Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η LADA συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) του 2013

Το 2013 η AVTOVAZ, η μεγαλύτερη ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία, επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) μετά την αποχώρησή της το 2009.
Μετά από τη συμμετοχή σε δύο αγώνες το 2012 με ένα Granta Sport και οδηγό τον Βρετανό James Thompson, η ομάδα LADA Sport θα συμμετέχει με δύο αυτοκίνητα τη νέα σεζόν, ένα για τον...
Thompson και ένα για τον Ρώσο οδηγό Alexey Dudukalo.
Η ομάδα έχει εξασφαλίσει την πολύτιμη συνεργασία της γαλλικής Oreca για την τεχνική εξέλιξη του πλαισίου και του turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων.
Το όλο πρόγραμμα υποστηρίζεται από την Lukoil Racing, μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία της Ρωσίας.

LADA Sport Lukoil
Επικεφαλής Ομάδας: Victor Shapovalov Team Manager: Maxim Maximenko Επικεφαλής Μηχανικός: Kirill Shrader Υπεύθυνη Τύπου: Svetlana Lysyakova
Οδηγοί

Για το αυτοκίνητο:
LADA Granta Sport 1.6Τ
ΑΜΑΞΩΜA: LADA Granta, τετράθυρο sedan, ενισχυμένο με κλωβό ασφαλείας (roll cage).

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Yπερτροφοδοτούμενος 4-κύλινδρος σε σειρά, εγκάρσια τοποθετημένος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 16 βαλβίδες Χωρητικότητα: 1600cc Διάμετρος x Διαδρομή: 83,05mm x 73,7mm Σχέση συμπίεσης: 11:1 Διαχείριση: Magneti Marelli Λίπανση: Ξηρό κάρτερ
 ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Εμπρός (FWD) Κιβώτιο ταχυτήτων: Hewland 6 σχέσεων, σειριακό Συμπλέκτης: AP Διαφορικό: μηχανικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) ΠΛΑΙΣΙΟ: Eμπρός ανάρτηση: McPherson, σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου και αντιστρεπτική ράβδος Πίσω ανάρτηση: McPherson, σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική ράβδος Διεύθυνση: κρεμαγιέρα με υποβοήθηση ΦΡΕΝΑ: Υδραυλικά διπλού κυκλώματος Εμπρός: ατσάλινοι αεριζόμενοι δίσκοι 332mm, δαγκάνες 4-εμβόλων Πίσω φρένα: ατσάλινοι αεριζόμενοι δίσκοι 280mm, δαγκάνες 2-εμβόλων ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: Μήκος: 4260mm Πλάτος: 1809mm Μεταξόνιο: 2562mm Ελάχιστο βάρος: 1150kg (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού)



Για το πρωτάθλημα WTCC:
  • Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) ξεκίνησε το 2005 και είναι το τρίτο παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου της FIA μετά τη Formula 1 (1950) και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC – 1973).
  • Διεξάγεται με τετράθυρα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα τα οποία εφοδιάζονται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1,6 λίτρων και σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσων.
  • Οι αγώνες γίνονται σε διάσημες πίστες στις 4 ηπείρους, Ευρώπη, Αφρική, Ασία και Αμερική.
  • Το τηλεοπτικό κοινό υπερβαίνει τα 500 εκατομμύρια παγκοσμίως.
  • Στιγμιότυπα μεταδίδονται σε πάνω από 140 τηλεοπτικά κανάλια σε όλο τον κόσμο.
  • Συναρπαστικό θέαμα που προσφέρει ο συναγωνισμός μεταξύ των κορυφαίων εργοστασίων.
  • Εφαρμογή νέων τεχνολογιών.
  • Οικολογική συνείδηση – από το 2009 στο πρωτάθλημα χρησιμοποιούνται βιοκαύσιμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.