Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλλυ Ακρόπολις 2014: Πυρετός προετοιμασιών!

Λίγες ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις και η Skoda βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα, πραγματοποιώντας σειρά δοκιμών εν όψει του αγώνα.
Αρχής γενομένης σήμερα, η εργοστασιακή ομάδα έχει προγραμματίσει δύο ημέρες δοκιμών, με τους Esapekka Lappi και Sepp Wiegand στα Skoda Fabia S2000 σε ασφάλτινες (σήμερα) και σε χωμάτινες επιφάνειες (αύριο).

Ο Φινλανδός εργοστασιακός οδηγός της Skoda Motorsport, Esapekka Lapi, ο οποίος ήταν ο μεγάλος νικητής του προηγούμενου γύρου του ERC στη Λετονία, βρίσκεται για πρώτη φορά στη χώρα μας και μάλιστα...
με στόχο του μια θέση στο βάθρο. «Οι πρώτες μου εντυπώσεις από την Ελλάδα είναι πολύ καλές, αφού ο καιρός είναι εξαιρετικός και έχετε πολύ όμορφα μέρη! Από εκεί και πέρα, ακόμα δεν έχουμε κάνει τις αναγνωρίσεις του αγώνα και δεν έχω άποψη για τις ειδικές. Έχω μόνο δει κάποια βίντεο από τον περσινό αγώνα, ενώ αυτό που ξέρω για τις ασφάλτινες ε.δ., είναι ότι έχουν υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα. Σίγουρα, το γεγονός ότι ο αγώνας είναι μικτός αποτελεί μία πρόκληση για όλους. Για μένα προσωπικά είναι κάτι τελείως καινούργιο. Ίσως ο Sepp (Wiegand) που έχει λάβει μέρος στο Ράλλυ Καταλονίας, να έχει πιο εύκολο έργο. Θα έχει ενδιαφέρον πάντως! Απλά, πιστεύω ότι θα πρέπει το βράδυ να σβήσεις ό,τι έχει μείνει στο μυαλό σου και να ξεκινήσεις από την αρχή την επόμενη ημέρα στο χώμα, αλλάζοντας τελείως οδηγικό στυλ. Πάντως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Ακρόπολις δεν είναι ο αγώνας που μπορεί να οδηγήσεις συνέχεια στο όριο, αφού πρέπει να προφυλάξεις το αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα, ο δικός μου στόχος είναι να συγκεντρώσω όσο περισσότερους βαθμούς μπορώ. Ένα αποτέλεσμα μέσα στην πρώτη τριάδα θα ήταν πολύ καλό».

Αντίστοιχες, όμως, είναι και οι προσδοκίες του Sepp Wiegand, ο οποίος έχει επίσης στόχο μια θέση στο βάθρο, αν και θεωρεί ότι πρέπει να βρει το ρυθμό του στην άσφαλτο, αφού έχει καιρό να αγωνιστεί σε αυτή την επιφάνεια. «Η αλήθεια είναι ότι η τελευταία φορά που οδήγησα στην άσφαλτο ήταν στο Ράλλυ Καταλονίας πριν από πέντε μήνες. Αρχικά, αυτό που θέλω είναι να αποκτήσω και πάλι την αίσθηση του αυτοκίνητου στην άσφαλτο. Στο χώμα, που μου αρέσει και προτιμώ, νομίζω ότι είμαι ταχύτερος. Αναμφίβολα, το γεγονός ότι ο αγώνας είναι μικτός αποτελεί πρόκληση για εμάς, αφού άσφαλτος και χώμα απαιτούν τελείως διαφορετική προσέγγιση προσέγγιση. Σίγουρα, είναι ένας κλασικός αγώνας και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Στόχος μου είναι να τερματίσω στο βάθρο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Είναι η πρώτη μου φορά εδώ, ενώ έχω να οδηγήσω από το Ράλλυ της Λετονίας. Αρχικά πρέπει να βρω έναν καλό ρυθμό και εν συνεχεία θα δούμε τι θα γίνει».

Για φωτογραφίες από τις δοκιμές της Skoda πατήστε εδώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: