Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το πρώτο έτος κυκλοφορίας στην Ελλάδα "μετράει" για το φόρο πολυτελείας στα Ι.Χ.. Ακόμα κι αν το όχημα είχε κυκλοφορήσει νωρίτερα στο εξωτερικό και εισήχθη αργότερα στη χώρα μας

Το έτος πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα «μετρά» για την Εφορία προκειμένου να προσδιορίσει την παλαιότητα ενός ΙΧ άνω των 1928 κυβικών εκατοστών και να υπολογίσει το τεκμήριο διαβίωσης και τον φόρο πολυτελείας, ακόμα και εάν το αυτοκίνητο είχε κυκλοφορήσει νωρίτερα στο εξωτερικό.

Η Εφορία εφαρμόζει τη διάταξη του άρθρου...
16 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994), σύμφωνα με την οποία τα ποσά της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης (του τεκμηρίου διαβίωσης) για κάθε αυτοκίνητο μειώνονται ανάλογα με την παλαιότητά του, η οποία υπολογίζεται «από το έτος πρώτης κυκλοφορίας του στην Ελλάδα».

Συνεπώς, ακόμη κι αν ένας φορολογούμενος κατέχει ΙΧ αυτοκίνητο άνω των 1928 κ.εκ. που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο εξωτερικό πριν την 1η-1-2003, αλλά εισήχθη και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 1η-1-2003, θεωρείται ότι η παλαιότητά του είναι μικρότερη των 10 ετών και υπάγεται κανονικά σε φόρο πολυτελείας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.