Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φορολόγηση με το... χιλιόμετρο και ανάλογος υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας

Φορολόγηση με το... χιλιόμετρο και ανάλογος υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες και ειδικά όπως αναφέρεται στην εφημερίδα τα ΝΕΑ κάθε αυτοκίνητο - κατά το ολλανδικό μοντέλο υπολογισμού των τελών -  πρόκειται να εφοδιάζεται με σύστημα GPS (Global Positioning System), το οποίο θα καταγράφει και θα μεταφέρει ηλεκτρονικά σε μια βάση δεδομένων τα χιλιόμετρα που διανύει σε μηνιαία βάση.

Το «υψηλής τεχνολογίας» ολλανδικό μοντέλο στα τέλη κυκλοφορίας φέρεται να...
εξετάζουν στο υπουργείο Οικονομικών.

Το ιδιαίτερο αυτό μοντέλο υπολογισμού προβλέπει τον προσδιορισμό των τελών κυκλοφορίας κάθε μήνα, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το κάθε αυτοκίνητο. Με τα ολλανδικά δεδομένα το 59% των κατόχων ΙΧ θα πλήρωνε λιγότερα τέλη, για το 25% οι επιβαρύνσεις δεν θα μεταβάλλονταν ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 16% θα έχει επιβαρύνσεις.

Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο, είναι 0,03 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο τα τέλη κυκλοφορίας, διαμορφώνονται στα 300 ευρώ.

Παρότι έχει ψηφιστεί στην Ολλανδία δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί για να δούμε και τα περιθώρια επιτυχίας του. Με τον νέο αυτό τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας δεν υπάρχει λόγος κατάθεσης πινακίδων, ενώ δίνεται και κίνητρο χρησιμοποίησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στους πολίτες.

Βέβαια υπάρχουν και τα ερωτήματα, κάποιος που κάνει πάνω από 50.000-60.000 χιλιόμετρα τον χρόνο λόγω της δουλειά του  που θα βρει τα 1.800€ που θα απαιτηθούν με αυτό το μοντέλο για την πληρωμή των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Επίσης ποιος θα πληρώσει για το GPS; Αν σκεφτεί κανείς ότι θα απαιτηθεί ένα ποσό τουλάχιστον 80-100€ για την προμήθεια ενός τέτοιου συστήματος για τον δορυφορικό υπολογισμό των διανυόμενων χιλιομετρικών αποστάσεων, ενώ υπάρχουν παλιά αυτοκίνητα που η αξία τους δεν υπερβαίνει το ποσό των 200-300€ τότε τα μεγέθη είναι δυσανάλογα. Άντε να πείσεις τον οδηγό αυτών των αυτοκινήτων σχετικά με την προμήθεια και εγκατάσταση του GPS στο αυτοκίνητό του όταν η αξία του GPS προσεγγίζει στην κυριολεξία της αξία ενός παλιού αυτοκινήτου...Εκτός και αν το κράτος δαπανήσει σχεδόν 1δις για την δωρεάν προμήθεια των οδηγών με GPS...είπαμε ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.

FIAT ECO BONUS έως €6.000

  FIAT ECO BONUS έως €6.000 Η FIAT με το νέο ECO BONUS για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο 500e δημιουργεί όφελος για τον καταναλωτή αξίας €6.000 για το επίπεδο εξοπλισμού la Prima και €4.800 για τις υπόλοιπες εξοπλιστικές εκδόσεις. Με αυτόν τον τρόπο το ηλεκτρικό FIAT 500e γίνεται οικονομικότερο στην αγορά του. Επιπλέον υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα μοντέλα.