Με το Women@Renault, η Renault έχει ως στόχο να αναπτύξει νέα γυναικεία ταλέντα και να προσελκύσει περισσότερες γυναίκες στην εταιρεία, ώστε να εξασφαλιστεί η πολυμορφία που είναι κλειδί για τις επιδόσεις της. Για να επιτύχει τον στόχο της πρόσληψης περισσότερων γυναικών, η Renault ...
εκμεταλλεύεται ένα δίκτυο κοινότητας μέσω μιας Web 2.0 πλατφόρμας. Το δίκτυο Women@Renault ξεκίνησε στις 24 Ιουνίου 2010, έχει σήμερα 1.000 μέλη, συμπεριλαμβανομένων και 60 ανδρών καθιστώντας το μεγαλύτερο άτυπο δίκτυο της εταιρείας.
Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...