η οργάνωση είναι πραγματικά καλή, ενώ το σέρβις παρκ και οι ειδικές διαδρομές ήταν εξαιρετικά. Το μόνο που θα μπορούσα να πω είναι ότι οι ασφάλτινες ειδικές ήταν πολύ γρήγορες, χωρίς να αλλάζει ο ρυθμός ιδιαίτερα. Ίσως μια-δύο πιο στενές και με περισσότερες στροφές να ήταν καλό να υπήρχαν. Όμως, οι χωμάτινες ειδικές ήταν απίστευτες. Τέλειες!»

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Kajetan αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για σένα, αλλά γιατί η μάχη σου με τον Bryan δεν κράτησε μέχρι το τέλος;

KK: «Όπως σας είπε ο Xavier, οι μάχες κρατούν εδώ και πέντε ή έξι χρόνια, αν και δεν είμαστε τόσο μεγάλοι σε ηλικία! Ήταν ένας καταπληκτικός αγώνας για εμάς. Ήταν πραγματικά εξαιρετικό, ενώ οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες και γρήγορες. Είμαστε πολύ χαρούμενοι, όπως πάντα εξάλλου μετά από έναν αγώνα όπου τερματίζουμε στο βάθρο».

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Είσαι ικανοποιημένος από την απόδοσή σου στον αγώνα;

KK: «Φυσικά! Οι ειδικές εδώ ήταν πολύ δύσκολες. Πολύ απαιτητικές και τελείως διαφορετικές σε σχέση με αυτές της Πολωνίας. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα για μένα, για αυτό και είμαι χαρούμενος που είμαι με αυτούς τους οδηγούς εδώ, όπως εξάλλου και χθες, είχα αυτό το αποτέλεσμα».

Ερώτηση στον Jarek Baran
Ρωτήσαμε τον Xavier για τη μάχη της 2ης θέσης. Από τη δική σας πλευρά πόσο δραματική ήταν η κατάσταση στο αυτοκίνητο;

JB: «Βασικά, το γεγονός ότι ξέρουμε τους Xavier και Bryan μας βοήθησε να μονομαχήσουμε μαζί τους. Όμως, ξέραμε ότι ο Bryan θα είναι πολύ γρήγορος στο δεύτερο πέρασμα. Και στο ενδιάμεσο σέρβις καθίσαμε και υπολογίσαμε να δούμε τι θα κάνουμε για να κερδίσουμε».

KK: «Ή να χάσουμε.»

JB: «Ναι, ή τι έχουμε να χάσουμε. Ο συνοδηγός που έχει τερματίσει τρίτος σε έναν αγώνα, μιλάει τελευταίος στην συνέντευξη τύπου, αλλά παρόλα αυτά είναι μπροστά από τον συνοδηγό που τερμάτισε τέταρτος. Όπως είπε ο Xavier ήταν δύσκολος αγώνας, ιδιαίτερα σήμερα, επειδή δεν περίμενα ότι οι ειδικές θα ήταν τόσο καθαρές. Έχω εμπειρία από δύο Ακρόπολις στο παρελθόν, έξι χρόνια πριν βέβαια, αλλά οι ειδικές ήταν πιο σκληρές. Αυτές οι ειδικές ήταν πιο καθαρές, αλλά οι συνθήκες παραμένουν σκληρές και απλά μπορούσαμε να πιέσουμε λίγο παραπάνω στα καλά κομμάτια, κάτι που κάνει δύσκολη τη ζωή του συνοδηγού. Χθες οι ειδικές ήταν πολύ γρήγορες και δεν ήταν εύκολο να διαβάσεις τις σημειώσεις σε αυτές τις τόσο γρήγορες ειδικές».

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Πότε θα δούμε ξανά εσένα και τον Kajto να αγωνίζεστε και πάλι στο ERC;

KK: «Είναι μυστικό»!

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Μπορείς να μας πεις! Μόνο φίλοι είμαστε εδώ!

KK: «Δεν ξέρω».

JB: «Λυπούμαστε, πρέπει να το αναλύσουμε έτσι ώστε να έχουμε την καλύτερη λύση για εμάς για τους επόμενους δύο γύρους. Ίσως να πάμε στην Ιρλανδία, και ίσως στις Αζόρες. Όμως, δεν μπορώ να πω σίγουρα. Θα τα υπολογίσουμε όλα στην ώρα τους».

Ερώτηση στον Craig Breen
Επόμενος αγώνας στο ERC είναι το Ράλλυ Ιρλανδίας. Πόσο σημαντική θα ήταν για σένα μία νίκη μέσα στο σπίτι σου;

CB: «Όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ποτέ κερδίσει κάποιον εθνικό αγώνα στην Ιρλανδία. Μέχρι σήμερα ποτέ δεν είχα την ικανοποίηση να κερδίσω έναν αγώνα μπροστά στους συμπατριώτες μου. Σίγουρα θα δώσω τα πάντα για να τα καταφέρω. Είμαστε πολύ τυχεροί που η Peugeot Ιρλανδίας θα μας δώσει την επόμενη εβδομάδα την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε έναν αγώνα του εθνικού Πρωταθλήματος, έτσι ώστε να συνηθίσουμε περισσότερο το αυτοκίνητο. Θα κάνουμε μια δοκιμή εκεί, μετά τον αγώνα και θα είμαστε έτοιμοι για το Ράλλυ της Ιρλανδίας. Υπάρχουν μερικοί φανταστικοί δρόμοι εκεί. O Bobby Willis και όλη η ομάδα του έχουν ό,τι καλύτερο για να βρουν τις καλύτερες ειδικές εκεί από ότι έχω ακούσει. Ειλικρινά, ανυπομονώ για τον αγώνα. Μία νίκη στην πατρίδα μου θα είναι κάτι περισσότερο από το κερασάκι στην τούρτα. Αυτός είναι ο επόμενος στόχος μας».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: