Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014: FLASH SERVICE E - ΕΛΛΗΝΕΣ

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Service: E
Flash N°: 18a

51 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI EVO IX

«Οι ειδικές ήταν πολύ γρήγορες και είχαν πολλές πέτρες. Στην 1η ε.δ. ήμασταν τυχεροί και συνεχίσαμε με προσοχή. Τέλος καλό, όλα καλά. Οι χορηγίες μας ήταν μόνο για αυτόν τον αγώνα, και θα δούμε για τη συνέχεια.»

52 NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza STi N-12
«Είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε, γιατί σήμερα αντιμετωπίσαμε πολλές ατυχίες. Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη μετάδοση, και έτσι είχαμε δυσκολίες με την οδήγηση του αυτοκινήτου στο δεύτερο σκέλος. Όμως είμαστε εδώ, και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό. Σκοπός μας είναι να ακολουθήσουμε το Πρωτάθλημα.»

54 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Και τις δύο ημέρες είχαμε ατυχίες. Χθες από δικό μου λάθος, και σήμερα με μηχανικά προβλήματα. Και καταλήξαμε εμείς να αρχίσουμε να τρέχουμε, όταν όλοι οι άλλοι είχαν κόψει ρυθμό. Το δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές το ευχαριστηθήκαμε. Μου άρεσε που ήταν άσφαλτος και χώμα. Η άσφαλτος ήταν σχολείο για εμάς. Μου έμεινε μια πίκρα από τον αγώνα, αλλά το ευχαριστηθήκαμε.»

72 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος FORD Escort RS2000
«Η ειδική Πίσσια [εννοεί Λουτράκι] ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κατά τα άλλα, ο αγώνας ήταν πολύ καλός, και είμαστε ευχαριστημένοι.»

101 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ Παναγιώτης - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας SUBARU Impreza WRX SΤi
«Στην τελευταία ειδική, μετά τα νερά ρετάριζε ο κινητήρας του αυτοκινήτου. Αλλά τελικά πήρε ξανά ο κινητήρας και φτάσαμε στον τερματισμό. Τέλος καλό, όλα καλά. Ήταν μία όμορφη μέρα.»

102 KΥΡΙΑΚΟΥ Κυριάκος - AΡΙΣΤΕΙΔΟΥ Χρήστος SUBARU Impreza
«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός. Ήμασταν άτυχοι, καθώς είχαμε μια μικρή έξοδο στην 1η ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου. Τελικά δεν είχαμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, καθώς θεωρώ ότι είχαμε πιθανότητες για κάτι καλύτερο. Αλλά ευχαριστηθήκαμε.»

104 ΔΟΥΔΟΣ Κωνσταντίνος - ΑΝΔΡΙΚΟΣ Ανδρέας MITSUBISHI Lancer EVO VIII
«Πρώτη φορά τρέχαμε σε έναν τέτοιο αγώνα όπως το Ακρόπολις. Είχαμε πολλές ατυχίες, όπως σήμερα, με το πρόβλημα με το διαφορικό. Για αυτό και οδηγήσαμε στη συνέχεια φυλαγμένα, για να τερματίσουμε στο πρώτο μας Ράλλυ Ακρόπολις.»

105 ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ Χρήστος - ΔΕΛΩΤΑΣ Θεοδόσιος MITSUBISHI Lancer EVO VIII
«Είχαμε κλαταρισμένο ελαστικό και πρόβλημα με το τούρμπο στο δεύτερο σκέλος. Κατά τα άλλα, καλά. Τουλάχιστον ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα.»

108 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας - ΑΚΡΑΤΟΣ Ευάγγελος PEUGEOT 206 Kit Car
«Έχασα τα φρένα σε μια κλειστή στροφή στην 1η ε.δ. του σκέλους και χάσαμε περίπου 7 λεπτά εκεί. Κατά τα άλλα καλά, το αυτοκίνητο ήταν καλό. Αν ήταν και ο οδηγός πιο σοβαρός, θα ήταν όλα καλύτερα.»

109 ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος - ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ Γιώργος OPEL Corsa S1600
Εγκατέλειψε έπειτα από έξοδο στη 9η ε.δ., καθώς βγήκε εκτός χρόνου.

117 ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης - ΔΙΠΛΑΣ Χρήστος TOYOTA Yaris
«Πολύ όμορφος αγώνας. Πολύς κόσμος στις ειδικές και το ευχαριστηθήκαμε, και ανταμειφθήκαμε με το αποτέλεσμα. Γενικά ήταν ένας καλός αγώνας, με κάποια μικροπροβλήματα, αλλά τέλος καλό, όλα καλά.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: