Με το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου, σύγχρονου φορτηγού ATLEON (NT500), η Nissan επισφραγίζει την πρόθεσή της να καταστεί κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των μεσαίων φορτηγών στην Ευρώπη. Το νέο Nissan ATLEON (NT500), εκτός του ότι υπόσχεται υψηλά επίπεδα άνεσης για τον επαγγελματία οδηγό του, διασφαλίζει αφενός εξαιρετική οικονομία καυσίμου, αφετέρου...
μειωμένο κόστος συντήρησης καθώς τα διαστήματα service έχουν αυξηθεί σημαντικά. Το νέο Nissan ATLEON (NT500), προσφέρεται με μια μεγάλη ποικιλία από μεταξόνια με μικτό βάρος οχήματος ( GVW ) που ξεκινά από 5,6 και φθάνει έως τους 7,5 τόνους. Θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικούς κινητήρες, δύο διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων, καθώς και τρία επίπεδα εξοπλισμού.
Το νέου Nissan ATLEON (NT500) παρέχει μοναδική, κορυφαία για την κατηγορία, ορατότητα στον οδηγό του, καθώς η επιβλητική θέση οδήγησης έχει διαμορφωθεί με την τοποθέτηση της καμπίνας πάνω από τον κινητήρα, η οποία σε συνδυασμό με την ευρεία γωνία ορατότητας, επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιεί ασφαλείς και ακριβείς ελιγμούς, ακόμα και σε αρκετά μικρούς χώρους. Επιπλέον, το νέο Nissan ATLEON (NT500), διαθέτει ένα προηγμένο και λειτουργικό εσωτερικό, με πολλούς, χρήσιμους και εύκολα προσβάσιμους χώρους αποθήκευσης μικροαντικειμένων, αποτελώντας την πιο ευρύχωρη καμπίνα στην κατηγορία του. Ανάμεσα στις καινοτομίες που εξοπλίζουν το νέο Nissan ATLEON (NT500), περιλαμβάνονται η οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (std.), το προηγμένο σύστημα πλοήγησης NissanConnect (option) καθώς και το cruise control (option).
Η νέα γκάμα κινητήρων, τεχνολογίας Euro 6, του νέου Nissan ATLEON (NT500), περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του αξιόπιστου κινητήρα Diesel ZD30, με ισχύ 150hp (στις εκδόσεις 5.6 & 6.5 τόνους) και 177hp αντίστοιχα, ενώ το σασί έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία υπερκατασκευών. Παράλληλα, υπάρχουν διαθέσιμα δύο διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων : 6 σχέσεων χειροκίνητο (std.) και 6 σχέσεων αυτόματο (option μόνο για την έκδοση των 7.5τόνων).
Στον τομέα της πέδησης, το νέο Nissan ATLEON (NT500), υιοθετεί προηγμένες τεχνολογίες, διασφαλίζοντας μέγιστη αποτελεσματικότητα και ασφάλεια στο έργο του επαγγελματία οδηγού του. Χαρακτηριστικά, οι εκδόσεις των 7,5 τόνων, πλέον χρησιμοποιούν πλήρες σύστημα πέδησης με αέρα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πατώντας το πεντάλ του φρένου, ανοίγει η αντίστοιχη βαλβίδα, στέλνοντας τον πεπιεσμένο αέρα από τη δεξαμενή μέσα στο θάλαμο του φρένου, όπου και πιέζει το σχετικό έμβολο. Αυτό το σύστημα είναι το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται στην κατηγορία των βαρέων φορτηγών όπου τώρα, χάρη στο νέο Nissan ATLEON (NT500), γίνεται προσιτό και στην αγορά των μεσαίων.
Εκτός των παραπάνω, το νέο Nissan ATLEON (NT500), είναι εξοπλισμένο με σύστημα ευστάθειας ESP, σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS/ASR), σύστημα εκκίνησης σε ανωφέρεια/ κατωφέρεια (Hill Start Assist), σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης ABS + EBD, καθώς και με Brake Assist (BAS).