Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Carglass® συμμετείχε στην 6η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτηση Πελατών

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με αφορμή την «6η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών», η Carglass® ήταν μια από τις επιλεγμένες επιχειρήσεις η οποία είχε...
την ευκαιρία να φιλοξενήσει τα μέλη του Ινστιτούτου και να τους παρουσιάσει τον τρόπο λειτουργίας της.

Στο κατάστημα της εταιρίας στο Μαρούσι, οι άνθρωποι της Carglass® αντάλλαξαν απόψεις με εκπροσώπους από εταιρίες που συμμετέχουν στο ΕΙΕΠ από διάφορους κλάδους της αγοράς. Οι εκπρόσωποι αυτοί, είχαν την ευκαιρία να βιώσουν οι ίδιοι την εμπειρία της άριστης εξυπηρέτησης που λαμβάνουν όλοι οι πελάτες της Carglass®. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν για τον υψηλό δείκτη εξυπηρέτησης Net Promoter Score (NPS) που ξεχωρίζει την Carglass® και ο οποίος για το 2013 έφτασε το 87%, σύμφωνα με την έρευνα που διεξάγει η ανεξάρτητη εταιρία GfK σε καθημερινή βάση.

Όπως δήλωσε και ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ κ. Γιώργος Βασιλαράς: «Το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών της Carglass®, όπως παρουσιάστηκε από τους εισηγητές, σε συνδυασμό με την ξενάγηση στο χώρο του καταστήματος, την άριστη διοργάνωση και την ευχάριστη φιλοξενία, ενθουσίασαν και ικανοποίησαν όλους τους προσκεκλημένους – μέλη του ΕΙΕΠ. Η Carglass® με ηγετική θέση στον τομέα δραστηριότητάς της συμμετείχε στο φετινό εορτασμό και μοιράστηκε με τα υπόλοιπα μέλη του Ινστιτούτου, γνώση και βέλτιστες πρακτικές γύρω από την εξυπηρέτηση των πελατών».

Η δέσμευση της Carglass® στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της αποτυπώνεται στην άριστη ποιότητα των εργασιών της και στην κορυφαία εξυπηρέτηση των πελατών της, από την αρχική επικοινωνία μέχρι και την ολοκλήρωση της κάθε εργασίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.