Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλλυ Ακρόπολις 2014: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

Με το Ράλλυ Ακρόπολις 2014 σηματοδοτείται η έναρξη του 50ού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με κάθε ημέρα του μικτού αγώνα να προσμετρά ξεχωριστά στη βαθμολογία του εθνικού Πρωταθλήματος, το οποίο φέτος αποτελείται από έξι αγώνες.

Αναμενόμενη, λοιπόν, η αθρόα συμμετοχή των Ελλήνων αγωνιζομένων, αφού το γεγονός ότι το Ράλλυ Ακρόπολις διεξάγεται σε δύο διαφορετικές επιφάνειες έχει ως αποτέλεσμα να δούμε την πλειονότητα των πρωταγωνιστών του είδους σε καθεμία από αυτές. Συγκεκριμένα, την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, στις ολοκαίνουργιες ασφάλτινες ειδικές διαδρομές θα εκκινήσουν 46 πληρώματα, ενώ την Κυριακή 30 Μαρτίου 36 πληρώματα θα αναμετρηθούν στις χωμάτινες επιφάνειες. Αριθμός ιδιαίτερα σημαντικός, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι μόλις 13 πληρώματα αγωνίζονται και τις δύο ημέρες του αγώνα.

Στη λίστα συμμετοχών με τα πληρώματα που θα εκκινήσουν στην άσφαλτο ξεχωρίζει αυτή του...
περσινού Πρωταθλητή Ελλάδας, Λάμπρου Κύρκου, που με τον Γιώργο Πολυζώη παραπλεύρως θα διεκδικήσουν τη νίκη οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Σε αυτού του είδους την επιφάνεια, οι περσινοί τιτλούχοι θα έχουν να αντιμετωπίσουν τους Παναγιώτη Καϊτατζή-Αντώνη Παπαρινόπουλο, οι οποίοι επίσης με Lancer ένατης γενιάς αποτελούν αναμφίβολα έναν από τους ταχύτερους συνδυασμούς στη χώρα μας. Με Mitsubishi Lancer EVO VI, αλλά της κατηγορίας Α, θα δούμε και τους επίσης πολύ γρήγορους στην άσφαλτο Νικολόπουλο-Τσιάπα, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο, όγδοης γενιάς ωστόσο, οι Καλούδης-Χατζηπαναγιώτου αναμένεται να αγωνιστούν για το καλύτερο. Στους πλέον έμπειρους συνδυασμούς συγκαταλέγονται οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2012, Νιώρας-Κακαλής, που θα οδηγήσουν το Subaru Impreza N12, ενώ με Lancer EVO IX θα δούμε και τους Φιλιππίδη-Σαΐνη, οι οποίοι φέτος θα ακολουθήσουν ολόκληρο το Παν.Π.Ράλλυ. Τέλος, σε επίπεδο κορυφής, στην άσφαλτο αξίζει να παρατηρήσετε τους πάντα υπολογίσιμους Τζαμπάζη-Ζακχαίο και τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο, αμφότερους με Lancer δέκατης γενιάς.

Στις χωμάτινες επιφάνειες, οι ισορροπίες θα είναι διαφορετικές. Εκεί, η μάχη της κορυφής θα είναι υπόθεση των Κύρκου-Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX), Νιώρα-Κακαλή (Subaru Impreza N12) και Φιλιππίδη-Σαΐνη (Mitsubishi Lancer EVO IX). Στη μάχη της 3άδας θα προσπαθήσουν να μπουν και οι Σπανός-Γκοτοβός με ακόμα ένα Impreza N12. Σε κάθε περίπτωση, όμως, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα, ενδιαφέρον θα έχουν οι μάχες στις επιμέρους κλάσεις και κατηγορίες, όπως φυσικά και η άμεση αντιπαράθεση με τους συνδυασμούς από το εξωτερικό, έστω σε επίπεδο χρόνων σε ειδικές διαδρομές.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ:
  •   Συμμετοχές 29/3
  •   Συμμετοχές 30/3

[ΟΜΑΕ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: