Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014: Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, Οι Έλληνες, SSS ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΚΛΕΝΙΑ ΜΥΚΗΝΕΣ 2 , NEA KINETA 2 κ.ά.


FLASH E.Δ. 10 – SSS ΚΟΡΙΝΘΟΣ
30.3.2014

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 10
Καιρικές συνθήκες: 15ο C, Ηλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Στεγνή άσφαλτος
Μήκος: 1,18 χλμ.
Flash N°: 14

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC

«Μπορεί να γίνει ενδιαφέρουσα μάχη. Μπορούμε να αυξήσουμε τη διαφορά μας από τον Kajetan. Ανυπομονούμε για τις επόμενες ειδικές.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Δεν ήταν άσχημα. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διατηρήσουμε την 1η θέση.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Ήταν πολύ γλιστερά, αλλά πολύ ωραία για τους θεατές.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ήταν πολύ καλά για τους θεατές, και για μένα βέβαια, είχαμε όμως μαλακά ελαστικά, τα οποία δεν είναι ιδανικά.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Διασκεδαστικό, αλλά γλιστερό. Είναι πολύ διασκεδαστικό να οδηγείς με χωμάτινα ελαστικά στην άσφαλτο.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Jaromir Tarabus κέρδισε την πρώτη του ειδική στο Ράλλυ Ακρόπολις, με τοn Craig Breen να ακολουθεί 2ος. Στη Γενική κατάταξη ο Breen προηγείται, ενώ ο Bryan Βouffier ξαναπέρασε 2ος, με διαφορά 0,3 δλ. από τον Kajetan Kajetanowicz.


Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Service: D
Flash N°: 13a

23 ΖΟΥΝΗΣ Ιωάννης - ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΣΗΣ Μιχάλης SUBARU Impreza WRX STi
«Στην Κλένια είχαμε μία άτυχη στιγμή. Έχασα τα φρένα σε μια στροφή και πανικοβλήθηκα, δεν μπορούσα να το αποφύγω, και βγήκαμε. Ευτυχώς, υπήρχαν πολλοί θεατές και μας βοήθησαν. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες!»

51 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI EVO IX
«Στο 2ο χιλιόμετρο της 1ης ε.δ. είχαμε έξοδο σε ελιές και ήμασταν πολύ τυχεροί. Από εκεί και πέρα πάμε συντηρητικά, καθώς είχαμε καιρό να οδηγήσουμε στο χώμα, και ψαχνόμαστε.»

52 NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza STi N-12
«Το πρωί δεν ήταν πολύ καλό για εμάς. Στην 1η είχαμε πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση, ενώ στην 3η κόπηκε η εξάτμιση και χάνουμε δύναμη. Θα δούμε τι μπορούμε να μαζέψουμε στη συνέχεια από χρόνο.»

53 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης SUBARU Impreza WRX STi
Εγκατέλειψαν στην 1η από πρόβλημα στο τούρμπο.

54 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Η ατυχία μας συνεχίζεται. Στην πρώτη στροφή της 1ης ειδικής έσπασε το εμπρός διαφορικό, και μπορεί και το πίσω, και έτσι χάσαμε πολύ χρόνο, καθώς χρειάστηκε να κάνουμε αργά τις ειδικές. Είμαστε τυχεροί που φθάσαμε μέχρι το σέρβις.»

72 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος FORD Escort RS2000
«Όλα καλά, κανένα πρόβλημα.»

101 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ Παναγιώτης - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας SUBARU Impreza WRX SΤi
«Η ειδική Κλένια γλιστρούσε αρκετά, αλλά δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα. Είμαστε ευχαριστημένοι. Όλα είναι τέλεια.»

102 KΥΡΙΑΚΟΥ Κυριάκος - AΡΙΣΤΕΙΔΟΥ Χρήστος SUBARU Impreza
«Στην 1η ειδική είχαμε μια μικρή έξοδο, με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε το αυτοκίνητο πίσω δεξιά και να μην μπορούμε να κινηθούμε όπως θέλουμε, όμως θα συνεχίσουμε.»

105 ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ Χρήστος - ΔΕΛΩΤΑΣ Θεοδόσιος MITSUBISHI Lancer EVO VIII
«Οι ειδικές ήταν καλές και καθαρές. Δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα.» 106 ΠΑΥΛΟΥ Παύλος - ΠΑΥΛΟΥ Έλενα MITSUBISHI Lancer EVO Χ
Εγκατέλειψαν στην 1η από τούρμπο.

108 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας - ΑΚΡΑΤΟΣ Ευάγγελος PEUGEOT 206 Kit Car
«Δεν πήγαμε όπως θέλαμε στο πρώτο loop, μάλλον γιατί βάλαμε πολύ μαλακή γόμα ελαστικών. Η 3η ειδική ήταν λίγο κακή, αλλά δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα.»

109 ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος - ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ Γιώργος OPEL Corsa S1600
Είχαν έξοδο στην 3η ε.δ. Έχασαν χρόνο και συνεχίζουν.




FLASH E.Δ. 11 – ΚΛΕΝΙΑ ΜΥΚΗΝΕΣ 2
30.3.2014

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 11
Καιρικές συνθήκες: 22ο C, Hλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Σκληρό χώμα
Μήκος: 18,19 χλμ.
Flash N°: 15

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Είχε πρόβλημα ο Kajetan; Προσπάθησα να οδηγήσω καλά, να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Η 2η θέση δεν είναι εξασφαλισμένη. Έχουμε μπροστά μας δύο μεγάλες και δύσκολες ειδικές.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Ήθελα να κάνω ό,τι μπορώ. Είμαστε λίγο κάτω από το όριο.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Πρέπει να οδηγήσουμε προσεκτικά. Οι συνθήκες είναι καλές. Η ειδική ήταν καθαρή και σκληρή.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Θα δούμε τι θα γίνει, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Το λάθος είναι εύκολο να γίνει. Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ. Όλα καλά.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Χτυπήσαμε ένα δέντρο στην αρχή της ειδικής. Ήταν λάθος μου, αλλά ο χρόνος είναι καλός. Το αυτοκίνητο έχει ζημιά στο φτερό εμπρός δεξιά.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Όλα καλά, αλλά έπρεπε να αλλάξουμε το στήσιμο. Το ψηλώσαμε. Έχασα ταχύτητα, αλλά είναι πιο ασφαλές τώρα.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Ο δρόμος είναι πολύ καλύτερος, έχει καλύτερη πρόσφυση. Το έδαφος είναι σκληρό. Σκόρπιες πέτρες υπάρχουν μόνο έξω από τις γραμμές. Αν ακολουθήσεις τις γραμμές, δεν έχεις πρόβλημα.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Ήταν καλά, η ειδική ήταν πιο καθαρή από πριν. Κανένα πρόβλημα, το ευχαριστηθήκαμε.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Το αυτοκίνητο είναι τέλειο.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Craig Breen ήταν ο ταχύτερος στην 11η και κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του από τον Βryan Bouffier στα 18,3 δλ. Ο Γάλλος οδηγός ήταν ταχύτερος από τον Kajetan Kajetanowicz και αύξησε τη μεταξύ τους διαφορά στη Γενική κατάταξη στα 11,2 δλ., δύο ειδικές διαδρομές πριν από το τέλος του αγώνα.



FLASH E.Δ. 12 – NEA KINETA 2
30.3.2014

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 12
Καιρικές συνθήκες: 18o C, Ηλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Μαλακό χώμα
Μήκος: 22,20 χλμ.
Flash N°: 16

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Ήθελα να πιέσω. Έχασα κάποια δευτερόλεπτα σε ένα τετ-α-κε. Θα πιέσουμε και θα δούμε τι θα γίνει στην τελευταία ειδική. Θα δούμε τη διαφορά μας με τον Craig, και θα αποφασίσουμε αν θα πιέσουμε πολύ και στην τελευταία ειδική του αγώνα.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Χάσαμε λίγο χρόνο. Έχουμε μια καλή διαφορά και είμαστε ικανοποιημένοι. Δε νιώθω υπό πίεση, κάνω ό,τι μπορώ. Προσπαθώ να κερδίσω τον αγώνα.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη θέση μας. Οι άλλοι ήταν, όμως, ταχύτεροι και δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ήταν καλά. Δεν πιέζω. Θέλω να φτάσω στον τερματισμό. Είναι Ράλλυ Ακρόπολις. Πρέπει να παραμείνω ήρεμος και συγκεντρωμένος. Πρέπει να βρω τη χρυσή τομή μεταξύ πίεσης και προσεκτικής οδήγησης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους θεατές και τους οπαδούς μας για την υποστήριξη.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Ήταν πολύ γρήγορη ειδική και πιέζω πολύ. Ίδρωσα, νομίζω πως ήταν καλός χρόνος. Το διασκέδασα. Το Ράλλυ Ακρόπολις και οι ειδικές είναι καταπληκτικές.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Πολλή σκόνη στο αυτοκίνητο από την αρχή της ειδικής. Είναι αδύνατο να οδηγήσω. Είναι ψηλό το αυτοκίνητο και είναι δύσκολο να πάμε γρήγορα.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Είναι καλά. Έχουμε καλές γραμμές. Το έδαφος είναι καλό, καθαρό. Προσπαθώ να ευχαριστηθώ και να μάθω.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Ήμασταν τυχεροί. Βγήκαμε από το δρόμο, περίπου 20 μ., και είμαστε τυχεροί που είμαστε εδώ. Όλα καλά.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Bryan Bouffier σημείωσε έναν ακόμα ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Craig Breen στα 16,5 δλ. Ο Γάλλος οδηγός βρίσκεται πλέον 20 δλ. μπροστά από τον Kajetan Kajetanowicz. Ο Bruno Magalhaes είχε προβλήματα με το Peugeot 207, που ήταν γεμάτο



FLASH E.Δ. 13 – ΛΟΥΤΡΑΚΙ 2
30.3.2014

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 13
Καιρικές συνθήκες: 11ο C, Ηλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Σκληρό χώμα
Μήκος: 16,13 χλμ.
Flash N°: 17

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Είναι καλή θέση, αλλά δεν ήταν αυτός ο στόχος μου. Έκανα, βέβαια, τρία λάθη. Είμαι ευχαριστημένος. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου, την ομάδα και τον συνοδηγό μου.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Είμαι πανευτυχής. Είναι η πρώτη μου νίκη σε διεθνή αγώνα και στο ντεμπούτο του αυτοκινήτου. Δεν έχω λόγια. Είναι η μεγαλύτερη ημέρα στην καριέρα μου μέχρι στιγμής.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν μπορέσαμε να παλέψουμε για τη νίκη. Δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή η έλλειψη του τούρμπο. Νομίζω πως μας έλειψε η δύναμη.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ήταν τέλειο σαββατοκύριακο. Ευχαριστώ την ομάδα μου και τους θεατές. Είναι φοβεροί. Ήταν μια μεγάλη πρόκληση για μας. Είμαι κουρασμένος, αλλά έτσι είναι το Ράλλυ Ακρόπολις.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Είμαι χαρούμενος. Η ειδική ήταν απίστευτη. Πήραμε βαθμούς, αλλά χάσαμε πολύ χρόνο λόγω του κλαταρίσματος.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Ήταν δύσκολο, ιδίως σήμερα. Είχαμε πρόβλημα. Αλλάξαμε το στήσιμο της ανάρτησης. Πέρα από αυτό, ήταν εντυπωσιακό για εμάς να είμαστε στην 5η θέση. Σε τρία χρόνια έκανα τρία ράλλυ στο χώμα. Και το αυτοκίνητο είναι παλιό.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Είναι καλό που γράψαμε χιλιόμετρα. Δείξαμε την ταχύτητά μας στην άσφαλτο και θα προσπαθήσουμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Οδήγησα προσεκτικά για να τερματίσουμε. Προσπάθησα να πιέσω λίγο, αλλά δεν είχα καλή αίσθηση.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Craig Breen είναι ο νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις - η πρώτη του νίκη σε διεθνή αγώνα. Πρόκειται, παράλληλα, για την πρώτη νίκη του Peugeot 208 T16 R5 στο ντεμπούτο του. Ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC ακολούθησε 2ος, ενώ ο Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.




FLASH SERVICE E
30.3.2014

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Service: E
Flash N°: 18

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος. Φυσικά, είναι λίγο απογοητευτικό το γεγονός πως δεν κερδίσαμε. Αυτός ήταν άλλωστε ο στόχος μας. Η 2η θέση δεν είναι, όμως, και τόσο κακή.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Ήταν ένα φανταστικό σαββατοκύριακο. Ήταν η πρώτη μου διεθνής νίκη και, ασφαλώς, είμαι πολύ χαρούμενος.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν είναι καλή η 4η θέση. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ ωραίο και πολύ ενδιαφέρον, λόγω του συνδυασμού χώματος και ασφάλτου. Το χώμα γλιστρούσε, αλλά ήταν καλύτερο απ' ό,τι περίμενα. Το Ακρόπολις είναι διασκεδαστικό, το αποτέλεσμα όχι αυτό που περιμέναμε. Θα μπορούσαμε να τα έχουμε πάει καλύτερα.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι καταπληκτική η ατμόσφαιρα. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι φανταστικό, ένα φοβερό ράλλυ. Είναι απίστευτο για μένα. Ευχαριστήθηκα τα πάντα. Διασκεδάσαμε την οδήγηση στο χώμα, γιατί γλιστρούσαμε συνέχεια, ενώ στην άσφαλτο έπρεπε να κρατήσουμε τις γραμμές για να έχουμε ταχύτητα.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Η τελευταία ειδική ήταν πολύ δύσκολη. Ήταν γενικά ένα πολύ καλό ράλλυ και μια πολύ καλή εμπειρία για μένα. Τα γρήγορα ασφάλτινα κομμάτια ήταν ψυχολογικά πολύ δύσκολα και το χώμα ήταν επίσης μια πολύ καλή εμπειρία. Είμαι, λοιπόν, ευχαριστημένος.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Είμαι ικανοποιημένος, γιατί δεν περίμενα να τερματίσω 5ος. Για μένα ήταν ένας απίστευτος αγώνας. Είναι ωραίο να επιστρέφεις στο ERC. Οι οδηγοί είναι πολύ γρήγοροι, και αυτό είναι καλό, γιατί μπορώ να δω σε τι επίπεδο είμαι εγώ. Επόμενος αγώνας θα είναι μάλλον στις Αζόρες με το 208 Τ16 R5.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Είμαι λίγο απογοητευμένος, λόγω της χθεσινής κακοτυχίας μας. Θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα. Σήμερα ήταν δύσκολο να ξεκινάμε πρώτοι στις πρώτες τρεις ειδικές, αλλά ήταν καλή εμπειρία να ανοίγουμε το δρόμο. Νομίζω πως είχαμε καλή ταχύτητα και στα δύο οδοστρώματα. Εκτός από το αποτέλεσμα, μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν μια καλή εμπειρία. Είμαστε στον τερματισμό, αλλά το τελευταίο κομμάτι ήταν άσχημο για μας, γιατί πήραμε ποινή και έχασα την αυτοσυγκέντρωσή μου, με αποτέλεσμα να βγω από το δρόμο στην επόμενη ειδική. Δεν ήταν καλό, αλλά είμαστε εδώ και είμαστε ευτυχείς.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Τερματίσαμε το Ακρόπολις, που είναι ένα δύσκολο και όμορφο ράλλυ. Χθες είχαμε προβλήματα στην άσφαλτο, αλλά σήμερα συνεχίσαμε να μαθαίνουμε το S2000. Ο επόμενος αγώνας θα είναι το Ράλλυ Ιρλανδίας.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Ήταν ένα πανέμορφο ράλλυ. Η διοργάνωση ήταν τέλεια. Θέλω να επιστρέψω. Τα συγχαρητήριά μου στους διοργανωτές. Το αποτέλεσμα είναι καλό, κατάφερα να συνηθίσω το αυτοκίνητο.»

12 TLUSTAK Antonin / SKALOUD Jan SKODA Fabia S2000
«Χάσαμε τη 10η θέση και είμαστε απογοητευμένοι, γιατί δεν πήραμε βαθμούς. Το αποτέλεσμα δεν είναι καλό. Η τελευταία ειδική ήταν δύσκολη, με πολύ χώμα και πέτρα. Μου άρεσε το Ράλλυ.»

14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Ήταν φανταστικά. Είμαι χαρούμενος γιατί βρίσκομαι πίσω στην πατρίδα, στη μνήμη του πατέρα μου. Στο χώμα κερδίσαμε σε εμπειρίες. Οι χρόνοι ήταν πολύ καλύτεροι σε σχέση με του Ράλλυ Ουαλίας, το τελευταίο μου χωμάτινο ράλλυ. Οι Έλληνες ήταν απίστευτοι και θετικοί. Σε γενικές γραμμές ήταν τέλεια.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Ήταν ένα τέλειο ράλλυ. Όλα ήταν καλά. Το αυτοκίνητο είναι τέλειο και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.»

16 LATEGAN Henk / WICHA Klaus SKODA Fabia S2000
«Ήταν ένα σκληρό ράλλυ. Δεν περίμενα να είναι τόσο δύσκολο. Αντιμετωπίσαμε αναπάντεχα προβλήματα, αλλά είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στον τερματισμό και, ευτυχώς, χωρίς να κάνουμε ζημιά στο αυτοκίνητο.»

31 COSTENARO Giacomo / BARDINI Justin PEUGEOT 207 S2000
«Όμορφο και δύσκολο ράλλυ. Αυτό είναι το Ακρόπολις. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, αυξάναμε το ρυθμό μας. Ήταν το πρώτο ERC για μένα. Τερματίσαμε, οπότε είμαι ευτυχισμένος.»

18 PUSHKAR Vitaliy / MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Χτυπήσαμε εμπρός αριστερά το αυτοκίνητο.»

19 TIBOR Erdi Jr. / TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX
Εγκατέλειψε μετά τη 13η ε.δ. με σπασμένη πίσω ανάρτηση.

23 ZOUNIS Ioannis / PATRIKOUSSIS Mihalis SUBARU Impreza WRX STi
«Το πρωί ήταν δύσκολο. Οι θεατές μάς βοήθησαν και τους ευχαριστούμε. Αλλάξαμε το λάστιχο μετά την έξοδο που είχαμε, επισκευάσαμε ό,τι μπορούσαμε, και συνεχίσαμε το ράλλυ. Ήταν ένα όμορφο Ακρόπολις με σκληρά κομμάτια.

24 BESSENYEY Zoltan / "YULIANNA" HONDA Civic Type-R
«Η δεύτερη μέρα δεν ήταν η μέρα μας. Χτυπήσαμε το σικέιν στη σούπερ ειδική και φύγαμε ευθεία. Το χώμα δεν ήταν τόσο καλό για το αυτοκίνητό μας, αφού είναι το βαρύτερο στην κατηγορία. Είχαμε πολύ σπινάρισμα, γιατί είναι δυνατό. Επίσης, είχαμε κάποια προβλήματα με τα ηλεκτρικά.»

26 TEMPESTINI Simone / PULPEA Dorin CITROEN SD3 R3T
Εγκατέλειψε λόγω μηχανικής βλάβης στη 13η ε.δ.

29 SUKHOVENKO Evgeny / LARENS Sergei RENAULT Clio R3
«Είναι ένα απίστευτο αποτέλεσμα. Ο στόχος μου ήταν ο τερματισμός. Είναι τέλεια να κερδίζω την κατηγορία, και μπορούμε να πούμε πως είναι μια καλή αρχή, αφού ήταν ο πρώτος μου αγώνας στο ERC.»

30 KALTSOUNIS Haris / PERIDIS Andreas OPEL Corsa S1600
«Παρά το γεγονός ότι είχαμε προβλήματα με το κιβώτιο, τερματίσαμε, και όλα είναι καλά. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φτάσαμε στον τερματισμό.

Αποτελέσματα ERC


Αποτελέσματα GRC (Κυριακή) 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: