Αμερικανικό hypercar κλέβει τον τίτλο του γρηγορότερου αυτοκινήτου από την Bugatti! - Δείτε το βίντεο
Ήταν στον διάδρομο προσγείωσης των διαστημικών οχημάτων που το φοβερό και τρομερό Venom GT τήρησε τις φιλόδοξες υποσχέσεις του, γινόμενο έτσι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής με κάθε επισημότητα.
Στο Kennedy Space Center λοιπόν, ο οδηγός αγώνων Brian Smith έπιασε με το ασύλληπτο hypercar των 1.244 ίππων τα 435,31 χλμ/ώρα (270,49 μίλια/ώρα), κάνονας σκόνη την επίδοση-ρεκόρ της Bugatti Veyron Super Sport των 432,68 χλμ/ώρα (268,86 μίλια/ώρα)!
Είναι να μην είσαι ευτυχισμένος που υπάρχουν στον κόσμο παθιασμένοι και οραματιστές σαν τον John Hennessey, ο οποίος πάντρεψε το σασί της Lotus Exige με τον διπλό turbocharged 7λιτρο κινητήρα της Corvette ZR-1, γεννώντας το Venom GT!
Το οποίο έσπασε άλλο ένα ρεκόρ, αυτό της επιτάχυνσης 0-300 χλμ/ώρα (και 0-320 χλμ/ώρα), νικώντας έτσι την λαμπρή αντίπαλό του Bugatti Veyron Grand Sport στα σημεία. Η μάχη των δύο εταιριών καλά κρατούσε τα τελευταία χρόνια, με τις δάφνες να πάνε και να έρχονται στα αντίστοιχα στρατηγεία του Χιούστον και της γαλλικής Αλσατίας.
Η νέα μάχη δόθηκε λοιπόν ανήμερα του αγίου Βαλεντίνου στο Ακρωτήριο Κανάβεραλ, με την ανεξάρτητη εταιρία καταγραφής ρεκόρ ταχύτητας Racelogic να επιβεβαιώνει στο τέλος της ημέρας το χαρμόσυνο γεγονός.
Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι, ο όρος «αυτοκίνητο παραγωγής» είναι σχετικά γενναιόδωρος για το Venom GT, το οποίο κατασκευάζεται στο χέρι κομμάτι-το-κομμάτι. Πολύ λίγοι θα το αποκτήσουν και ακόμα λιγότεροι θα το δουν ποτέ στον δρόμο, με τα 30 κομμάτια τον χρόνο που χρειάζεται μια φίρμα για να πάρει την έγκριση «αυτοκίνητο παραγωγής» να ρίχνουν τα πρότυπα δραστικά.
Οι προϋποθέσεις λοιπόν για το τι συνιστά πράγματι αυτοκίνητο παραγωγής έχουν ρίξει τη σκιά τους στα αντίστοιχα ρεκόρ όλα αυτά τα χρόνια, με το δράμα να μη λείπει από τα δοκιμαστικά. Έτσι, όταν το 2010 η Veyron Super Sport έθεσε ρεκόρ επίγειας ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής στα 430,99 χλμ/ώρα (267,81) στην πίστα της μητρικής Volkswagen στο Ehra-Lessien, τα Ρεκόρ Γκίνες θεώρησαν παρατυπία την απενεργοποίηση του κόφτη στο δοκιμαστικό και της πήραν τη λαχταριστή μπουκιά από το στόμα.
Πριν βέβαια τα Γκίνες αρχίσουν να εξετάζουν εξονυχιστικά το θέμα του κόφτη της Bugatti, το Venom GT είχε ήδη ανακοινώσει ότι έπιασε τα 265,7 μίλια/ώρα, με τα Ρεκόρ Γκίνες να θεωρούν την επίδοση άκυρη για μικρολεπτομέρειες πάλι. Κι έτσι τα 256,14 μίλια/ώρα που είχε πιάσει το 2007 το επίσης αμερικανικό, επίσης εκπληκτικό, SSC Ultimate Aero παρέμενε το ορόσημο για την επίγεια ταχύτητα (από αυτοκίνητο παραγωγής πάντα).
Αυτό βέβαια έμελλε να αλλάξει με την έγκυρη επίδοση ρεκόρ της Veyron Super Sport το 2013, που έφερε το βαρύτιμο τρόπαιο πίσω στη Γαλλία. Ήταν όμως θέμα χρόνου να ανταπαντήσει ο Hennessey, κερδίζοντας και σε τελική και σε επιτάχυνση: 0-320 χλμ/ώρα σε 14,51 δευτερόλεπτα, περισσότερο δηλαδή από 3 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από το Koenigsegg Agera R (17,68 δευτερόλεπτα) και πάνω από 7 δευτερόλεπτα από τη Veyron Super Sport (22,2 δευτερόλεπτα)!
Τα Γκίνες ωστόσο και πάλι δεν αναγνώρισαν την επίδοση, καθώς ο Hennessey σκοπεύει να παράξει μόνο 29 Venom GT, ένα λιγότερο δηλαδή απ' όσο απαιτούν τα Γκίνες για να θεωρηθεί το Venom «αυτοκίνητο παραγωγής». Απίστευτο πραγματικά!
Ο συνεχιζόμενος πόλεμος δεν έχει λοιπόν κριθεί ακόμα...