Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο CR-V τηρεί απόλυτα τη δέσμευση της HONDA για «Ασφάλεια για Όλους»

Το νέο CR-V τηρεί απόλυτα τη δέσμευση της HONDA για «Ασφάλεια για Όλους», τους οδηγούς, τους επιβάτες, τους πεζούς και τους κατόχους όλων των αυτοκινήτων. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι το Honda CR-V είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της Ευρώπης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των νέων ανεξάρτητων δοκιμών σύγκρουσης (crash tests) Euro NCAP, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει το μέγιστο σκορ των 5 αστεριών. Το μοντέλο αξιολόγησης εστιάζει στη...
συνολική ασφάλεια του οχήματος, ώστε οι καταναλωτές να έχουν μπροστά τους ένα μόνο απλό και κατανοητό σκορ.

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ: Τα προηγμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης του νέου CR-V πλαισιώνονται από μία σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων σχεδιασμένων να κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη.

· VEHICLE STABILITY ASSIST (VSA) με TRACTION CONTROL: Tο Vehicle Stability Assist (VSA) είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας που συνεργάζεται με τα συστήματα ηλεκτρονικού γκαζιού Drive-by-Wire™ του CR-V και του 4-κάναλου ABS, υποστηρίζοντας τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο. Το VSA λειτουργεί με την εφαρμογή πίεσης πέδησης σε έναν ή περισσότερους τροχούς ανεξάρτητα, και παράλληλα με τον έλεγχο των συστημάτων γκαζιού, ανάφλεξης και καυσίμου για τη διατήρηση της πορείας του ταξιδιού. Ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει τις λειτουργίες βελτίωσης ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης του VSA μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό, αλλά το ABS παραμένει πάντα πλήρως λειτουργικό.

· TRAILER STABILITY ASSIST (TSA): Tο Trailer Stability Assist (TSA) τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα της σειράς CR-V με σκοπό τη βελτίωση της ασφάλειας κατά τη ρυμούλκηση. Ανιχνεύει τις τάσεις αποσταθεροποίησης του τρέιλερ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό μείωσης ροπής και φρεναρίσματος κάθε τροχού ατομικά για πλήρη ανάκτηση ελέγχου αυτοκινήτου και τρέιλερ.

· MOTION-ADAPTIVE ELECTRIC POWER STEERING (EPS): Εκτός από τη βελτιωμένη κατανάλωση και τη βελτιστοποιημένη αίσθηση/πληροφόρηση του οδηγού, το Motion-Adaptive Electric Power Steering (EPS) προσφέρει και σημαντικά οφέλη στον τομέα της ασφάλειας. Συνεργάζεται με το σύστημα VSA για:

o Σταθερό Φρενάρισμα — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι βελτιώνοντας τη σταθερότητα όταν ο οδηγός φρενάρει σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής (όπως ένας δρόμος που είναι εν μέρει καλυμμένος με χώμα ή χιόνι)

o Περιορισμό Υποστροφής — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υποστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία

o Περιορισμό Υπερστροφής — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υπερστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία

· ABS ΚΑΙ EMERGENCY STOP SIGNAL: Όλες οι εκδόσεις του νέου CR-V εφοδιάζονται με δισκόφρενα στους 4 τροχούς (εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι και πίσω συμπαγείς δίσκοι) για αξιόπιστο φρενάρισμα. Το σύστημα περιλαμβάνει 4-κάναλο ABS, Electronic Brake Distribution (EBD) και Brake Assist στάνταρ. Το 4-κάναλο ABS ρυθμίζει ανεξάρτητα την πίεση πέδησης σε κάθε τροχό βοηθώντας τον οδηγό να διατηρεί τον έλεγχο της διεύθυνσης σε ένα δυνατό φρενάρισμα. Το EBD βελτιστοποιεί αυτόματα την πίεση πέδησης μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, με σκοπό την ελαχιστοποίηση των αποστάσεων φρεναρίσματος. Το Brake Assist αναγνωρίζει τα φρεναρίσματα έκτακτης ανάγκης και εφαρμόζει πρόσθετη, αυτόνομη πίεση πέδησης όταν χρειάζεται. Συμπληρώνεται από το Emergency Stop Signal, που ενεργοποιεί αυτόματα τα προειδοποιητικά φώτα κινδύνου όταν ανιχνεύσει απότομο φρενάρισμα. Τα φώτα αναβοσβήνουν γρήγορα για να προειδοποιήσουν τα οχήματα που ακολουθούν ότι το νέο CR-V σταματά απότομα, μειώνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.


ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΔΟΜΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ADVANCED COMPATIBILITY ENGINEERING (ACE™): Έχοντας εξελιχθεί στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ στο Tochigi, η δομή αμαξώματος ACE™ είναι τώρα ένα αναγνωρισμένο ‘εργαλείο’ στο οπλοστάσιο παθητικής ασφάλειας της Honda. Η δομή αυτή, που έχει χρησιμοποιηθεί προοδευτικά σε όλη τη γκάμα της Honda, προσφέρει αισθητά αυξημένη προστασία επιβατών σε ποικίλες συνθήκες σύγκρουσης. Ένα εμπρός κεντρικό πλαίσιο πολυγωνικής διατομής αποτρέπει την παραμόρφωση της καμπίνας με κατανομή των φορτίων σύγκρουσης μέσω πολλαπλών διαδρομών σε άλλες ζώνες διαχείρισης φορτίων – και μακριά από την καμπίνα των επιβατών. Επιπλέον, η Δομή Αμαξώματος ACE™ παρέχει πρόσθετα πλεονεκτήματα ασφάλειας σε περιπτώσεις όπου σε μία εμπρόσθια σύγκρουση εμπλέκονται οχήματα διαφορετικού ύψους, βάρους ή δομής πλαισίου.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΖΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ: Η δομή του εμπρός τμήματος του νέου CR-V είναι σχεδιασμένη για να απορροφά ενέργεια σε περίπτωση πρόσκρουσης με πεζό. Τα στοιχεία που μετριάζουν τις επιπτώσεις σε μία σύγκρουση με πεζό είναι:

- Μία ελεύθερη επιφάνεια κάτω από το καπό που επιτρέπει μεγαλύτερη παραμόρφωση

- Βάσεις υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να σπάνε σε μία σύγκρουση

- Βάσεις εμπρός φτερών και μεντεσέδες καπό που απορροφούν ενέργεια

ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ SRS:

Οδηγός και συνοδηγός προστατεύονται από προηγμένους εμπρόσθιους αερόσακους (SRS), ενώ για μέγιστη προστασία, ο αερόσακος οδηγού χρησιμοποιεί έναν ενεργοποιητή δύο σταδίων που διαμορφώνει το χρόνο και τη δύναμη ανάπτυξης του αερόσακου, ανάλογα με τη σοβαρότητα της σύγκρουσης. Όπως και σε άλλα μοντέλα Honda, ο εμπρόσθιος αερόσακος του οδηγού τοποθετείται στο τιμόνι και του συνοδηγού αντίστοιχα στο πάνω μέρος του ταμπλό.

Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται εάν έχει τοποθετηθεί παιδικό κάθισμα με κατεύθυνση προς τα πίσω.

ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΟΡΟΦΗΣ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ: Για όλα τα καθίσματα προβλέπεται αερόσακος οροφής με σύστημα ανίχνευσης ανατροπής. Οι αερόσακοι αυτοί ενεργοποιούνται από μηχανισμούς στην οροφή, σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης, προστατεύοντας το κεφάλι των επιβατών στην περιοχή των παραθύρων. Στην απίθανη περίπτωση μιας ανατροπής, ο σχετικός αισθητήρας σε συνεργασία με πολλαπλούς αισθητήρες δυνάμεων G, προσδιορίζουν την ταχύτητα ανατροπής και ενεργοποιούν ανάλογα τους αερόσακους οροφής.

ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Η Honda χρησιμοποιεί ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα του νέου CR-V. Οι εμπρός εφοδιάζονται με προεντατήρες. Βάσεις ISOFIX διασφαλίζουν τη σωστή και ασφαλή τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων.

Για πρόσθετη ασφάλεια, η Honda χρησιμοποιεί επίσης ένα καινοτόμο σύστημα υπενθύμισης πρόσδεσης των ζωνών ασφαλείας. Με την έναρξη λειτουργίας του κινητήρα, ένας αισθητήρας βάρους ανιχνεύει εάν το κάθισμα του συνοδηγού είναι κατειλημμένο. Αν ο οδηγός ή ο συνοδηγός δεν έχει δέσει τη ζώνη του, ένα εικονίδιο στο ταμπλό ανάβει και ακούγεται ένα ηχητικό σήμα για υπενθύμιση.

WHIPLASH MITIGATION SYSTEM (ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ ΣΕ ΟΠΙΣΘΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ): Τα εμπρός καθίσματα του νέου CR-V ενσωματώνουν ένα σύστημα που είναι σχεδιασμένο για να μετριάζει τους τραυματισμούς του αυχένα σε μία οπίσθια σύγκρουση.

Σχισμές στην ουρεθάνη στις πλάτες των καθισμάτων, ειδικές πτυχές και ένας μηχανισμός περιστροφής στα ελατήρια του μαξιλαριού συνδυάζονται για την απορρόφηση ενέργειας σε περίπτωση ατυχήματος, μετριάζοντας τον κίνδυνο τραυματισμού από τράνταγμα. Οι μηχανικοί της Honda εργάστηκαν σκληρά για να πετύχουν μεγαλύτερο εύρος αντιστάθμισης, διαχέοντας ακόμα περισσότερο τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε μία οπίσθια σύγκρουση. Για μεγαλύτερη άνεση, τα προσκέφαλα έχουν μετακινηθεί κατά 9 mm πιο πίσω συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο

Το Whiplash Mitigation System συνεργάζεται με τη δομή αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE™) του CR-V.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!