Επέρχονται αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων. Και αυτές έχουν τεθεί στο μικροσκόπιο της τρόικας. Στα χέρια του υφυπουργού Οικονομικών κ. Γιώργου Μαυραγάνη βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, εδώ και μερικές ημέρες το πόρισμα ειδικής επιτροπής που είχε συσταθεί στο υπουργείο Οικονομικών αναφορικά με την φορολόγηση των αυτοκινήτων. Η μελέτη είχε παραγγελθεί από την ηγεσία του υπουργείου με στόχο να γίνει πιο δίκαια η φορολόγηση καθώς έχει διαπιστωθεί ότι το σημερινό σύστημα φορολόγησης που βασίζεται κατά κύριο λόγο στον κυβισμό του αυτοκινήτου δημιουργεί αδικίες.
Για παράδειγμα, επιβαρύνονται με φόρο πολυτελούς διαβίωσης φορολογούμενοι που έχουν στην κατοχή τους ΙΧ υψηλού κυβισμού των οποίων όπως η εμπορική αξία είναι κατά πολύ χαμηλότερη από άλλα ΙΧ χαμηλότερου κυβισμού. Σημειώνεται ότι ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης επιβάλλεται σε φορολογούμενους που έχουν στην κατοχή τους ΙΧ ηλικίας έως 10 ετών και άνω των 1929 κυβικών εκατοστών.
Το πόρισμα, σύμφωνα με πληροφορίες, περιλαμβάνει μια σειρά από προτάσεις όπου το στοιχείο του κυβισμού δεν θα είναι το μοναδικό που θα λαμβάνεται υπόψη για τον καθορισμό της αξίας κάθε οχήματος. Θα λαμβάνεται υπόψη η αρχική εργοστασιακή του αξία...
Διάβασε την συνέχεια του άρθρου για το νέο τρόπο φορολόγηση των ΙΧ στο Capital.gr ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ>>