Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Την πρώτη του –δραματική- νίκη πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ

Σε… υαλοπωλείο μετέτρεψαν την πίστα της Σεπάνγκ οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ στο πλαίσιο του δεύτερου γκραν πρι της σεζόν.


Ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα και 27η στο σύνολο, στην πίστα της Μαλαισίας, δίνοντας μία συγκλονιστική μάχη με τον ομόσταβλό του.

Ο Γερμανός πιλότος έχασε την πρωτιά από τον Γουέμπερ στο πρώτο πιτ στοπ, ωστόσο στη συνέχεια του αγώνα πίεσε αρκετά και κατάφερε να ανακτήσει τη θέση του δέκα γύρους πριν την καρό σημαία, κάνοντας έξαλλο το αφεντικό της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ με την κίνησή του.

Μάλιστα, ο ισχυρός άνδρας των «κόκκινων ταύρων» ενημέρωσε τον Φέτελ μέσω της ενδοεπικοινωνίας πως η κίνησή του ήταν ανόητη, «Αυτό είναι ανόητο Σεμπ», τα λόγια του Χόρνερ στον Φέτελ για το παρ' ολίγον ατύχημα των Red Bull.

Ωστόσο, δύσκολη σεζόν φαίνεται πως θα έχει η Red Bull, αφού Γουέμπερ και Φέτελ δεν χαρίζονται. Στα μέσα του αγώνα ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής είχε πει στην ομάδα του πως ο ομόσταβλός του είναι πιο αργός, λέγοντας χαρακτηριστικά να τον πάρουν από μπροστά του.

Εντυπωσιακός Χάμιλτον, πολύ καλή Mercedes

Μπορεί ο Λιούις Χάμιλτον και σύσσωμη η Mercedes να θέλουν να κρατήσουν χαμηλούς τόνους για την απόδοσή τους, ωστόσο η εμφάνισή τους στο δεύτερο γκραν πρι της σεζόν ήταν εντυπωσιακή.

Τα δύο μονοθέσια της Mercedes στη στεγνή πίστα ήταν ιδιαίτερα γρήγορα με τον Λιούις Χάμιλτον να βλέπει την καρό σημαία από την τρίτη θέση και να πανηγυρίζει το πρώτο του βάθρο με τη νέα του ομάδα.

Παρασκήνιο ωστόσο υπήρχε και μεταξύ των πιλότων της Mercedes με τον Ρόσμπεργκ να ζητά επίμονα από την ομάδα του το πράσινο φως για να προσπεράσει τον ομόσταβλό του, με τον Ρος Μπρον να απαντά αρνητικά.

Η Mercedes είδε με χαρά το δίδυμό της να βλέπει την καρό σημαία από την τρίτη και τέταρτη θέση, αν και η ποσότητα των καυσίμων που είχε στη διάθεσή του ο Χάμιλτον άγχωσαν για λίγο την ομάδα στους τελευταίους γύρους.

Ferrari στο ναδίρ…

Μπορεί το τριήμερο να ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για τη Ferrari, ωστόσο ο αγώνας δεν εξελίχτηκε με τον ίδιο τρόπο.

Μάσα και Αλόνσο εκκίνησαν από τη δεύτερη και τρίτη θέση, ωστόσο μία επαφή στην εκκίνηση ήταν η αιτία να σπάσει η μπροστινή αεροτομή του Ισπανού. Η απόφασή του να μην μπει στα πιτ για να την αντικαταστήσει έβαλε πρόωρο τέλος στον αγώνα του.

Από την άλλη, ο Φελίπε Μάσα δεν κατάφερε να κάνει καλή εκκίνηση με αποτέλεσμα στη συνέχεια να έχει δύσκολο έργο και τελικά να τερματίσει στην πέμπτη θέση.


Την απόδοση του πρώτου αγώνα δεν κατάφερε να πιάσει η Lotus με τους Γκροσάν και Ραϊκόνεν να πλασάρονται στην έκτη και έβδομη θέση, αντίστοιχα.

Ο Φινλανδός πιλότος, πιστός μαχητής, έδωσε πολλές μάχες κατά τη διάρκεια του αγώνα με τους Σέρχιο Πέρες και Νίκο Χούλκενμπεργκ, βγαίνοντας νικητής.

Ο έτερος πιλότος της Lotus, Ρομάν Γκροσάν, απέφυγε τα λάθη και κέρδισε την... εσωτερική μάχη βλέποντας την καρό σημαία μπροστά από τον "Iceman".

Ακόμη ένα δύσκολο σαββατοκύριακο είχε η McLaren. Ο Τζένσον Μπάτον ήταν ανταγωνιστικός και σε συνδυασμό με τη στρατηγική της ομάδας έδειχνε ότι μπορεί να διεκδικήσει ένα καλό αποτέλεσμα, που θα λειτουργούσε σαν φάρμακο για τη ψυχολογία των Βρετανών. Ωστόσο, μία ατυχία εντός των πιτ, όπου έμεινε με αποτέλεσμα να βγει στην 14η θέση, έβαλε τέλος στις οποίες ελπίδες είχε η McLaren για κάτι θετικό.

Ο μικρός της ομάδας, ύστερα από πολλές μάχες με τον Κίμι Ραϊκόνεν πλασαρίστηκε εντός βαθμολογούμενης δεκάδας και πιο συγκεκριμένα ένατος.


Η κατάταξη στη Μαλαισία:

1. Σεμπάστιαν Φέτελ, Red Bull, 1:38:56,681
2. Μαρκ Γουέμπερ, Red Bull, +4.298
3. Λιούις Χάμιλτον, Mercedes, +12.1
4. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes, +12.640
5. Φελίπε Μάσα, Ferrari, +25.6
6. Ρομάν Γκροσάν, Lotus, +35.5
7. Κίμι Ραϊκόνεν, Lotus, +48.4
8. Νίκο Χούλκενμπεργκ, Sauber, +53.0
9. Σέρχιο Πέρες , McLaren, +72.3
10. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso, +87.1
11. Βαλτέρι Μπότας, Williams, +88.6
12. Εστέμπαν Γκουτιέρες, Sauber, + 1 γύρος
13. Ζιλ Μπιάνκι , Marussia, + 1 γύρος
14. Σαρλ Πικ, Caterham, + 1 γύρος
15. Γκιέντο Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham, + 1 γύρος
16. Μαξ Τσίλτον, Marussia-Cosworth, + 2 γύροι

Εγκατέλειψαν:
17. Τζένσον Μπάτον, McLaren
18. Ντανιέλ Ρικιέρντο, Toro Rosso
19. Παστόρ Μαλδονάδο, Williams
20. Άντριαν Σούτιλ, Force India
21. Πολ Ντι Ρέστα, Force India
22. Φερνάντο Αλόνσο, Ferrari

Βαθμολογία πιλότων:

1. Σεμπάστιαν Φέτελ, 40
2. Κίμι Ραϊκόνεν, 31
3. Μαρκ Γουέμπερ, 26
4. Λιούις Χάμιλτον, 25
5. Φελίπε Μάσα, 22
6. Φερνάντο Αλόνσο, 18
7. Νίκο Ρόσμπεργκ 12
8. Ρομάν Γκροσάν, 9
9. Άντριαν Σούτιλ, 6

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull 66
2. Lotus 40
3. Ferrari 40
4. Mercedes 37
5. Force India 10
6. McLaren 4
7. Sauber 4
8. Toro Rosso 1

Πηγή: sport-fm.gr



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: