Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BMW Motorsport News – Τεύχος 09/14

Τα μέλη της μεγάλης οικογένειας της BMW Motorsport σε όλο τον κόσμο βρίσκονται στο προσκήνιο της επικαιρότητας με τα κατορθώματά τους. Το “BMW Motorsport News” σας ενημερώνει συνοπτικά και κατατοπιστικά για τις αγωνιστικές εξελίξεις. Με αυτό τον τρόπο είστε πάντα στην αιχμή της ενημέρωσης.

12h Sebring: Η BMW διεκδικεί για δεύτερη φορά το βάθρο του USCC μέσα στη χρονιά.

Η BMW Motorsport και η BMW Team RLL συνέχισαν στο Sebring (US) όπου - μετά τον πρώτο αγώνα του United SportsCar Championship (USCC) στη Daytona (ΗΠΑ) - κατέκτησαν μία θέση στο βάθρο με τη BMW Z4 GTLM. Παρά το δύσκολο αγώνα που ξεκίνησε μεν καλά αλλά επεφύλαξε αναποδιές και για τα δύο αυτοκίνητα, στο τέλος των 286 γύρων η μαύρη BMW Z4 GTLM με Νο 55 ήρθε τρίτη στην κατηγορία GTLM στα χέρια των Bill Auberlen (US), Joey Hand (US) και Andy Priaulx (GB) που τώρα προηγούνται στην κατάταξη των οδηγών. Δυστυχώς, το λευκό 56 των John Edwards (US), Dirk Müller (DE) και Dirk Werner (DE) κατάφερε να τερματίσει δέκατο στην κατηγορία του αφού ολοκλήρωσε 277 γύρους. Ο αγώνας ήταν επεισοδιακός με πολλές προειδοποιήσεις σε όλη την πίστα, ενώ και τα δύο αυτοκίνητα υπέστησαν ζημιές στο αμάξωμα μετά από περιστατικά με άλλα αυτοκίνητα. Ωστόσο, ο Hand δεν πτοήθηκε από το γεγονός ότι ενώ απέμεναν 20 λεπτά ήταν θεωρητικά εκτός συναγωνισμού για μία θέση στο βάθρο. Στο σκοτάδι και με ένα αυτοκίνητο που του έλειπε ένα εμπρός φανάρι έκανε μία τελική επίθεση μετά την άρση της τελευταίας προειδοποίησης και κατάφερε να προσπεράσει τη Ferrari στην τρίτη θέση. Νικήτρια στην κατηγορία αναδείχτηκε η Porsche των Patrick Long (US), Michael Christensen (DK) και Jörg Bergmeister (DE).

Τρεις ερωτήσεις για τον …Joey Hand.

Joey, ποιες ήταν οι προσδοκίες σου πριν τον αγώνα.
Joey Hand: «Το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο επειδή περίμενα να κερδίσω. Είχα μία καλή διαίσθηση για το συγκεκριμένο αγώνα, αλλά δεν ήταν γραφτό να υλοποιηθεί με τα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Πιστεύω όμως ότι όταν μπορείς μετά από 36 ώρες αγώνα αντοχής στην αρχή της σεζόν να τερματίζεις στη δεύτερη και τρίτη θέση και να ηγείσαι του πρωταθλήματος, δεν είναι και τόσο ευκαταφρόνητο. Πάντα θέλεις να κερδίζεις τους αγώνες αλλά για να πάρεις πρωτάθλημα χρειάζεσαι σταθερότητα. Αν είμαστε δεύτεροι ή τρίτοι σε όλους τους αγώνες της φετινής σεζόν τότε θα κερδίσουμε και τον τίτλο.

Το τελευταίο stint περιλάμβανε μία ακόμα μάχη στον τερματισμό. Τι ακριβώς ήταν αυτή;
Hand: «Τα τελευταία 20 λεπτά σκεφτόμουν ότι ο αγώνας είχε εξελιχθεί σε μια ακόμα ‘σκυλομαχία’, στις οποίες φαίνεται ότι έχω… έφεση, αλλά μου αρέσει. Αυτό με ξύπνησε και ήμουν έτοιμος να επιτεθώ. Σκέφθηκα ότι μπορεί να έβγαζα κάτι καλό από αυτό. Η Porsche είχε φύγει πολύ μπροστά αλλά σκέφθηκα ότι μπορεί να καταφέρναμε τη δεύτερη θέση. Στην επανεκκίνηση βάλθηκα να το πετύχω. Πέρασα γρήγορα τη Ferrari, έφτασα το Viper, αλλά ήταν πολύ γρήγορο. Τα έδωσα όλα και έγραψα τους ταχύτερους χρόνους μου. Πάθαμε μεγάλη ζημιά στην εμπρός δεξιά πλευρά και χάσαμε πολλά από τα φώτα της μέσα στη νύχτα, ενώ δυστυχώς το Sebring έχει περισσότερες δεξιές στροφές. Δεν ήταν τυχερό μας να νικήσουμε σήμερα μετά από όσα περάσαμε.»

Ποιος ήταν ο στόχος σας, με το δεδομένο ότι αυτός ήταν ο τελευταίος σας αγώνας USCC μέχρι τον τελευταίο γύρο στο Petit Le Mans;
Hand: «Ήθελα να τερματίσω και να βεβαιωθώ ότι ο Andy και ο Bill θα έκαναν ένα καλό ξεκίνημα της σεζόν. Δε συμμετέχω σε όλους του αγώνες στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα, αλλά εάν επρόκειτο να κερδίσουν θα θεωρούσα ότι έχω παίξει το ρόλο μου. Ξεκινάω τώρα εννέα αγώνες DDΜ μέχρι να με ξαναδείτε να τρέχω στο USCC. Πάντως είμαι στεναχωρημένος επειδή αγαπάω αυτό το πρωτάθλημα. Έχω περάσει όμορφες στιγμές εδώ και είναι μια πίστα όπου έχω μάθει πολλά και τη θεωρώ σπίτι μου. Όταν επιστρέψω, αν και είμαι το τρίτο τιμόνι – όπως το λέω – περιτριγυρίζομαι από ανθρώπους που ξέρω, αισθάνομαι ότι ανήκω εδώ και πραγματικά το ευχαριστιέμαι. Θα μου λείψει, αλλά θα κάνω το δικό μου πρόγραμμα στο DTM και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γι’ αυτό.
--
CTSCC: Η BMW συνεχίζει να ηγείται της κατάταξης σε διάφορα πρωταθλήματα.
Ο δεύτερος γύρος του Continental Tire Sports Car Challenge στο Sebring (US) δεν επανέλαβε την απόλυτη επιτυχία του πρώτου αγώνα στη Daytona (US), όπου η BMW γιόρτασε ένα τερματισμό 1-4 στο Grand Sport και 1-2 στο Street Tuner. Ωστόσο, η BMW M3 No. 46 της Fall-Line Motorsports τερμάτισε δεύτερη με τον Trent Hindman (US) και τον John Edwards (US), της BMW Team RLL, που τώρα είναι πρώτος στην κατάταξη των οδηγών. Η BMW ξεκίνησε εξαιρετικά τον αγώνα, με τον 18-χρονο Hindman από το New Jersey να παίρνει την pole, και να είναι πρώτος στους 38 από τους 42 γύρους. Δυστυχώς, ένα περιστατικό που είχε σαν αποτέλεσμα ο αγώνας να λήξει με προειδοποίηση δεν επέτρεψε στον Edwards να εξασφαλίσει τη νίκη στους τελευταίους γύρους. Μετά από τον αγώνα των δυόμισι ωρών τη νίκη πήρε η No. 6 Camaro των Robin Liddell (US) και Andrew Davis (US). Ο team mate του Edwards στην BMW Team RLL, Bill Auberlen, δεν μπόρεσε να οδηγήσει την BMW M3 No. 96 της Turner Motorsport που μοιραζόταν με τον Boris Said (US). Ο Said μπλέχτηκε σε σύγκρουση με ένα άλλο αυτοκίνητο στην πίστα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Στην κατηγορία Street Turner οι νικητές της Daytona, Jeff Mosing (US) και Eric Foss (US) με τη BMW 328i Νο 56 της Murillo Racing, τερμάτισαν τρίτοι. Η BMW παραμένει πρώτη στην κατάταξη του πρωταθλήματος.

Blancpain GT Series: Οι ομάδες της BMW Sports Trophy παρακολουθούν τις επίσημες δοκιμές.
Οι ταχύτατες ομάδες του BMW Sports Trophy βγήκαν στην πίστα του Le Castellet (FR), στη Ν. Γαλλία, αυτή την εβδομάδα. Το “Circuit Paul Ricard” ήταν ο τόπος διεξαγωγής των επίσημων δοκιμών του Blancpain GT Series. Ανάμεσα στις ομάδες που έκαναν δοκιμές εκεί ήταν οι BMW Sports Trophy Team Marc VDS, ROAL Motorsport, TDS Racing, BMW Sports Trophy Team Brazil, Chab Evolution και DKR Engineering. Το Blancpain GT Series αποτελείται από δύο πρωταθλήματα: Blancpain Endurance Series, με κορυφαίο αγώνα τις 24ώρες του Spa-Francorchamps (BE), και Blancpain Sprint Series, που είναι ο διάδοχος του προηγούμενου FIA GT Series.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: