Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ιστορία της SUZUKI

1909
Σε ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό της Ιαπωνίας,ο Michio Suzuki ίδρυσε τη Suzuki Loom Works, ειδικευμένη στην κατασκευή υφαντικών μηχανών για την εξυπηρέτηση της γιγαντιαίας Ιαπωνικής μεταξοβιομηχανίας.Για τα πρώτα 30 χρόνια η SUZUKI αφιερώθηκε στην κατασκευή αυτών των ιδιαίτερα περίπλοκων μηχανών με στόχο να γίνουν πιο παραγωγικές και πιο φιλικές στη χρήση τους.

1920
Με μετοχικό κεφάλαιο ¥500.000 η SUZUKI αναδιοργανώνεται, μετονομάζεται σε Suzuki Loom Manufacturing Co και με τον Michio Suzuki πρόεδρο μελετά την επέκτασή της σε νέους τομείς δραστηριοτήτων.

1937
Με βάση την αυξημένη ζήτηση για μηχανοκίνητα μέσα, η SUZUKI αποφασίζει να...
στραφεί στην ανάπτυξη κινητήρων για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Μέσα σε δύο χρόνια η SUZUKI έχει ήδη αναπτύξει αρκετά πρωτότυπα μοντέλα αυτοκινήτων που κινούνται με τη βοήθεια ενός πολύ πρωτοποριακού για την εποχή υδρόψυκτου, τετράχρονου, τετρακύλινδρου κινητήρα 800 κ.εκ. που απέδιδε 13 ίππους.

1941
Η Ιαπωνία μπαίνει στον πόλεμο και η Ιαπωνική κυβέρνηση χαρακτηρίζει τα επιβατικά αυτοκίνητα "μη απαραίτητο μέσο". Όλα τα σχέδια παραγωγής αυτοκινήτων παγώνουν. Με το τέλος του πολέμου η SUZUKI επιστρέφει στην παραγωγή υφαντικών μηχανών. Η Ιαπωνική κλωστοϋφαντουργία γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη με την απελευθέρωση των εξαγωγών βαμβακιού από την Αμερική στην Ιαπωνία. Οι παραγγελίες των κλωστοϋφαντουργών για υφαντικές μηχανές αυξάνονται και η SUZUKI διανύει χρυσή εμπορική περίοδο.

1951
Η Ιαπωνική κλωστοϋφαντουργία καταρρέει.

1952
Μετά τον πόλεμο, αυτό που χρειάζονται οι Ιάπωνες είναι φθηνά αλλά αξιόπιστα μέσα μεταφοράς και οι Ιαπωνικές εταιρείες ανταποκρίνονται, προσφέροντας κινητήρες, που μπορούν να προσαρμοστούν πάνω σε ποδήλατα. Η SUZUKI απαντά με το "Power Free", ένα φθηνό, ιδιαίτερα απλό στην κατασκευή και τη συντήρηση μηχανοκίνητο ποδήλατο με δίχρονο κινητήρα 36 κ.εκ. Η καινοτομία του "Power Free" βρίσκεται στο ότι δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να κινείται με την υποβοήθηση του κινητήρα, να ποδηλατεί χωρίς τον κινητήρα ή να απενεργοποιεί τα πετάλια και να κινείται μηχανοκίνητα. Η εφεύρεση αυτή θεωρήθηκε τόσο επαναστατική που η Κρατική Υπηρεσία Ευρεσιτεχνίας απένειμε στη SUZUKI οικονομική επιδότηση, προκειμένου να συνεχίσει την έρευνά της στα μηχανοκίνητα μέσα. Έτσι, γεννήθηκε η SUZUKI Motor Corporation.

1953
H SUZUKI γνωρίζει την πρώτη της αγωνιστική επιτυχία με το μικροσκοπικό "Diamond Free", που με κινητήρα μόλις 60 κ.εκ. παίρνει την πρώτη θέση στην ανάβαση του Fiji.

1954
Η παραγωγή της SUZUKI φτάνει τα 6.000 μηχανοκίνητα ποδήλατα το μήνα και η εταιρεία επίσημα μετονομάζεται σε SUZUKI Motor Co., Ltd.

1955
Το Μάρτιο η SUZUKI παρουσιάζει στην αγορά την πρώτη της μοτοσικλέτα, την "Colleda". Τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου η SUZUKI παρουσιάζει το πρώτο της αυτοκίνητο. Με δίχρονο, κινητήρα 360 κ.εκ., με κίνηση στουςεμπρός τροχούς, ανεξάρτητη ανάρτηση και στους 4 τροχούς καισύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα, το "Suzulight" πρωτοπορεί γιατί έχει γνωρίσματα, που τα άλλα αυτοκίνητα απέκτησαν αρκετά χρόνια αργότερα.

1961
Tο πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό αυτοκίνητο της SUZUKI παρουσιάζεται στην αγορά με το όνομα "Suzulight Carry".

1962
Η SUZUKI έρχεται στην Ευρώπη κερδίζοντας το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα 50 κ.εκ. Ένα χρόνο αργότερα, η SUZUKI κέρδισε πάλι τον ίδιο τίτλο στο Isle of Man.

1963
Ιδρύεται η U.S. SUZUKI Motor Corp. στο Los Angeles.

1965
Η SUZUKI κατασκευάζει την πρώτη εξωλέμβια μηχανή με το όνομα "D 55" και το μοντέλο SUZUKI Fronte 800 στη μικρή κατηγορία αυτοκινήτων.

1967
Αρχίζει η εξάπλωση της SUZUKI εκτός Ιαπωνίας, με συναρμολόγηση μοτοσικλετών σε γραμμές παραγωγής άλλων κατασκευαστών και αργότερα με δικές της μονάδες παραγωγής.

1968
H SUZUKI εγκαινιάζει τις εξαγωγές της με πρώτο προορισμό την Ελλάδα. Έτσι, η Ελλάδα γίνεται η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων SUZUKI. H SUZUKI παρουσιάζει το πρώτο κλειστό ελαφρύ φορτηγό, το Suzuki Carry Van.

1970
Η SUZUKI εγκαινιάζει την είσοδό της στον χώρο των 4x4, παρουσιάζοντας το "Jimny LJ10".

1971
Η πρώτη μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα SUZUKI κάνει την εμφάνισή της με το όνομα "GT 750".

1973
Η SUZUKI ιδρύει αντιπροσωπεία στον Καναδά, με την επωνυμία Suzuki Canada Ltd. και έδρα το Οντάριο.

1974
Η SUZUKI επεκτείνει τη δραστηριότητά τηςστην κατασκευήηλεκτρικών αναπηρικών καθισμάτων και προκατασκευασμένων σπιτιών.

1976
Αρχίζει η παραγωγή της πολύ επιτυχημένης σειράς μοτοσικλετών GS.

1977
H SUZUKI παρουσιάζει το LJ80, ένα νέο 4x4 με κινητήρα 800 κ.εκ.

1979
Λανσάρεται στην αγορά το SS40, ένα νέο επιβατικό μοντέλο που θα πάρει σημαντικό μερίδιο στην ιστορία της SUZUKI, με το όνομα ALTO.

1980
Η SUZUKI επεκτείνεται στις μηχανές γενικής χρήσης, παρουσιάζοντας στην αγορά 3 μοντέλα για ηλεκτρικές γεννήτριες.

1981
Υπογράφεται συμφωνία συνεργασίας με την General Motors και την ISUZU Motors.

1982
Κάνει την είσοδο της στην αγορά η περίφημη Suzuki GSX 750S.

1983
Μια νέα μονάδα παραγωγής εκτός Ιαπωνίας μπαίνει σε λειτουργία στο Νέο Δελχί, η Maruti Udyog Ltd.

1984
H SUZUKI εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη, με αντιπροσωπείες στη Γαλλία και στη Γερμανία.

1987
Η συνολική παραγωγή αυτοκινήτων εκτός Ιαπωνίας φθάνει τις 2 εκατομμύρια μονάδες.

1988
Η SUZUKI παρουσιάζει στην παγκόσμια αγορά το VITARA και αλλάζει την εικόνα των 4x4 μια για πάντα.

1989
Η συνολική παραγωγή αυτοκινήτων εκτός Ιαπωνίας φθάνει τις 10 εκατομμύρια μονάδες.

1990
H SUZUKI αποκτά το σημερινό της όνομα SUZUKI Motor Corporation.

1991
Μετά από υπογραφή τεχνικής συνεργασίας με την DAEWOO, αρχίζει η παραγωγή αυτοκινήτων στην Κορέα.

1993
Η SUZUKI παρουσιάζει το ελαφρύ και πολυχρηστικό Wagon R+.

1994
H SUZUKI εγκαινιάζει μονάδες παραγωγής στην Αίγυπτο, την Ουγγαρία και την Κίνα.

1995
Παρουσιάζεται το SUZUKI Baleno, το πρώτο αυτοκίνητο της SUZUKI στη μεσαία κατηγορία.

1996
Η SUZUKI βραβεύει την Ελλάδα σαν την καλύτερη αντιπροσωπεία SUZUKI στην Ευρώπη και την ανακηρύσσει πρότυπο οργάνωσης και λειτουργίας για όλες τις Ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες SUZUKI.

1998
Η SUZUKI παρουσιάζει το Grand Vitara, την ναυαρχίδα της σειράς Vitara. H SUZUKI και η General Motors υπογράφουν συμφωνία στρατηγικής συμμαχίας.

1999
Υπογράφεται συμφωνία συνεργασίας με την SUBARU (Fuji Heavy Industries Ltd.) Η συνολική παραγωγή της SUZUKI φθάνει τα 40 εκατομμύρια μοτοσικλέτες.

2000
H SUZUKI γιορτάζει την 80ή της επέτειο. Μπαίνει στην παραγωγή το Ignis.

2001
Μπαίνει σε παραγωγή το Liana και στις μοτοσικλέτες η GS1200 SS. Οι παγκόσμιες πωλήσεις Jimny φθάνουν τις 2 εκατομμύρια μονάδες. Οι πωλήσεις Wagon R+ στην Ιαπωνία φθάνουν τις 1,5 εκατομμύρια μονάδες.

2002
Οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων SUZUKI φθάνουν τις 30 εκατομμύρια μονάδες.

Η παράδοση συνεχίζεται...
Η μικρή ομάδα μηχανικών αφοσιωμένων στο σχεδιασμό και την κατασκευή των καλύτερων υφαντουργικών μηχανών του κόσμου, είναι σήμερα μια διεθνής εταιρεία 15.000 ανθρώπων και 24 μονάδων παραγωγής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Σήμερα η SUZUKI εξάγει σε περισσότερες από 190 χώρες 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα και 2 εκατομμύρια μοτοσικλέτες ετησίως. 
[SUZUKI]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.