- Το νέο Mokka νικητής στη μεγάλη ‘Δοκιμή Ευεξίας’ του Auto Bild
- Έξι μοντέλα Opel με εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το φορέα ‘Υγιούς Πλάτης’
Σύμφωνα με το έγκυρο Γερμανικό περιοδικό Auto Bild, το Mokka προσφέρει την τέλεια οδηγική εμπειρία χάρη στα καθίσματα εύκολης πρόσβασης και ρυθμιζόμενης οσφυϊκής υποστήριξης που διαθέτει. Το νέο SUV πρόσφατα κέρδισε στη ‘Δοκιμή Ευεξίας’ του περιοδικού αυτοκινήτου (τεύχος 5/2013) αφήνοντας πίσω οκτώ ανταγωνιστές του. Η νίκη του Mokka οφείλεται πρωτίστως στα εργονομικά του καθίσματα, που έχουν πιστοποιηθεί από τους ειδικούς του AktionGesunderRückene.V. (Campaign for Healthy Backs) για την φιλική προς την πλάτη σχεδίασή τους.
Τα καθίσματα εξελίχθηκαν στο Διεθνές Κέντρο Τεχνικής Εξέλιξης της Opel και προστατεύουν την...
σπονδυλική στήλη και την πλάτη ειδικότερα από την καταπόνηση – πρωταρχικός στόχος του AktionGesunderRücken, που μαζί με το Σύνδεσμο Γερμανικών Κέντρων Θεραπείας Πλάτης – Bundesverband Deutscher Rückenschulen γιόρτασαν την 15η Μαρτίου ως ‘Ημέρα Υγιούς Πλάτης’ για 12η χρονιά. Σύμφωνα με το AGR, έχει διαπιστωθεί ότι πιο συνηθισμένη αιτία αποχής από την εργασία σε όλη την Ευρώπη είναι ο πόνος της πλάτης. Είναι λοιπόν σημαντικό για όσους μετακινούνται καθημερινά ή καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις με το αυτοκίνητο να κάθονται σε σωστό κάθισμα ενώ οδηγούν.
Η Opel προσφέρει την ιδανική λύση με μία σειρά εργονομικών καθισμάτων, δοκιμασμένων και πιστοποιημένων από το AGR για τους οδηγούς και συνοδηγούς του ανερχόμενου Mokka, του νέου μεσαίου Cascada cabriο, αλλά και των Meriva, ZafiraTourer, Astra και Insignia.
Opel Mokka, το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας με εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR
Για πρώτη φορά, το AGR απένειμε σφραγίδα έγκρισης σε κάθισμα οχήματος SUV B και συγκεκριμένα στο εργονομικό κάθισμα του Opel Mokka που ρυθμίζεται προς 18 κατευθύνσεις. Το κάθισμα έπρεπε να πληροί τα δέκα κριτήρια μιας λίστας, ανάμεσα στα οποία οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων και σχεδίαση πλάτης καθίσματος εναρμονισμένη με τη φυσική κυρτότητα της σπονδυλικής στήλης. Επιπλέον, το εργονομικό κάθισμα προσφέρει πολλές πρόσθετες επιλογές ρύθμισης ως προς τη διαδρομή, το ύψος, την κλίση έδρας, αλλά και ένα εκτεινόμενο μαξιλάρι μηρών. Με μεγάλο εύρος ρύθμισης διαδρομής εμπρός/πίσω μέχρι 243 mm και ύψους 65 mm, τα καθίσματα ικανοποιούν άριστα τις απαιτήσεις κάθε σωματότυπου για εγγυημένη άνεση στο ταξίδι. Σε συνδυασμό με τη ρύθμιση ύψους και απόστασης του τιμονιού, το Mokka προσαρμόζεται άριστα στις απαιτήσεις όλων των οδηγών.
Opel Meriva, το πρώτο αυτοκίνητο με ενσωματωμένο εργονομικό σύστημα πιστοποιημένο από το AGR
Το Opel Meriva είναι ένα ακόμα αυτοκίνητο που προστατεύει την πλάτη από τις κακουχίες. Είναι το πρώτο και μέχρι σήμερα το μοναδικό αυτοκίνητο με ολοκληρωμένο εργονομικό σύστημα πιστοποιημένο από τους ειδικούς πλάτης του AGR. Περιλαμβάνει εργονομικά καθίσματα, επαναστατικές πόρτες FlexDoors, σύστημα πίσω καθισμάτων FlexSpace και προαιρετικό σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix. Οι ειδικοί του AGR εκθείασαν τη φιλοσοφία FlexDoors με το καινοτόμο σύστημα πίσω θυρών με μεντεσέδες πίσω, διευκολύνει την είσοδο/έξοδο των πίσω επιβατών. Δεν χρειάζεται περιστροφή της σπονδυλικής στήλης ή κάποια άλλη άβολη κίνηση. Οι περισσότεροι επιβάτες κρατιούνται διαισθητικά από την κολόνα Β για ευκολία κινήσεων. Και οι τέσσερις πόρτες έχουν φαρδύ άνοιγμα 84 μοιρών, πολύ μεγαλύτερο του μέσου όρου.
Με τη στάνταρ, ευφυή φιλοσοφία πίσω καθισμάτων FlexSpace, η διάταξη της καμπίνας γρήγορα και εύκολα μεταμορφώνεται από πενταθέσια σε τετραθέσια, τριθέσια ή διθέσια χωρίς την αφαίρεση καθισμάτων – ένα στοιχείο κοινό με του προηγμένου Flex7 του ZafiraTourer. Η εσωτερική διάταξη αλλάζει εύκολα καθώς τα καθίσματα μετακινούνται ομαλά στις θέσεις τους και η όλη διαδικασία είναι εξαιρετικά πρακτική. Σύμφωνα με το AGR, αυτό ωφελεί ιδιαίτερα το κάτω τμήμα της πλάτης. Ο συνδυασμός όλων αυτών των συστημάτων κάνει το Meriva ένα αυτοκίνητο ‘φιλικό προς την πλάτη’ με σαφή υπεροχή έναντι του ανταγωνισμού.