Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

81ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και...Lancia

Ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση της μεταξύ τους συμμαχίας, Lancia και Chrysler ενώνονται πλήρως για τη δημιουργία μιας νέας αυτοκινητοβιομηχανίας που θα πρεσβεύει τα καλύτερα στοιχεία από δύο διαφορετικές κουλτούρες: το ενθουσιώδες ύφος, την τάση για χαλαρωτική οδηγική εμπειρία και τη λειτουργικότητα που χαρακτηρίζουν την Chrysler, συνδυασμένα με το καινοτόμο πνεύμα, το γούστο και το πάθος της δημιουργίας αυτοκινήτων που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τη Lancia.

Οι καρποί αυτής της συνένωσης είναι τα νέα μοντέλα της Lancia που σε παγκόσμια πρεμιέρα θα παρουσιαστούν στο φετινό 81ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Έτσι, λοιπόν έχουμε:

Nέα Lancia Ypsilon 5θυρη:
Mεθυστικό μίγμα πολυτέλειας και τεχνολογίας
Εορτάζοντας τα 25 χρόνια του θρυλικού Ypsilon και τις πάνω από 1,5 εκατ. πωλήσεις με αυτό το όνομα, η Lancia θα παρουσιάσει στη Γενεύη την εντελώς νέα, 4η γενιά του μικρού, αλλά πολυτελούς μοντέλου της που θα αρχίσει να πωλείται από τον Ιούνιο στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές και από το Σεπτέμβριο με το σήμα της Chrysler στη Μεγ. Βρετανία και την Ιρλανδία. Η νέα Lancia Ypsilon, που για πρώτη φορά παρουσιάζεται με...
πεντάθυρο αμάξωμα, σε μόλις 3,84μ. αποτελεί ένα πραγματικά μεθυστικό μίγμα πολυτέλειας, τεχνολογίας και δύναμης και προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη άνεση στους οπαδούς της φίρμας που χαρακτηρίζεται από το γοητευτικό σχεδιασμό, την τεχνολογική υπεροχή και το μοναδικό στυλ.

Το νέο Ypsilon έχει όλα τα εφόδια για να γίνει το εναλλακτικό πολυτελές αυτοκίνητο πόλης για τον καθένα, σε όλη την Ευρώπη, σχεδιασμένο για απαιτητικούς αγοραστές που θέλουν να ξεχωρίζουν, αλλά και ταυτόχρονα θέλουν ένα αυτοκίνητο που είναι ευχάριστο στην οδήγηση και άνετο στην καθημερινή χρήση.

Το Ypsilon είναι ένα στυλάτο και πρακτικό ιταλικό πεντάθυρο αυτοκίνητο, αλλά με εμφάνιση που θυμίζει τρίθυρο μιας και οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι «κρυμμένες» στην όλη κατασκευή στοιχείο που δίνει έμφαση μόνο στις μπροστινές και «αποκρύπτει» έτσι 2 καθ’ όλα πρακτικές πίσω πόρτες.

Το Ypsilon διαθέτει compact διαστάσεις, αλλά προσφέρει εκπληκτική ευρυχωρία και κορυφαία άνεση. Αν και μόλις 3,84 μ. σε μήκος, 1,67 μ. σε πλάτος και 1,51 μ. σε ύψος με μεταξόνιο 2,39 μ., το Ypsilon μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 επιβάτες τη στιγμή που διαθέτει και έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία. Χάρη στη χρήση της νέας τεχνολογίας «Slim Seats» για τα μπροστινά καθίσματα, που για πρώτη φορά χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητο του Gruppo Fiat, γίνεται πιο εύκολη και άνετη η φιλοξενία των επιβατών στο πίσω κάθισμα χωρίς να χρειαστεί να αυξηθεί σημαντικά ο πραγματικός χώρος των πίσω επιβατών.

Στυλ: η παράδοση συναντά το μέλλον
Η νέα Lancia Ypsilon χαρακτηρίζεται από την υψηλή αισθητική και τον πολυτελή σχεδιασμό, όπου τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν στοιχεία από το παρελθόν που έχουν μετενσαρκωθεί με μοντέρνα δημιουργική προοπτική. Αν και compact, με διαστάσεις αρκετά κοντά σε αυτές του προηγούμενου μοντέλου, το νέο Ypsilon διαθέτει νέες αναλογίες, που τονίζουν τον πολυτελή και avant garde χαρακτήρα του. Αίσθηση προκαλούν στο μπροστινό μέρος τα φανάρια της Magneti Marelli που τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ με τους προαιρετικούς προβολείς Xenon το Ypsilon αποκτά ακόμη πιο επιθετική και αποφασιστική εικόνα. Τα άκρα των φώτων καθορίζουν το μέγεθος των θόλων ενώ η νέα μπροστινή γρίλια αποτελείται από οριζόντιες επιχρωμιωμένες μπάρες με άκρες σε σχήμα αιχμής δόρατος, μια καθαρή στυλιστική αναφορά στο όνομα και στην παράδοση της Lancia συνδυασμένη με τα νεωτεριστικά γονίδια που φέρνει πάντα ένα Ypsilon. Επιστέγασμα της όλης εικόνας αποτελεί το μπροστινό καπό που θυμίζει αρκετά τις γραμμές της θρυλικής Lancia Ardea.

Από το πλάι ξεχωρίζουν δύο δυναμικές καμπύλες. Η μία ξεκινάει από το καπώ, διατρέχει όλο το πλαϊνό μέρος και φτάνει μέχρι την πίσω κολώνα. Η δεύτερη σκαρφαλώνει από τη βάση της μπροστινής κολώνας για να κατέβει σκιαγραφώντας το περίγραμμα του πίσω παράθυρου. Η εικόνα του ξεκάθαρου διαχωρισμού μεταξύ της οροφής και της πίσω κολόνας θυμίζει αρκετά αυτή της Lancia Delta. Αλλά ίσως το πιο χαρακτηριστικό σχεδιαστικό σημείο από το πλάι αποτελεί η κυρτή επιφάνεια που διατρέχει το κάτω μέρος των θυρών σχηματίζοντας από μόνη της ένα οριζοντιωμένο «Υ», προσδίδοντας έτσι έντονο δυναμισμό στο αυτοκίνητο και δίνοντας την εντύπωση του χαμηλωμένου αμαξώματος.

To πίσω μέρος είναι εμφανώς δημιουργημένο για βελτιωμένη αεροδυναμική με εμφανές το έντονο σχήμα της θύρας αποσκευών και το πίσω παρμπρίζ να σκιαγραφείται πλευρικά από τις γραμμές που κατεβαίνουν από το τόξο που σχηματίζουν οι πίσω κολώνες με την ενσωματωμένη στην οροφή αεροτομή. Η οροφή με τη σειρά της, όπως και στη Lancia Delta, φαίνεται να «αιωρείται» καθώς ακουμπά απευθείας στο πίσω κρύσταλλο. Εντύπωση προκαλούν και τα μοντέρνα πίσω φώτα με τεχνολογία LED, παρόντα σε όλες τις σύγχρονες Lancia, με το μοναδικό τους σχήμα που μένει πιστό στη φιλοσοφία του Ypsilon 3ης γενιάς, ακολουθώντας τις ρευστές γραμμές του αμαξώματος και του χώρου αποσκευών, προσθέτοντας όμως παράλληλα ένα τριγωνικό μέρος που στεγάζει τους δείκτες αλλαγής πορείας και αποτελεί το ίδιο μία επιπλέον αναφορά στη 2η γενιά του Ypsilon.

Η εικόνα ολοκληρώνεται με το μαύρο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα, που ενσωματώνει τα πίσω φώτα ομίχλης και όπισθεν, «ελαφραίνοντας» παράλληλα το συνολικό όγκο. O συνολικός σχεδιασμός του νέου Ypsilon είχε εξ’ αρχής ως έναν από τους στόχους το διαχωρισμό των μερών του αυτοκινήτου με τρόπο τέτοιο ώστε να τονίζεται με τον πιο κομψό και συνάμα εμφατικό τρόπο η προαιρετική διχρωμία του αμαξώματος, μία από τις χαρακτηριστικές τεχνολογίες και στυλιστικές καινοτομίες πολλών αυτοκινήτων της Lancia διαχρονικά.

Εσωτερικό: η αίσθηση της πολυτέλειας
H νέα Lancia Ypsilon διευρύνει την παράδοση των προκατόχων της προσφέροντας ακόμη περισσότερη κομψότητα και καινοτομία. Τα χαρακτηριστικά που ανέκαθεν διαφοροποιούσαν τα αυτοκίνητα πόλης της Lancia (όπως οι κορυφαίες και μοναδικές επενδύσεις για το εσωτερικό) έχουν επανασχεδιαστεί συνδυάζοντας φινέτσα και μοντέρνα τεχνολογία. Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι εμπνευσμένη από την αίσθηση μιας «αγκαλιάς», όπως ο πίνακας οργάνων που αγκαλιάζεται από τα πάνελ των θυρών που με τη σειρά τους περιβάλλουν ιδανικά τα καθίσματα.

Ο σχεδιασμός του ταμπλώ τονίζει την αντίθεση μεταξύ της υφασμάτινης ένθεσης που εκτείνεται προς τους επιβάτες και του πάνω τμήματος που ακολουθεί τη γραμμή του παρμπρίζ δίνοντας μια αμφιθεατρική αίσθηση. Η καμπίνα των επιβατών χαρακτηρίζεται από κοίλες επιφάνειες που συνδυάζουν τη λειτουργικότητα με την πρακτικότητα και την υψηλή αισθητική. Όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από ποιοτικά και μαλακά στην αφή υλικά που ενισχύουν την αίσθηση της άνεσης και δίνουν την αίσθηση στους επιβάτες ότι κάθονται στον αναπαυτικό καναπέ τους. H κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό σε ένα κομμάτι της κατασκευής που δείχνει να αιωρείται πάνω στο κεντρικό διαχωριστικό, υποβοηθούμενο και από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό τεχνολογίας LED. Η σχεδίαση των αεραγωγών είναι πιο δυναμική και ρευστή δίνοντας τη δική τους σπορτίφ πινελιά, μια πινελιά που υπογραμμίζεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο από τα άνετα καθίσματα με την πολύ καλή τους πλευρική στήριξη.

Χρώματα και επίπεδα εξοπλισμού
Τρία επίπεδα εξοπλισμού είναι διαθέσιμα για το νέο Ypsilon που χαρακτηρίζονται από διαφορετικά χρώματα, υλικά και στυλ: οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από δυναμικές και σπορ εκδόσεις ή πιο πολυτελείς που εκφράζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η έκδοση Silver στοχεύει στο νεανικό κοινό μιας και το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από υφασμάτινη επένδυση και δυναμικό πνεύμα. Χαρακτηριστικό αυτής της έκδοσης είναι η παρουσία γραφικών που χρησιμοποιούν την αντίθεση μεταξύ υλικών και χρωμάτων «παίζοντας» με το ίδιο το λογότυπο του αυτοκινήτου.

Η έκδοση Gold στοχεύει σε ένα κοινό που είναι πιο αποφασιστικό και «αντρικό» από τη μια και πιο γυναικείο και πιο «ψαγμένο» σε θέματα μόδας από την άλλη. Το εσωτερικό της προσφέρει δυο χρωματικές επιλογές: μαύρο “Urban Black” και σκούρο καφέ “Romantic Gold”. Η πρώτη χαρακτηρίζεται από την αντίθεση με το ανθρακί γκρι, που τονίζει τα γραφικά στο κεντρικό τμήμα σκιαγραφώντας το λογότυπο, ενώ η κομψή και ραφιναρισμένη δεύτερη έκδοση διαθέτει απαλά γραφικά που αναδεικνύονται από το ιριδίζον χρυσό/μπρονζέ του διακόσμου στο ταμπλώ και τα πάνελ των θυρών.

Τέλος, η έκδοση Platinum αποτελεί εξέλιξη της Gold με επίσης τις χρωματικές επιλογές “Urban Black” και “Romantic Gold”, όπου το καφέ γίνεται μεταλλικό και ιριδίζον. Η πρώτη εκφράζει δυναμισμό που γίνεται αντιληπτός από την αντιπαράθεση υλικών και χρωμάτων (γυαλιστερά/ματ). Ματ δέρμα και τρισδιάστατα γραφικά κυριαρχούν σε αυτό το πολυτελές σπορ εσωτερικό. Το σοφιστικέ “Romantic Gold” εσωτερικό δίνει νέα διάσταση στην διαχρονική κομψότητα και στα κλασικά χρώματα, των οποίων η εντύπωση μεγενθύνεται και εδώ από την επιλογή των υλικών.

Η αποθέωση της εξατομίκευσης
Με στόχο να μπορεί να καλύψει όλα τα γούστα του ιδιοκτήτη του, το νέο Ypsilon προσφέρεται σε πάνω από 600 διαφορετικούς πιθανούς συνδυασμούς, χάρη στα 17 χρώματα του αμαξώματος (4 από αυτά: διχρωμίες), 3 επίπεδα εξοπλισμού (Silver, Gold και Platinum), 6 διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό και 3 σχέδια ζαντών αλουμινίου. Παράλληλα η Lineaccessori Lancia έχει εξελίξει μια τεράστια γκάμα από ποιοτικά και κομψά αξεσουάρ που καλύπτουν όλο το φάσμα της ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου (εσωτερικό, εξωτερικό, μέχρι και εξατομίκευση για τα ίδια τα κλειδιά του αυτοκινήτου), ταιριάζουν απόλυτα με το μοναδικό του στυλ και ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη σημασία του όρου «προσιτή πολυτέλεια».

Κινητήρες: αίσθηση δύναμης και φιλικότητα προς το περιβάλλον
Η γκάμα κινητήρων του Ypsilon αποτελείται από:
• 2 κινητήρες βενζίνης: 1,2 8V 69 HP και 0,9 Twinair 85 HP, με τον τελευταίο να συνδυάζεται και με ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DFN.
• Έναν turbodiesel, 1,3 MultiJet II 95 HP.
• Έναν διπλού καυσίμου, 1,2 8V 69 HP με βενζίνη και υγραέριο (GPL).

Ο προδιαγραφών Euro 5 1,2 8V 69 HP κινητήρας, χάρη στο σύστημα Start&Stop προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές CO2 κατά περίπου 5%.

Ο δεύτερος κινητήρας, ο 0,9 Twinair, αποτελεί την ιδανική λύση για αστική χρήση και σε σχέση με τον 1,2 69 ΗΡ έχει περισσότερη ισχύ (85 ΗP) και ροπή (145 Νm στις 2.000 σ.α.λ). Ο πρώτος από μια νέα γενιά δικύλινδρων κινητήρων της Fiat Powertrain Technologies με απόδοση από 65 έως 105 ίππους, αυτό το 85 ίππων τούρμπο, μηχανικό σύνολο προσφέρει σημαντική μείωση στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων (μέχρι 30% σε σχέση με έναν κινητήρα ανάλογης απόδοσης). Επιπλέον, για πιο οικολογική οδήγηση ο οδηγός μπορεί να πατήσει το κουμπί ECO στο ταμπλώ που περιορίζει τη ροπή στα 100 Νm στις 2.000 σ.α.λ. αλλά και τις εκπομπές CO2 στα 97 γρ./χλμ. με ημιαυτόματο κιβώτιο DFN και στα 99 γρ./χλμ. με το χειροκίνητο κιβώτιο, αμφότερες κορυφαίες για την κατηγορία τιμές. Μεταξύ άλλων το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DFN, που παρουσιάστηκε αρχικά στο Ypsilon το 2003 και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Magnetti Marelli, έχει πλέον αναβαθμιστεί για να προσφέρει αυξημένη άνεση και μειωμένη κατανάλωση.

Ο δικύλινδρος κινητήρας φέρει την επαναστατική τεχνολογία Multiair που εξελίχθηκε και κατοχυρώθηκε από την Fiat Powertrain το 2009. Η καρδιά του συστήματος αυτού είναι ένα νέο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων, που μειώνει την κατανάλωση με τον άμεσο έλεγχο του αέρα μέσω των βαλβίδων εισαγωγής (χωρίς τη χρήση πεταλούδας). Σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα οι κινητήρες Multiair εξασφαλίζουν μέχρι 10% αύξηση της ισχύος και μέχρι 15% αύξηση της ροπής σε συνδυασμό με σημαντική μείωση των εκπομπών C02 (μέχρι 10%).

Ο δυναμικός κινητήρας 1.3 MultiJet II (Euro5), με στάνταρ σύστημα Start&Stop αποδίδει 95 HP στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Εφοδιασμένος με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, με νέα αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας και δυναμό με έξυπνη φόρτιση, ο 1,3 Multijet ΙΙ εκπέμπει μόλις 99 γρ. CO2/χλμ. και διαθέτει νέας γενιάς μπεκ ψεκασμού common rail, που χάρη στις υδραυλικές βαλβίδες, ελέγχουν την ποσότητα καυσίμου που εισέρχεται στο θάλαμο καύσης με μεγάλη ακρίβεια και ταχύτητα (μέχρι και 8 ψεκασμοί στον ίδιο κύκλο καύσης). Έτσι υπάρχει καλύτερος έλεγχος της καύσης με οφέλη στην κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων, τα επίπεδα θορύβου και την ευκολία στην οδήγηση.

Τέλος, η νέα Lancia Ypsilon μπορεί να κινηθεί και από έναν κινητήρα διπλού καυσίμου προδιαγραφών Εuro5, 1,2 69 HP, που εφοδιάζεται με υγραέριο (GPL) και παράγει 110 γρ. CO2/χλμ. Να σημειωθεί ότι αυτός ο κινητήρας θα εισαχθεί και στην ελληνική αγορά, κάνοντας έτσι το νέο Ypsilon την πρώτη Lancia στην ελληνική αγορά που διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και προσφέρει την εναλλακτική λύση της υγραεριοκίνησης, καθώς και ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα στην κατηγορία του που διαθέτουν εργοστασιακό σύστημα διπλού καυσίμου με υγραέριο.

Όλοι οι κινητήρες του Ypsilon διαθέτουν σύστημα Start&Stop και ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων GSI (Gear Shift Indicator) για βέλτιστη οικονομία στη χρήση. Οι άριστες επιδόσεις του στον τομέα των εκπομπών CΟ2 οφείλονται επίσης και στη νέα γενιά ελαστικών της Goodyear (EfficientGrip) που παρέχουν μειωμένη αντίσταση κύλισης χωρίς κανένα συμβιβασμό στην οδική τους συμπεριφορά.

Τεχνολογία με ουσία – για μέγιστη άνεση και οδηγική απόλαυση
Η νέα Lancia Ypsilon είναι μια πραγματική ναυαρχίδα τσέπης εξοπλισμένη με μοναδικό εξοπλισμό που την τοποθετεί αυτομάτως στην ελίτ της κατηγορίας της. Ο επιβάτης του νέου Ypsilon ανακαλύπτει μια φωτεινή και φιλόξενη καμπίνα, που εξασφαλίζει ασύγκριτη άνεση και αίσθηση τεχνολογικής υπεροχής. Για παράδειγμα υπάρχει ο LED φωτισμός στο ταμπλώ και η ειδική ηχοαπορροφητική οροφή (πρώτη φορά ντεμπούτο το 2008 στην Delta) που χρησιμοποιεί ένα πρωτοποριακό συνθετικό υλικό προκειμένου να μειώσει το θόρυβο στην καμπίνα των επιβατών κατά 2db και να εξασφαλίσει έτσι εξαιρετικά ήσυχη κύλιση. Εντυπωσιακό στοιχείο άνεσης αποτελεί και η πανοραμική ηλεκτρική ηλιοροφή Granluce η οποία χάρη στα 0,64 m2 της (ρεκόρ για την κατηγορία), εξασφαλίζει κορυφαία φωτεινότητα.

Πραγματικός ηγέτης στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης, η νέα Lancia Ypsilon προσφέρει μια ευρεία γκάμα τεχνολογικών καινοτομιών. Ενδεικτικά:
• Easy Parking, δεύτερη γενιά του συστήματος ημιαυτόματου παρκαρίσματος με τον οδηγό να ελέγχει μόνο την κίνηση εμπρός-πίσω μέσω των πεντάλ. Αποτελώντας εξέλιξη του αντίστοιχου συστήματος της Lancia Delta και διαθέσιμο τόσο με το χειροκίνητο όσο και με το κιβώτιο DFN, το Easy Parking του νέου Ypsilon χρειάζεται μόνο 40cm εμπρός και 40cm πίσω από το όχημα. Ως συνέπεια, το νέο Ypsilon παρκάρει αυτόματα με άνεση σε μόλις 4,6 m, δηλαδή στο μέσο μήκος ενός μικρομεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου!
• Blue&Me–TomTom LIVE, η εξέλιξη του γνωστού συστήματος τηλεματικής/ηλεκτρονικών πληροφοριών της εταιρείας TomTom, ηγέτιδα στα συστήματα φορητής δορυφορικής πλοήγησης. Tο σύστημα αυτό περιλαμβάνει οθόνη αφής HD 4,3’’, ενσωματώνει και είναι πλήρως συμβατό με το trip computer του αυτοκινήτου και συνδυάζει την καλύτερη λύση στην αγορά φορητών συσκευών πλοήγησης με το γνωστό σύστημα τηλεματικής Blue&MeTM που διαθέτουν χρόνια τώρα τα μοντέλα της Lancia.
• Σύστημα Smart Fuel, που αντικαθιστά την τάπα καυσίμου για εύκολο, ασφαλή και οικολογικό ανεφοδιασμό που γίνεται ολοένα και πιο περιζήτητος σε νέες γυναίκες αλλά και γενικότερα σε νέους ανθρώπους με ελάχιστο χρόνο στη διάθεσή τους.
• Τελευταίας τεχνολογίας φώτα. Όπως η Musa και η Delta μέχρι τώρα, αλλά και ελάχιστα ακόμη αυτοκίνητα της κατηγορίας του, το νέο Ypsilon ενσωματώνει τεχνολογία LED για τα πίσω φώτα, τεχνολογία που προσδίδει όχι μόνο εμφάνιση, αλλά και ασφάλεια. Το ίδιο το σχήμα των πίσω φαναριών αποτελεί σχεδιαστική αναφορά στις σύγχρονες Lancia αλλά και στο παρελθόν του ίδιου του μοντέλου. Παράλληλα, τα μπροστινά φανάρια ενσωματώνουν φώτα ημέρας DRL (Daytime Running Lights) ενώ μπορούν να εξοπλιστούν προαιρετικά με προβολείς αερίου Xenon, κάτι που ισχύει για ελάχιστα αυτοκίνητα στην κατηγορία του Ypsilon.

Νέα Lancia Thema: Η παγκόσμια ναυαρχίδα
Κάνοντας την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η νέα Lancia Τhema δηλώνει έτοιμη να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στη θρυλική ιστορία της ιταλικής φίρμας. Το νέο μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς βασίστηκε στο νέο Chrysler 300 και είναι έτοιμο, όπως η πρώτη Thema πίσω στο 1984, να αποτελέσει μια πραγματική εναλλακτική επιλογή στη μάχη της δυσκολότερης, αλλά και με το μεγαλύτερο πρεστίζ, κατηγορίας. Για να το πετύχει αυτό η νέα Thema συνδυάζει τα καλύτερα από δύο κόσμους: το μέγεθος, την άνεση και την επιβλητική παρουσία στο δρόμο, που αποτελούν τυπικά αμερικανικά χαρακτηριστικά, με την πολυτέλεια των Poltrona Frau® δερμάτινων εσωτερικών, την κορυφαία ηχομόνωση μιας μεγάλης Lancia και την προσοχή στη λεπτομέρεια και το πολυτελές ιταλικό design που εγγυάται το όνομα Lancia.

Αμερικάνικες διαστάσεις με ιταλικό στυλ
Με μήκος 5.084 χλστ., πλάτος 1.891 χλστ., ύψος 1.507 χλστ. και μεταξόνιο 3.051 χλστ., η νέα Lancia Thema ξεχωρίζει στην κατηγορία των πολυτελών μπερλινών χάρη στο χαρακτηριστικό σχεδιασμό της. Στο μπροστινό μέρος η γρίλια συνδυάζει το λογότυπο της Lancia με τις οριζόντιες χρωμιωμένες μπάρες, που εκφράζουν κύρος και πολυτέλεια βρισκόμενες σε αρμονία με το επίσης χρωμιωμένο πλαίσιο από το οποίο περιβάλλονται. Η συνολική μπροστινή εικόνα ενισχύεται από δύο πρωτοποριακούς προβολείς δίπλα στους οποίους δεσπόζουν τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα οριζοντιωμένου «Π», προσδίδοντας στη Thema εντυπωσιακή εικόνα και παρουσία στο δρόμο.

Το προφίλ της νέας Thema θυμίζει έντονα τις «τετραγωνισμένες» αναλογίες της προκατόχου της με την προσθήκη πολυτελών φινιρισμάτων χρωμίου, που προσφέρουν ιδιαίτερα στο συνολικό στυλ. Το δυναμικό εμπρός μέρος«ενώνεται» ιδανικά με τις γραμμές της οροφής με συνέχεια στο πίσω μέρος που χαρακτηρίζεται από τα «παραλληλόγραμμα» φώτα της Thema. Η γωνία του παρμπρίζ είναι μελετημένη ώστε να εξασφαλίζει κορυφαία αεροδυναμική ενώ οι λεπτές κολώνες του αμαξώματος προσφέρουν εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα στον οδηγό της.

Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ κάτω από το οποίο βρίσκεται το λογότυπο της Lancia, τις διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, τη διακοσμητική λωρίδα χρωμίου που «υπογραμμίζει» την κλάση και το κύρος της νέας ναυαρχίδας της Lancia, αλλά φυσικά και από τα χαρακτηριστικά LED φώτα, ένα στοιχείο ασφάλειας, design και πολυτέλειας που χαρακτηρίζει πλέον όλες τις σύγχρονες Lancia.

Επιτομή πολυτέλειας και άνεσης
Η νέα Thema συνδυάζει τα κορυφαία στάνταρ της κατηγορίας με απαράμιλλη άνεση και πολυτέλεια, που ανέκαθεν ξεχώριζαν μια Lancia από τους ανταγωνιστές της. Το μοναδικού στυλ εσωτερικό προσφέρει στους επιβάτες κορυφαία άνεση, με μαλακά στην αφή υλικά, πολυτελή διάκοσμο με προαιρετικά θερμαινόμενα καθίσματα με δέρμα Nappa, ταμπλώ ντυμένο με δέρμα Poltrona Frau® , καθώς και επενδύσεις πραγματικού ξύλου στην κεντρική κονσόλα, στις πόρτες και στο τιμόνι. Επιπλέον το ταμπλώ προσφέρει τρισδιάστατη αίσθηση, που ενισχύεται από το διακριτικό φινίρισμα χρωμίου και τον πρωτοποριακό σχεδιασμό του πίνακα οργάνων με χαρακτηριστικό μπλε φωτισμό («Sapphire Blue»). Ο ίδιος φωτισμός χρησιμοποιείται και στα LED της καμπίνας επιβατών, οι οποίοι απολαμβάνουν νέας σχεδίασης καθίσματα με ανάρτηση ελατηρίων (σε σχήμα S) με τα μπροστινά να προσφέρουν οσφυϊκή ρύθμιση 4 κατευθύνσεων με μεταβλητή ένταση.

Η νέα Τhema προσφέρει την κορυφαία ηχομόνωση στην κατηγορία χάρη στην παρουσία κάτω από το πάτωμα δύο «πινάκων» από συνθετικά υλικά, στα πολλαπλής επίστρωσης παράθυρα και παρμπρίζ, καθώς και στα ηχοαπορροφητικά υλικά στην καμπίνα των επιβατών και στους θόλους των τροχών.

Επιπλέον διάφορα μηχανικά μέρη σχεδιάστηκαν ειδικά για την Thema με σκοπό να εξασφαλίσουν τα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και κορυφαία οδηγική απόλαυση σε όλα τα είδη δρόμων και καιρικών συνθηκών. Ειδικότερα, η πρωτοποριακή εμπρός και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων διαθέτει διάταξη ψαλιδιών τέτοια, που στις στροφές διατηρεί κάθετους τους τροχούς στο δρόμο εξασφαλίζοντας κορυφαία πρόσφυση. Τα αμορτισέρ επίσης έχουν εξελιχθεί για να αποσβένουν ιδανικά κάθε ανωμαλία με τελικό αποτέλεσμα την εξαιρετικά ήσυχη καμπίνα επιβατών και την ιδανική ποιότητα κύλισης.

Δυνατοί κινητήρες, περιβαλλοντικά φιλικοί
Ο βενζινοκινητήρας της Thema είναι ο νέος κινητήρας V6 του Chrysler Group με την ονομασία Pentastar, που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και αποδίδει χάρη στην κορυφαία του τεχνολογία 292 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 353 Nm στις 4.800 σ.α.λ.. Χάρη και στο hi-tech 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, η νέα Thema επιτυγχάνει 230 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,2 δλ. Την ίδια στιγμή οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 199 γρ./χλμ ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 8,3 λτ./100 χλμ.

Οι δύο κινητήρες πετρελαίου, που επίσης πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5, προέρχονται από την ιταλική εταιρεία VM, πρωτοπόρο στην εξέλιξη κινητήρων πετρελαίου υψηλών επιδόσεων. Εξακύλινδροι, με διάταξη V (V6) και χωρητικότητα 3,0 λτ., αποδίδουν 190 και 224 ίππους και συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων. Ειδικά η έκδοση με τους 224 ίππους αποδίδει 550 Nm ροπής από 1600 έως 2800 σ.α.λ., παρέχοντας αδιάλειπτη ισχύ κίνησης στο κομψό αμάξωμα της νέας Thema.

Tεχνολογία άνεσης
Η νέα Thema διαθέτει το πρωτοποριακό σύστημα ψυχαγωγίας και πληροφοριών Uconnect®, καθώς και κορυφαία τεχνολογία για την άνεση και την ψυχαγωγία των επιβατών. Από το σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής και τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό ως τη δυνατότητα εξατομίκευσης των ίδιων του των λειτουργιών, το στάνταρ σύστημα Uconnect® Touch προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επιβάτες με μεγάλη και εύκολη στη χρήση οθόνη αφής 8,4’’ και δυνατότητα στους χρήστες να συνδέονται και να ελέγχουν περιφερειακές συσκευές (κινητά τηλέφωνα ή MP3 players). Στο επίπεδο εξοπλισμού Platinum, η Lancia Thema προσφέρει στάνταρ το αποκλειστικό σύστημα πλοήγησης Garmin με υπηρεσίες TMC Premium*, καθώς και ηχοσύστημα με 9 ηχεία, subwoofer και ενισχυτή 506 Watt.
*αναλόγως της χώρας

Koρυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια
Η νέα Lancia Thema προσφέρει περισσότερα από 70 προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων του Keyless Enter-N-Go (σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί) και του συστήματος ελέγχου ευστάθειας ESC – σύστημα που ενσωματώνει τα υποσυστήματα Ready Alert Braking και Rain Brake Support που ενισχύουν ακόμη περισσότερο τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά της Thema. Παράλληλα το σύστημα Active Pedestrian Protection εξασφαλίζει τους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ για την διασφάλιση της άριστης ορατότητας τη νύχτα ή σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού, η Lancia Thema διαθέτει ως στάνταρ αυτοπροσαρμοζόμενους προβολείς με τεχνολογία Xenon Smartbeam™. Προαιρετικά προσφέρονται συστήματα όπως, Adaptive Cruise Control (ACC – προσαρμοζόμενος αυτόματος πιλότος), Forward Collision Warning (FCS – σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης), Blind Spot Detection (σύστημα ελέγχου νεκρών σημείων), Cross Path Detection (για τον εντοπισμό κινούμενων οχημάτων σε οπισθοπορεία) και Parkview Rear Back-Up Camera (κάμερα οπισθοπορείας ενσωματωμένη στο ταμπλώ).

Η εμπορική καριέρα της νέας Lancia Thema στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά θα αρχίσει τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Nέα Lancia Grand Voyager: η τέχνη του ταξιδιού
Το αμερικάνικο μοντέλο Grand Voyager αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μεγάλων πολυχρηστικών οχημάτων (MPV) με 27 χρόνια ιστορίας και 13.000.000 πωλήσεις σε 120 χώρες. Σήμερα όμως παντρεύεται το ιταλικό στυλ και μεταμορφώνεται σε ένα υψηλής κλάσης ΜPV, που συνδυάζει την ειδίκευση της Chrysler στα «ταξιδιάρικα» μοντέλα με την οδηγική απόλαυση μιας Lancia, τη σημασία στη λεπτομέρεια που προσδίδει η ιταλική φίρμα και το απαράμιλλο ιταλικό design που τη διακρίνει. Το αποτέλεσμα είναι η νέα Lancia Grand Voyager, το καλύτερο Voyager που έγινε ποτέ και που παίρνει τη σκυτάλη από τη Lancia Phedra προκειμένου να γράψει και αυτό τη δική του λαμπρή σελίδα στην ιστορία αυτής της κατηγορίας.

Πάθος για design
Διαθέσιμη σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Silver, Gold και Platinum) και δύο κινητήρες Euro5 (βενζίνης 3,6 λτ. με 283 ίππους και turbodiesel 2,8 163 ίππων), η νέα Lancia Grand Voyager διαθέτει ένα εντελώς νέο μπροστινό μέρος που λανσάρει τη νέα γρίλια της Lancia, φώτα ημέρας τεχνολογίας LED και μεγάλους προβολείς με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης στον μπροστινό προφυλακτήρα. Από το πλάι διακρίνονται οι λεπτές κολώνες που σε συνδυασμό με τα μεγάλα παράθυρα εγγυώνται εξαιρετική ορατότητα. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ράγες οροφής, τη στιγμή που η πίσω πόρτα ανασχεδιάστηκε αποκτώντας μοντέρνα και λειτουργική όψη με σκοπό τη βέλτιστη πρόσβαση στο εσωτερικό. Το εργοστασιακό πίσω σπόιλερ αποτελεί την τελευταία πινελιά στο σχεδιασμό του νέου MPV.

Αποτελώντας σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μεγάλων MPV, η Lancia Grand Voyager έχει μήκος 5,14 μ., πλάτος 1,99 μ. και ύψος 1,72 μ. με μεταξόνιο σχεδόν 3,1 μ.! Το εντυπωσιακά μεγάλο αμάξωμα συνδυάζεται με ένα ευρύχωρο και ραφιναρισμένο χώρο επιβατών, που χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά και τονισμένη προσοχή στην λεπτομέρεια, χαρακτηριστικά που ανέκαθεν ήταν συνώνυμα με την Lancia. Έτσι ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το νέο μοντέλο διαθέτει καθίσματα με ποιοτική υφασμάτινη επένδυση ή κορυφαίας ποιότητας δέρμα Nappa.

Άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό του Grand Voyager είναι το σύστημα Stow ‘n Go® που ελευθερώνει όλο το χώρο που απαιτείται για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους χωρίς να χρειάζεται να αφαιρεθούν τα καθίσματα. Η πρωτοποριακή αυτή διάταξη σημαίνει ότι τα πέντε αναπαυτικά καθίσματα της δεύτερης και τρίτης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν μέσα στο πάτωμα του αυτοκινήτου με τον πλέον εύκολο τρόπο προσφέροντας έτσι έναν τεράστιο επίπεδο χώρο φόρτωσης κατάλληλο για κάθε χρήση.

Παράλληλα, αν τα καθίσματα παραμένουν στην κανονική τους θέση, οι χώροι αποθήκευσής τους στο πάτωμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν αποθηκευτικοί χώροι. Σε ολοκλήρωση της μέγιστης λειτουργικότητας που προσφέρει, το Grand Voyager διαθέτει πλευρικές συρόμενες πόρτες και ηλεκτρικά ελεγχόμενη πίσω θύρα με σύστημα ασφαλείας που ανιχνεύει την παρουσία αντικειμένων στη διάρκεια του κλεισίματος. Σε αυτή την περίπτωση οι πόρτες ανοίγουν ξανά για την αποφυγή πιθανού ατυχήματος.

Τεχνολογία αιχμής
Η νέα Lancia Grand Voyager λανσάρει το σοφιστικέ σύστημα πολυμέσων Uconnect® Tunes με Radio/CD/DVD/MP3/WMA, θύρα USB, είσοδο AUX, σκληρό δίσκο 30GB, οθόνη αφής, συν μία Bluetooth®-ready UConnect® συσκευή με φωνητικές εντολές και μικρόφωνο ενσωματωμένο στο μεσαίο καθρέπτη. Σημαντικό είναι επίσης το σύστημα ParkView™ με κάμερα οπισθοπορείας, ενώ κατόπιν παραγγελίας διαθέσιμο είναι το UConnect® GPS, που προσθέτει δορυφορική πλοήγηση με δυνατότητα απεικόνισης χαρτών σε 2D και 3D.

Η εμπειρία του ταξιδιού με τη Lancia Grand Voyager ολοκληρώνεται από ένα ηχοσύστημα με 9 ηχεία, subwoofer και ενισχυτή 506 Watt, καθώς και σύστημα ψυχαγωγίας με DVD Player και δύο οθόνες LCD για τους επιβάτες της μεσαίας και πίσω σειράς. Μάλιστα το σύστημα αυτό έχει τη δυνατότητα αναπαραγωγής δύο διαφορετικών μέσων ταυτόχρονα επιλεγμένα από πολλές πηγές (ραδιόφωνο, σκληρός δίσκος, AUX, USB, δύο εισόδους RGB και δύο DVD players) – σε οθόνες LCD 9’’ με τηλεχειριστήριο και δικάναλα ασύρματα ακουστικά. Τη συνολική ατμόσφαιρα χαλάρωσης στο Grand Voyager ολοκληρώνουν τα ρυθμιζόμενα φώτα LED της οροφής, με σχεδιασμό εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική, που κατευθύνουν το φως εκεί που ακριβώς χρειάζεται.

To νέο Grand Voyager προσφέρει όμως και κορυφαία ασφάλεια, όπως καταδεικνύεται από τους επόμενης γενιάς μετωπικούς αερόσακους (αμφότεροι πολλαπλών σταδίων ανάπτυξης), τους αερόσακους τύπου κουρτίνας και για τις 3 σειρές καθισμάτων αλλά και τους πλευρικούς αερόσακους της μπροστινής σειράς. Τέλος, διαθέσιμο προαιρετικά είναι και ένα ημιαυτόματο σύστημα παρκαρίσματος το οποίο μπορεί να ενσωματωθεί με το σύστημα ParkView™ ώστε ο οδηγός να βλέπει καθ’όλη τη διάρκεια της οπισθοπορείας τί υπάρχει πίσω από το όχημα.

Κινητήρες δυνατοί και φιλικοί προς το περιβάλλον
Την κίνηση του μοντέλου εξασφαλίζουν δύο κινητήρες προδιαγραφών Euro5 που δίνουν νέα διάσταση στο ταξίδι με ασύγκριτες επιδόσεις, άνεση, οικονομία και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Ο δυναμικός turbodiesel 2,8 CRD με στάνταρ φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (DPF), αποδίδει 163 ίππους και 360 Nm ροπής, τη στιγμή που η μέση κατανάλωση παραμένει χαμηλή (8,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 227 γρ./χλμ).

Ο δεύτερος κινητήρας της Lancia Grand Voyager είναι ένας εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας (V6 με τους κύλινδρους σε γωνία 60ο) χωρητικότητας 3,6 λτ. με απόδοση 283 ίππων και κατανάλωση 12,3 λτ./100 χλμ. στο συνδυασμένο κύκλο. Ο κινητήρας αυτός συνοδεύεται από 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής. Όπως και στη νέα Lancia Thema, η εμπορική καριέρα της νέας Lancia Grand Voyager αρχίζει στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Lancia Flavia & Flavia Cabrio Concept: μια ματιά στο μέλλον
Αποκάλυψη στη Γενεύη για το πρωτότυπο Lancia Flavia Concept, προπομπό ενός μεσαίου σεντάν και μιας cabriolet έκδοσής του. Αποτελώντας ένα ισχυρό δείγμα των δυνατοτήτων της συμμαχίας Lancia-Chrysler, το πρωτότυπο χαρίζει τα ιδιαίτερα στυλιστικά στοιχεία του Ιταλού κατασκευαστή στο Chrysler 200 με δυνητικό χρόνο-ρεκόρ για το λανσάρισμα του μοντέλου παραγωγής στις ευρωπαϊκές αγορές (η παραγωγή θα μπορούσε να ξεκινήσει μέσα σε 6 μόλις μήνες).

Από πλευράς διαστάσεων, η Lancia Flavia Concept (σεντάν και cabriolet) τοποθετείται στην κορυφή της μεσαίας κατηγορίας εξασφαλίζοντας κορυφαία ευρυχωρία και άνεση. Ειδικότερα η εξωτερική σχεδίαση της Lancia Flavia Concept χαρακτηρίζεται από τις «καθαρές» επιφάνειες και τις κομψές γραμμές, τη χαρακτηριστική νέα γρίλια με το λογότυπο της Lancia, τα νέας σχεδίασης φώτα και προβολείς ομίχλης. Προσθέτοντας ακόμη περισσότερο στυλ, τα πίσω φώτα και το τρίτο φως φρένων διαθέτουν τεχνολογία LED. Η «ανοιχτή» έκδοση διαθέτει υφασμάτινη οροφή με ηλεκτρική λειτουργία.

Με στόχο την απαράμιλλη άνεση, η σεντάν εκδοχή της Lancia Flavia Concept λανσάρει έναν απόλυτα ηχομονωμένο θάλαμο επιβατών χάρη στα πολλαπλής επίστρωσης παράθυρα και παρμπρίζ, καθώς και τα νέα ηχομονωτικά υλικά σε όλο το αμάξωμα. Η cabriolet έκδοση της Flavia διακρίνεται επίσης στον τομέα της άνεσης, καθώς το σαλόνι της μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες.

Το εσωτερικό και των δύο εκδοχών της Lancia Flavia Concept χαρακτηρίζεται από δερμάτινες επενδύσεις με την περίφημη ποιοτική υπογραφή της Lancia αλλά και υπερπλούσιο εξοπλισμό με εντυπωσιακά στοιχεία ως στάνταρ: από Εlectronic Stability Control (ESC) και πλήθος αερόσακων (πολλαπλών σταδίων μετωπικούς, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας) μέχρι ηλεκτρονικό έλεγχο της πρόσφυσης και χειριστήρια στο τιμόνι για την ασφαλή διαχείριση του ηχοσυστήματος, του συστήματος πλοήγησης και του κινητού τηλεφώνου.

Nέα Lancia Delta: H εξέλιξη της δυναμικής πολυτέλειας
Στη Γενεύη, η Lancia αποκαλύπτει και την ανανεωμένη γενιά της Delta που στα 4,5 μ. του εντυπωσιακού αμαξώματός της εκφράζει την πολυτέλεια και την ιταλική φινέτσα στην μικρομεσαία κατηγορία. Ο ξεχωριστός σχεδιασμός της Delta, προϊόν του Centro Stile, τονίζεται ακόμα περισσότερο χάρη στη νέα μπροστινή γρίλια σε συνδυασμό με τη χαμηλωμένη εισαγωγή αέρα και τα πρωτοποριακά εμπρός και πίσω φώτα.

Όπως οι εξωτερικές, έτσι και οι σχεδιαστικές γραμμές του εσωτερικού αντιπροσωπεύουν την επιτομή του ιταλικού στυλ, χάρη στην ποιότητα των υλικών και την προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ανανεωμένα επίπεδα εξοπλισμού και νέοι συνδυασμοί χρωμάτων και υλικών έρχονται να εκτοξεύσουν την ποιοτική αίσθηση και το φινίρισμα στο ευρύχωρο, πρακτικό και λειτουργικό εσωτερικό, που ξεχωρίζει για το συρόμενο και με ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης πίσω κάθισμα και το μεγάλο χώρο αποσκευών (380 – 465 λίτρα).

Η γκάμα των υπερτροφοδοτούμενων και φιλικών προς το περιβάλλον (Euro 5), μηχανικών συνόλων βενζίνης - 1.4 Turbo 120 HP, 1.4 Multiair Turbo 140 HP και 1.8 Di Turbo 200 HP (με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων Sportronic με 3 προγράμματα λειτουργίας και paddles στο τιμόνι)- αλλά και πετρελαίου -1.6 Multijet 120 HP (και με ημιαυτόματο κιβώτιο Selectronic) και 1.9 Multijet Twinturbo 190 HP- συμπληρώνεται από έναν νέο κινητήρα πετρελαίου 1.6 MultiJet 105 HP με 300 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. (0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 10,7’’, τελική ταχύτητα 186 χλμ./ώρα, εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ.), που συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η νέα γενιά της Lancia Delta θα διαθέτει (όπως και η τωρινή) state-of-the-art συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, αλλά και προηγμένα συστήματα άνεσης και τεχνολογίας όπως εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας AHS με σύστημα άσκησης ροπής στο τιμόνι (DST) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (TTC), ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (RSS), σύστημα διατήρησης πορείας εντός λωρίδας Driving Advisor, ημιαυτόματο παρκάρισμα Easy Parking, σύστημα τηλεματικής Blue&MeΤΜ, σύστημα πλοήγησης Instant Nav, κ.ο.κ.

Η νέα Lancia Delta θα είναι διαθέσιμη από το 2ο τρίμηνο του 2011 στην ελληνική αγορά και από τα μέσα Μαρτίου σε όλη την Ευρώπη, ενώ θα κάνει το ντεμπούτο της για πρώτη φορά στη Μεγ. Βρετανία και την Ιρλανδία με το σήμα της Chrysler.
[LANCIA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: