Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014: ΠΑΝ. Π.Ρ. 2ος γύρος - Η συνέχεια στο χώμα!

Χωρίς ανάσα, μετά τον χθεσινό, 1ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Ράλλυ Ακρόπολις, οι πρωταγωνιστές των ελληνικών αγώνων επανήλθαν σήμερα για τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, αυτήν τη φορά στο χώμα. Συνολικά 33 πληρώματα εκκίνησαν στις χωμάτινες ειδικές του αγώνα, αφού πρώτα «μεταμόρφωσαν» τα αυτοκίνητά τους για να ανταπεξέλθουν σε αυτού του είδους τις επιφάνειες. Έπειτα από συνολικά επτά ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων και μία ασφάλτινη υπερειδική διαδρομή μήκους 1,18 χλμ. στον παραλιακό...
δρόμο της Κορίνθου, οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με το Mitsubishi Lancer EVO IX κατάφεραν να επικρατήσουν και να αποκομίσουν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας είχαν μια μικρή έξοδο στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας (Κλένια - Μυκήνες 1) που λίγο έλειψε να τους θέσει εκτός αγώνα, παρόλ' αυτά ο σταθερά γρήγορος ρυθμός τους στη συνέχεια τους επέτρεψε να κατακτήσουν τη νίκη. Σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στις τέσσερις από τις επτά ειδικές διαδρομές και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό δικαίως κατέκτησαν τη νίκη.

Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γρηγόρης Νιώρας - Κωνσταντίνος Κακαλής με Subaru Impreza N12, οι οποίοι δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους, αφού στο δεύτερο μισό του αγώνα αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα με το σύστημα μετάδοσης. Εντούτοις, σημείωσαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, κρατώντας πίσω τους Κυριάκο Κυριάκου - Χρήστο Αριστείδου με Subaru Impreza N14. Το κυπριακό πλήρωμα σημείωσε πολύ καλούς χρόνους, αλλά στην 1η ε.δ. είχε μία έξοδο με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο, αλλά και να χαλάσει η ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου, που πάντως δεν τους στάθηκε εμπόδιο στην κατάκτηση της τρίτης θέσης. Παρόλα αυτά, κατάφεραν στο τέλος να ανέβουν στο τελευταίο σκαλί του βάθρου. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης - Δημήτρης Σαϊνής με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, οι οποίοι αρχικά αντιμετώπισαν αρκετά μηχανικά προβλήματα που τους κόστισαν πολύτιμο χρόνο. Όμως, στο δεύτερο loop έδειξαν δείγμα του ταλέντου τους, κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Μποζιονέλος - Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Escort, οι οποίοι μάλιστα κατάφεραν να επικρατήσουν και στην F2. Έβδομοι γενικής τερμάτισαν οι Χρήστος Παλαιολόγος - Θεοδόσης Δελωτάς με Lancer όγδοης γενιάς, ακολουθούμενοι από τους Γιάννη Ζούνη - Μιχάλη Πατρικούση με Subaru Impreza και τους Κωνσταντίνος Δούδο - Ανδρέα Ανδρίκο με ακόμα ένα Lancer EVO VIII. Την πρώτη δέκαδα συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης - Βαγγέλης Ακράτος με το Peugeot 206, οι οποίοι ήταν και επικεφαλής της F2 μέχρι την 11η ε.δ. Εκεί, είχαν μία έξοδο, έχασαν έξι λεπτά, μαζί με αυτό και κάθε ελπίδα για την επικράτηση στην F2, αλλά παρόλ' αυτά επικράτησαν στην F3.

Αναφορικά με τα προσωρινά αποτελέσματα του χθεσινού αγώνα, 1ου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, έπειτα από νέα συνεδρίαση των αγωνοδικών αποφασίστηκε να παραμείνουν ως είχαν στον τερματισμό του αγώνα και όχι όπως διαμορφώθηκαν μετά τον αποκλεισμό των Παναγιώτη Καϊτατζή και Γρηγόρη Νιώρα - έως ότου εκδικαστεί η έφεση που προτίθενται να κάνουν (εντός 48 ωρών από τον τερματισμό του αγώνα) οι δύο οδηγοί.

Για φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης από το 2ο γύρο του Παν.Π.Ράλλυ, πατήστε εδώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: