Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο εφευρέτης που καταργεί το καύσιμο στην κίνηση

Του Μάκη Βραχιολίδη
vrachiolidis@yahoo.gr

ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ –ΤΟΤΕ- ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΝΟΙΑΖΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ!

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με αριθμό πρωτ. 1003585 που έχει λάβει από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας ο Μιχάλης Βέσσης, για «Θερμικούς στροβιλοαντιδραστήρες χωρίς καύσιμο για ανοικτό και κλειστό κύκλωμα»! Ο Άκης Τσοχατζόπουλος έγραψε στα παλαιά του υποδήματα την εκπληκτική εφεύρεση που αν αξιοποιείτο θα έδινε τεράστια ώθηση στην ελληνική οικονομία! Ο Τσοχατζόπουλος, όπως φαίνεται, τότε ενδιαφερόταν πώς θα μαζέψει περισσότερες μίζες από τα εξοπλιστικά!

Του Μάκη Βραχιολίδη
vrachiolidis@yahoo.gr

O 78χρονος σήμερα Μιχάλης Βέσσης τον Μάιο του 2001 τιμήθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τον «Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας» επειδή εφηύρε τους «Θερμικούς στροβιλοαντιδραστήρες χωρίς καύσιμο για ανοικτό και κλειστό κύκλωμα». Ήταν το διάστημα της παντοδυναμίας του Άκη Τσοχατζόπουλου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Ο κ. Βέσσης δεν δίστασε να κλείσει ραντεβού και να επισκεφτεί τον Τσοχατζόπουλο έχοντας υπό μάλης την εφεύρεση του αιώνα. Το να καταργείς την καύσιμο ύλη και παράλληλα να παρέχεις μεγαλύτερη ταχύτητα σε αεροσκάφη, πλοία και τραίνα, είναι μοναδικό. Όμως, ο περιβόητος Άκης περί άλλων τύρβαζε! Νοιαζόταν μόνο πώς να φουσκώσει τους τραπεζικούς του λογαριασμούς με τις μίζες των εξοπλιστικών!
Κι έτσι, ο σημερινός τρόφιμος των φυλακών, έγραψε στα παλαιά του υποδήματα την ευρεσιτεχνία του Μιχάλη Βέσση.
Ο ίδιος ο εφευρέτης μάς εξιστορεί την εντυπωσιακή ιστορία του ενώ δίνει σε αδρές γραμμές μερικά στοιχεία της επινόησής του:
Έχετε ήδη πάρει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την εφεύρεσή σας. Κανονικά θα έπρεπε να σας πάρουν οι εφοπλιστές, οι ναυτιλιακές εταιρείες ή αυτοί που κατασκευάζουν πλοία, αεροπλάνα και να σας πουν «ώπα, ελάτε εδώ γιατί με σας γλιτώνουμε καύσιμα». Πήγατε σε αυτούς;

Βέσσης: Αν αυτοί προτιμήσουν τον στροβιλοαντιδραστήρα, τα πλοία τους θα τα δέσουν και τον Μιχάλη Βέση θα τον …κρεμάσουνε.

Ε, τότε λοιπόν πού απευθύνεστε; Ποιους συμφέρει η εφεύρεσή σας;

Βέσσης: Ας πούμε, τα επιβατηγά πλοία. Στα γκαζάδικα δεν συμφέρει, είναι σα να τους κόβεις την αναπνοή.

Πού δείξατε λοιπόν την ευρεσιτεχνία σας;

Βέσσης: Στο κράτος αλλά δεν μου έδωσε σημασία.

Σε ποιον αρμόδιο απευθυνθήκατε;

Βέσσης: Στον Άκη Τσοχατζόπουλο. Συγκεκριμένα, στον τότε γενικό γραμματέα του ΥΠΕΘΑ, κ. Φωκίωνα. Όταν του άνοιξα τα σχέδια, δεν κατάλαβε τίποτε και με ρώτησε: «Τι είναι αυτό; Εγώ δεν είμαι μηχανολόγος». Εγώ του είπα: «Τι ρόλο παίζεις εσύ; Γιατί με καθυστερείς; Γιατί ο κ. Τσοχατζόπουλος έφερε εσένα και όχι έναν ειδικό να του εξηγήσω; Γιατί δεν ήρθε εδώ ο ίδιος ο υπουργός, τέλος πάντων;».

Κι έτσι, ο Άκης δεν σας έδωσε καμία σημασία;

Βέσσης: Καμία. Αυτός μάλλον για άλλα νοιαζόταν τότε.

Μετά τον Τσοχατζόπουλο όμως ήρθε ο Γιάννος Παπαντωνίου, ο Σπηλιωτόπουλος, ο Μεϊμαράκης. Πήγατε σε κανέναν από αυτούς;

Βέσσης: Όχι, Αφού ο Τσοχατζόπουλος μου έκλεισε κατάμουτρα την πόρτα, ποιος θα μου έδινε σημασία, σκέφτηκα. Και το πράγμα έμεινε εκεί.

Ο κ. Βέσσης όμως χτύπησε την πόρτα της… Ιαπωνίας! Αλλά του ζήτησαν μακέτα του έργου.
Βέσσης: Φοβήθηκα και δεν τους έδωσα μακέτα. Αν άλλαζαν 6-7 σημεία από την πατέντα μου, μπορεί να την παρουσίαζαν ως δική τους και να μου έκλεβαν την ιδέα. Αν είχα ένα εργοστάσιο θα είχα κατασκευάσει μόνος μου τον στροβιλοαντιδραστήρα. Είμαι παιδί μηχανουργού. Ο πατέρας μου είχε μηχανουργείο πλοίων και από 5 χρονών είμαι στο χώρο. Σήμερα όμως με την κρίση που υπάρχει και με 750 ευρώ σύνταξη τι μπορώ να κάνω; Πρόκειται για την Ελλάδα όμως. Μιλάνε για οικονομική ανάπτυξη και την ώρα που τους προσφέρεται η ευκαιρία να έχουν κίνηση πιο γρήγορη σε αεροπλάνα, τραίνα και πλοία και κυρίως χωρίς καύσιμο, μένουν αδρανείς.

Η περίπτωση του Μιχάλη Βέσση μοιάζει με αυτή των επιστημόνων που ανακαλύπτουν φάρμακο για τον καρκίνο αλλά που οι φαρμακοβιομηχανίες και τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα που κινούνται γύρω από αυτές, δεν αφήνουν ούτε κουνούπι να περάσει! Θυμάστε την Ελληνίδα γιατρό από την Αυστραλία που πριν από μερικά χρόνια ήρθε στην Αθήνα έχοντας ανακαλύψει το φάρμακο του καρκίνου του στήθους; Μέσα σε λίγο διάστημα τα συστημικά ΜΜΕ την είχαν βγάλει γραφική και τρελή, με αποτέλεσμα η γυναίκα να πάρει τις βαλίτσες της και να ρίξει μαύρη πέτρα στην Ελλάδα. Κάτι ανάλογο συμβαίνει με τον Μιχάλη Βέσση που επινόησε την κίνηση χωρίς καύσιμο σε αεροπλάνα, τραίνα και πλοία και μάλιστα με περισσότερη ταχύτητα. Άντε τώρα να τα βάλει μόνος του με τα οικονομικά συμφέροντα που παίζονται γύρω από τα καύσιμα! «Θα με κρεμάσουνε», λέει κι ο ίδιος. Είναι δυνατόν λοιπόν οποιαδήποτε κυβέρνηση να σταθεί στο πλευρό του κ. Βέσση την ώρα που, ειδικά οι σημερινοί ολετήρες, ακόμη και την επιβίωσή τους την εξαρτούν από τους τοκογλύφους και τους νταβατζήδες; Συνεπώς η περίπτωση του 78χρονου εφευρέτη μοιάζει να έχει παρόμοιο τέλος με αντίστοιχες περιπτώσεις άλλων Ελλήνων σκαπανέων.
Ας μας δώσει όμως ο ίδιος ο εφευρέτης μερικά χρήσιμα στοιχεία για την εκπληκτική επινόησή του.


Βέσσης: Αυτός είναι ένας θερμικός στροβιλοαντιδραστήρας ανοιχτού κυκλώματος. Είναι χρήσιμος για την πλεύση του πλοίου ώστε να πλέει με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Ποια καράβια αφορά αυτή η ευρεσιτεχνία;
Βέσσης: Όλα.
Δηλαδή και το «δελφίνι» το οποίο είναι ήδη ταχύπλοο;
Βέσσης: Βεβαίως και το «δελφίνι» αφορά, μόνο που στην περίπτωσή του θα εφαρμοστεί ο δεύτερος τύπου στροβιλοαντιδραστήρα.
Χωρίς καύσιμο πάντα;
Βέσσης: Ναι, αυτή είναι η όλη ουσία της εφεύρεσης.
Αυτό μπορεί να έχει εφαρμογή και στα αυτοκίνητα;
Βέσσης: Στα αυτοκίνητα είναι ο κινητήρας αντιβαρύτητας.
Στα αεροπλάνα εφαρμόζεται;
Βέσσης: Βεβαίως.
Με ποιο τρόπο, μπορείτε να μας εξηγήσετε;
Βέσσης: Το αεροπλάνο κάνει παραγωγή αερίων με τη βοήθεια του καυσίμου. Η δική μου εφεύρεση έχει μηχανισμούς που είναι σύμφωνοι με τους νόμους της φύσης. Θερμαντήρες που είναι καταλλήλως κατασκευασμένοι και στο εσωτερικό τους υπάρχουν αντιστάσεις κατασκευασμένες από άργυρο για την ακαριαία πυράκτωση. Περνώντας μέσα ο αέρας, τον κάνει «ατομική βόμβα».
Γιατί χρησιμοποιείτε άργυρο;
Βέσσης: Για να θερμαίνει τα θερμαντικά στοιχεία, τις αντιστάσεις. Όταν ο άργυρος δεχτεί την παραμικρή θερμοκρασία διαστέλλεται αμέσως. Όταν πυρακτωθούν τα θερμαντικά στοιχεία, το αέριο που παραμένει μέσα διαστέλλεται.
Και η αντίσταση πώς θερμαίνεται;
Βέσσης: Με την παραγωγή ρεύματος από μπαταρία «κομπλαρισμένη» με 220 watt.
Οπότε, χωρίς καύσιμο δεν υπάρχει ρύπανση του περιβάλλοντος.

Βέσσης: Εννοείται και είναι από τα βασικά προτερήματα της εφεύρεσης.

Πηγές: "Ελεύθερη Ώρα",http://indobserver.blogspot.gr/


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!