Ένας “στρατός” από ρομπότ θα εισβάλει την πρώτη Τρίτη του Απριλίου στα εργοστάσια και τις κτιριακές εγκαταστάσεις της ŠKODA AUTO. Μην ανησυχείτε και μην τη θεωρήσετε…
εχθρική εισβολή από μηχανές, τα ρομπότ θα σηματοδοτήσουν την έναρξη μιας εκστρατείας για την προστασία των δεδομένων, στόχος της οποίας είναι να ενημερωθεί ο κάθε εργαζόμενος για τις βασικές απειλές που σχετίζονται με ανεπιθύμητες “διαρροές” απόρρητων στοιχείων.
Υπάρχει ένα μεγάλο ποσό εμπιστευτικών πληροφοριών στη SKODA Auto, και οι πληροφορίες αυτές αποτελούν τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της μάρκας, μεταξύ αυτών η τεκμηρίωση του προϊόντος, τα προσωπικά δεδομένα, τα αποτελέσματα ερευνητικού έργου, και πολλά άλλα. Αυτά τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς και πολυετών ερευνών, δεν πρέπει να φτάσουν σε λάθος χέρια. Η αλόγιστη χρήση των ευαίσθητων δεδομένων και πληροφοριών σημαίνει μια απερίσκεπτη προσέγγιση για το μέλλον της εταιρείας και έχει ως πιθανή συνέπεια, τις θέσεις εργασίας που προσφέρει η εταιρεία.
Προγραμματισμένη να διαρκέσει όλο το έτος, η πρωτοβουλία αυτή θα αναδείξει τους κινδύνους αυτούς, όχι μόνο στη SKODA Auto, αλλά σε ολόκληρο το Group VW. "Σε μεγάλο βαθμό, η επιτυχία της πρωτοβουλίας της προστασίας των δεδομένων μας εξαρτάται από το βαθμό πρόληψης όλων των εργαζομένων μας», λέει ο επικεφαλής της IT-Governance και Service Management, Michal Sedlacek ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση αυτού του έργου προστασίας των δεδομένων. "Ας προστατεύσουμε τα περιουσιακά μας στοιχεία μέσω του σωστού και ασφαλή χειρισμού των δεδομένων και των πληροφοριών".
Οι εκπρόσωποι της εκστρατείας “Better safe than sorry” είναι τα προαναφερθέντα ρομπότ με την κωδική ονομασία 4U και συμβολίζουν τη στήριξη που θα παρέχουν στους εργαζόμενους σε συνολικά έξι στάδια πληροφορίας (βλ. Στάδια Καμπάνιας για περισσότερες πληροφορίες). Τα ρομπότ θα εμφανιστούν σε κεντρικές πύλες εισόδου και χώρους υποδοχής, σε αφίσες, φυλλάδια, στο portal των εργαζομένων και στα εσωτερικά μέσα ενημέρωσης. Οι κανόνες διαχείρισης των δεδομένων είναι απλοί, και στην περαιτέρω εξοικείωση των εργαζομένων με αυτούς, θα συμβάλλουν τα ρομπότ 4U. Μπορεί ακόμη και να γίνει διασκεδαστική η όλη διαδικασία. Το μεγαλύτερο στοίχημα θα είναι ο κάθε εργαζόμενος στην SKODA Auto να παραλάβει από τα Ρομποτ ενημερωτικό υλικό ή να το επισκεφτεί on-line το portal των εργαζομένων.
Στάδια καμπάνιας:
“Ό,τι συμβαίνει στη δουλειά, μένει στη δουλειά”
Να είστε προσεκτικοί στο ποιός ακούει και βλέπει.
“Ταξινομήστε το, ονομάστε το, προστατεύστε το”
Σημειώστε και ταξινομήστε την πληροφορία
“Αν δεν το εμπιστεύεστε μην το χρησιμοποιείτε”
Να είστε προσεκτικοί όταν ανοίγετε άγνωστα αρχεία ή αποθηκευτικά μέσα τρίτων
“Κλειδώστε τα αρχεία σας”
Να είστε προσεκτικοί όταν εκτυπώνετε ή αντιγράφετε εμπιστευτικά έγγραφα.
“Κρυπτογράφηση για ταξίδια”
Προστατέψτε τα αρχεία σας κατά τη διάρκεια επαγγελματικών ταξιδιών ή εξωτερικών συναντήσεων.
“Άρνηση πρόσβασης!”
Προστατέψτε υπολογιστές, κωδικούς και κάρτες PKI.
Η Skoda Auto:
- Αποτελεί μία από τις παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στο κόσμο. Από το 1895 παράγονται αρχικά ποδήλατα στις κεντρικές εγκαταστάσεις της στη Mladá Boleslav και κατόπιν μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα.
- Σήμερα κατασκευάζει περισσότερα από 7 μοντέλα αυτοκινήτων : το Citigo, τη Fabia, το Roomster, το Rapid, την Octavia καθώς και τα Yeti και Superb.
- Το 2012 παραδόθηκαν 939.200 οχήματα σε πελάτες παγκοσμίως, 6.8% περισσότερα από την προηγούμενη χρονιά. Νέο ιστορικό ρεκορ πωλήσεων
- Από το 1991 η ŠKODA AUTO αποτελεί μέλος του Volkswagen Group ένα από τα πιο πετυχημένα εμπορικά Group στο χώρο της Αυτοκίνησης.
- Επιπρόσθετα η ŠKODA σχεδιάζει και παράγει ανταλλακτικά , κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων σε τρία εργοστάσια που βρίσκονται στην Δημοκρατία της Τσεχίας, ενώ διατηρεί μονάδες παραγωγής αυτοκίνητων στην Κίνα, την Ρωσία, την Σλοβακία και την Ινδία.
- Τέλος η ŠKODA AUTO απασχολεί 26,400 υπαλλήλους παγκοσμίως και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 αγορές.