Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014 - 2η μέρα - FLASH SERVICE D

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Service: D
Flash N°: 13

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC

«Ήταν καλό πρωινό για εμάς. Η 2η ειδική δεν ήταν εύκολη, γιατί δεν είχα οδηγήσει το αυτοκίνητο στο χώμα. Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε το ρυθμό μας. Είναι αμφίρροπη η μάχη. Θα δούμε αν μπορούμε να πιάσουμε τον Breen.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Δεν ήταν άσχημα. Ίσως να κάνουμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου, αλλά γενικά ήταν ένα καλό πρωινό για μας.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δυστυχώς, είχαμε κλατάρισμα στη 2η ειδική και χάσαμε μισό λεπτό, αλλά και στις υπόλοιπες ειδικές χάσαμε χρόνο. Δεν υπάρχει πια λόγος να παλέψουμε. Θα προσπαθήσουμε να επιβιώσουμε και να τερματίσουμε. Οδηγούμε ένα αυτοκίνητο χωρίς τούρμπο.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Έχουμε πρόβλημα. Κάτι έχει σπάσει μπροστά. Δε γνωρίζουμε τι ακριβώς. Είμαστε πολύ αργοί στα τελευταία χλμ. της προηγούμενης ειδικής.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Γνωρίζαμε πως θα είναι δύσκολο, όντες πρώτοι στο δρόμο. Δεν εκπλησσόμαστε. Οδηγούμε για να μάθουμε πράγματα για το μέλλον. Δεν είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Το πρωινό ήταν καλό. Ήταν γλιστερά, γιατί ήμασταν δεύτεροι στο δρόμο. Χρησιμοποιήσαμε τα μαλακά ελαστικά, αλλά τώρα μπορεί να βάλουμε τη σκληρή γόμα.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Στην 1η ειδική ήμουν πολύ κακός, στις δύο επόμενες ήμασταν καλύτεροι.»

12 TLUSTAK Antonin / SKALOUD Jan SKODA Fabia S2000
«Όλα καλά, κανένα πρόβλημα.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Είχαμε ένα σκίσιμο στο εμπρός αριστερό ελαστικό. Πέρα από αυτό, το πρωινό ήταν εντάξει.»

16 LATEGAN Henk / WICHA Klaus SKODA Fabia S2000
«Πολύ περιπετειώδες πρωινό. Στην 1η ειδική ήμουν πολύ γρήγορος σε μια δεξιά στροφή, πέσαμε σε ένα χαντάκι και είχαμε κλατάρισμα. Σταματήσαμε να αλλάξουμε. Στη 2η αλλάξαμε τις ρυθμίσεις και κλείσαμε το καπό, αλλά αυτό άνοιξε στην ειδική. Στην 3η είχαμε πρόβλημα ρυθμού.»

31 COSTENARO Giacomo / BARDINI Justin PEUGEOT 207 S2000
«Είχαμε καλό ρυθμό, οδηγήσαμε με ασφάλεια, δεν πήραμε ρίσκο. Δε θέλουμε να ρισκάρουμε. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα.»

18 PUSHKAR Vitaliy / MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Ήταν καλό πρωινό, με πολύ δύσκολες και γρήγορες ειδικές. Κυρίως οι δύο πρώτες ήταν πολύ γρήγορες, ενώ η 3η είχε πολλές πέτρες.»

19 TIBOR Erdi Jr. / TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Κανένα πρόβλημα, δεν ήμασταν πολύ γρήγοροι, γιατί δεν έχω συμμετάσχει σε χωμάτινο αγώνα για ένα χρόνο και δεν έχουμε δοκιμάσει το αυτοκίνητο πριν από τον αγώνα.»

24 BESSENYEY Zoltan / "YULIANNA" HONDA Civic Type-R
«Όλα καλά, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα. Θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε με τον ίδιο ρυθμό.»

26 TEMPESTINI Simone / PULPEA Dorin CITROEN SD3 R3T
«Οι εδικές είναι όμορφες, το αυτοκίνητο είναι καλό, κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών. Ήταν πολύ μαλακά για τις συνθήκες, και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε δύο ελαστικά. Ήταν κάπως καλύτερα μετά.»

Αποτελέσματα GRC (Κυριακή)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: