Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ HONDA JAZZ: Μειωμένοι ρύποι και πρακτικότητα χωρίς συμβιβασμούς

Το Jazz Hybrid επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευση της Honda στην τεχνολογία των υβριδικών, βενζινο/ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η νέα έκδοση σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ένα παράλληλο υβριδικό όχημα διατίθεται σε πελάτες της κατηγορίας B. Το σημαντικό είναι ότι το Jazz Hybrid δεν χάνει τίποτα από την πρακτικότητα του συμβατικού μοντέλου, ενώ χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του συστήματος ΙΜΑ της Honda διατηρεί τα πολύ ευέλικτα καθίσματα “Magic Seats”. Το πακέτο μπαταριών του ΙΜΑ και η μονάδα ελέγχου ισχύος έχουν ενσωματωθεί κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος διατηρεί τη χωρητικότητά του ενώ τα “Magic Seats” αναδιπλώνονται με τον τρόπο που γνωρίζουμε από τις μη υβριδικές εκδόσεις. Αυτό σημαίνει ότι τα καθίσματα πέφτουν τελείως δημιουργώντας μία εκπληκτική χωρητικότητα 1320 λίτρων (μέτρηση μέχρι την οροφή), ενώ οι βάσεις τους αναδιπλώνονται κάθετα για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους. Νέο στοιχείο τόσο στη βενζινοηλεκτρική έκδοση όσο και στα συμβατικά Jazz είναι το πίσω κάθισμα που τώρα έχει δυνατότητα ανάκλισης, αυξάνοντας την ευελιξία για τους πίσω επιβάτες.

Το υβριδικό σύστημα IMA είναι κοινό με των...
Insight και CR-Z hybrid αντιπροσωπεύοντας μία αποδεδειγμένα αξιόπιστη τεχνολογία. Μέσα από σχεδόν δύο δεκαετίες εξέλιξης και 10 χρόνια πωλήσεων, το σύστημα IMA έχει αποδειχτεί ευέλικτο και αξιόπιστο ενώ πάνω από μισό εκατομμύριο οχήματα που κυκλοφορούν έχουν το προνόμιο των χαμηλών εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμου. Το νέο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το ίδιο σύστημα κίνησης με το Insight, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα 1.3 i-VTEC και ηλεκτροκινητήρα όπως το αποκλειστικό, υβριδικό ‘ξαδερφάκι’ του. Το σύστημα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο CVT στο Jazz και με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km παράγει το λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από οποιοδήποτε αυτόματο κατηγορίας Β. Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4,5 l/100km στο μικτό κύκλο. Σαν βενζινοηλεκτρικό υβριδικό μοντέλο, η νέα έκδοση έχει πολύ χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων υπερβαίνοντας τις απαιτήσεις της φορολογίας αυτοκινήτων.

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι η επιστροφή του κιβωτίου CVT στη σειρά Jazz σε μία εξελιγμένη μορφή μεταβλητής μετάδοσης, για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Το κιβώτιο CVTεφοδιάζεται με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι, προσφέροντας τον οδηγό τη δυνατότητα μηχανικού ελέγχου. Όταν χρησιμοποιείται σε “D” mode ο μοχλός κατεβάσματος σχέσης προσφέρει μια λειτουργία “kickdown”, με το κιβώτιο να επιστρέφει στη συνέχεια στο αυτόματο πρόγραμμά του. Όταν οι μοχλοί χρησιμοποιούνται σε “S” mode προσφέρουν πλήρη μηχανικό έλεγχο στην επιλογή των σχέσεων, για επιτάχυνση ή φρένο του κινητήρα. Οπτικά, το Jazz Hybrid διαφέρει από τα υπόλοιπα της σειράς Jazz έχοντας ανανεωμένους προβολείς με πλαίσιο σε chrome blue, διαφανή πίσω φώτα, νέα εμπρός μάσκα σε chrome blue, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και ένα διακοσμητικό από χρώμιο στην πίσω πόρτα. Το νέο υβριδικό θα διατίθεται σε μερικές από τις υπάρχουσες αποχρώσεις και στην αποκλειστική μεταλλική Lime Green. Στο εσωτερικό, η καμπίνα αποκτά φρέσκια εμφάνιση με πιο σκούρο μονόχρωμο ταμπλό που δημιουργεί έντονη αντίθεση με το μπλε φωτισμό των οργάνων και της κεντρικής κονσόλας. Το νέο υβριδικό διατίθεται επίσης με δερμάτινη επένδυση - για πρώτη φορά με μοντέλο Jazz στην Ευρώπη.

Το ταμπλό περιλαμβάνει μία λειτουργία Eco Assist, που χρησιμοποιεί το φωτισμό περιβάλλοντος του ταχύμετρου για να προτρέπει τον οδηγό να οδηγεί οικονομικά. Η λειτουργία Eco Assist βοηθά τους οδηγούς να επιτυγχάνουν τη μέγιστη οικονομία από το αυτοκίνητό τους σε καθημερινές συνθήκες και προσφέρει πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για το πώς η χρήση των φρένων και του γκαζιού έχει επιπτώσεις στους λογαριασμούς καυσίμου και στο περιβάλλον. Πέρα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, μία γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ τονίζει επιπλέον υβριδικό χαρακτήρα. Διακοσμητικά στοιχεία όπως διακοσμητικά μαρσπιέ θυρών, διάφορα αυτοκόλλητα εσωτερικού και εξωτερικού, διακοσμητικά στις κολόνες B και εναλλακτικές ζάντες αλουμινίου εκφράζουν το προσωπικό γούστο του οδηγού. Σύστημα πλοήγησης Solid State Drive, hands-freeBluetooth® και σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών είναι τεχνολογίες που αναβαθμίζουν το επίπεδο άνεσης. Όλη η γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ διατίθεται για τους πελάτες που θέλουν να προσθέσουν ακόμα μεγαλύτερη λειτουργικότητα και στυλ.

Στην Ελλάδα το Honda Jazz Hybrid θα ξεκινήσει να πωλείται από τις αρχές Μαρτίου και θα είναι διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού.

  • COMFORT €17,890
  • ELEGANCE €18,900
  • EXCLUSIVE €19,620

Εξοπλισμός

Comfort: Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού /πλευρικοί & τύπου κουρτίνας , Vehicle Stability Control,Magic seats,Αυτόματος κλιματισμός,Τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση
Hill Start Assist,CD / mp3

Εlegance:( επιπλεον εξοπλισμοσ) Υποβραχιόνιο οδηγού, Προβολείς ομίχλης, Ηλεκτρικά ανακλινόμενοι καθρέπτες με φλας, Αισθητήρες βροχής, Αισθητήρες φωτός, Cruise Control, Δερμάτινο τιμόνι,Κλιματιζόμενο ντουλαπάκι,Χειριστήρια audio στο τιμόνι / USB

Εxclusive: (επιπλεον εξοπλισμος) Πανοραμική οροφή


Τεχνικές προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
1.3 SOHC i-VTEC

2 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x διαδρομή
mm
73 x 80
Κυβισμός
cc
1339
Αναλογία συμπίεσης
10.8
Μέγιστη ισχύς (Κινητήρας)
kW/PS
65/88
@ rpm
5800
Μέγιστη ροπή (Κινητήρας)
Nm
121
@ rpm
4500
Μέγιστη ισχύς (Ηλεκτροκινητήρας)
kW/PS
10.3/14
@ rpm
1500
Μέγιστη ροπή (Ηλεκτροκινητήρας)
Nm
78.5
@ rpm
1000
Συνολική ισχύς βενζινοκινητήρα & ηλεκτροκινητήρα KW/PS
72/98
@rpm
5500
Σύστημα καυσίμου
Honda PGM-FI Electronic Injection
Προδιαγραφές καυσίμου
Αμόλυβδη, 95 RON
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Μπαταρία (Κινητήρας)
Μπαταρία (IMA)
Μολύβδου, 12V 28Ah
110.8V Ni-MH
Εναλλάκτης
35A
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ

Στους εμπρός τροχούς
CVT
Συμπλέκτης
Πολύδισκος υγρός συμπλέκτης
Σχέσεις μετάδοσης

2.526 0.421
Όπισθεν

4.510 1.692
Τελική σχέση μετάδοσης

5.274
ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός
Γόνατα MacPherson
Πίσω
Ημιάκαμπτος Άξονας
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Τύπος
Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
Στροφές από τέρμα σε τέρμα
3,29
ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΡΟΦΗΣ

Τροχών
5,11
Από τοίχο σε τοίχο
5,41
ΦΡΕΝΑ

Εμπρός
Αεριζόμενοι δίσκοι (262mm)
Πίσω
Δίσκοι (260mm)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΒΑΡΗ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Συνολικό μήκος
mm
3900
Συνολικό πλάτος
mm
1695
Συνολικό ύψος
mm
1525
Μεταξόνιο
mm
2500
Απόσταση από το έδαφος
mm
146
Χώρος αποσκευών, (καθίσματα διπλωμένα)
litres
848(ύψος παραθύρων)
Χώρος αποσκευών, (μέχρι την οροφή)
litres
1320(εξαιρείται η περιοχή κάτω από το δάπεδο)
Χώρος αποσκευών, (καθίσματα όρθια)
litres
300
Απόβαρο
kg
1162
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος
kg
1600
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
litres
40
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (1999/100/EC)

Στην πόλη
l/100km
4.6
Εκτός πόλης
l/100km
4.4
Μικτός κύκλος
l/100km
4.5
Εκπομπές CO2
g/km
104
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Τελική ταχύτητα
km/h
177
Επιτάχυνση 0-100km/h

12,6
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Ζάντες
16x6
Ελαστικά
15x5 1/2J

[HONDA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: