Δικίνητη εκδοχή VW TIGUAN: Freestyle και Sportstyle είναι οι δύο εκδόσεις που διατίθεται το γερμανικό SUV από 23.800€
Καιρός ήταν να δούμε και την 4Χ2 εκδοχή του δημοφιλούς SUV της Volkswagen με την ονομασία Tiguan που μαζί με το ομόσταβλό του Skoda Yeti αλλά και το εξ' ανατολάς Toyota RAV4 σαρώνουν τις πωλήσεις στην κατηγορία των SUV. Η νέα αυτή δικίνητη εκδοχή του Tiguan ήταν επιβεβλημένη από την μόδα της εποχής (ποιος αλήθεια το περίμενε;) που θέλει τα SUV να γίνονται οικονομικότερα στην απόκτησή τους αλλά και στην χρήση τους (μικρότερη κατανάλωση, μικρότερη πολυπλοκότητα μηχανικών μερών άρα και μικρότερη πιθανότητα βλαβών...) κρατώντας φυσικά τα υπόλοιπα βασικά πλεοονεκτήματα της κατηγορίας δηλαδή το μεγάλο...
ύψος του αμαξώματος, το επιβλητικό και ασφαλές αμάξωμα καθώς και την άριστη ορατότητα και ευκολία στην οδήγηση.
Έτσι, λοιπόν, ήρθε και στην χώρα μας η δικίνητη εκδοχή του Tiguan που πωλείται στις εκθέσεις της VW προς 23.800€ η υπερπλήρης κατά την γνώμη μας έκδοση Freestyle (ESP, 6 αερόσακοι, κλιματισμός, ηχοσύστημα, προβολείς ομίχλης, 16άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα start/stop και ανάκτησης ενέργειας κ.α.) και 24.750€ η πλουσιότερη έκδοση Sportstyle με τις 17άρες ζάντες, το κεντρικό υποβραχιόνιο με τον αποθηκευτικό χώρο, τα σπορ καθίσματα εμπρός, το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, τις χρωμιωμένες ράγες οροφής, το δερμάτινο τιμόνι και ομοίως ο λεβιές ταχυτήτων κ.α. στοιχεία πολυτέλειας πλην όμως όχι και τόσο απαραίτητα. (Να κάνουμε και λίγη οικονομία ελέω Δ.Ν.Τ....)
Οι βασική διαφορά της νέας έκδοσης σε σχέση με την τετρακίνητη πέρα από την απλούστερη μετάδοση της κίνηση είναι η τοποθέτηση του κλασικού κινητήριου συνόλου που φοράνε όλα τα μοντέλα του ομίλο με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo) που στην συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 122 ονομαστικά άλογα (138 πραγματικά) με την ροπή να αγγίζει τα 200 ονομαστικά νιουτόμετρα (230 πραγματικά βάσει δυναμομετρήσεων). Θυμίζουμε ότι το τετρακίνητο μοντέλο φοράει το ίδιο κινητήριο σύνολο με μηχανικό, όμως, κομπρέσορα χαμηλά και υπερσυμπιεστή καυσαερίων που αποδίδει 150 ίππους. Οι επιδόσεις του δικίνητου SUV είναι πολύ καλές αν αναλογιστεί κανείς το βάρος των 1.460 κιλών με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 184 Km/h και για την κλασική δοκιμασία 0-100 Km/h να απαιτούνται 11,3 sec. Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές και προς την κορυφή της κατηγορίας συναγωνιζόμενες αυτές του δίλιτρου RAV4 (ναι καλά ακούσατε)δεδομένου ότι παρά τα 1.400 κ.εκ. έχουμε το turbo που..."καθαρίζει"!
Η μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με την εταιρεία κυμαίνεται στα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ η εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 152 γρ./ χλμ.
ύψος του αμαξώματος, το επιβλητικό και ασφαλές αμάξωμα καθώς και την άριστη ορατότητα και ευκολία στην οδήγηση.
Έτσι, λοιπόν, ήρθε και στην χώρα μας η δικίνητη εκδοχή του Tiguan που πωλείται στις εκθέσεις της VW προς 23.800€ η υπερπλήρης κατά την γνώμη μας έκδοση Freestyle (ESP, 6 αερόσακοι, κλιματισμός, ηχοσύστημα, προβολείς ομίχλης, 16άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα start/stop και ανάκτησης ενέργειας κ.α.) και 24.750€ η πλουσιότερη έκδοση Sportstyle με τις 17άρες ζάντες, το κεντρικό υποβραχιόνιο με τον αποθηκευτικό χώρο, τα σπορ καθίσματα εμπρός, το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, τις χρωμιωμένες ράγες οροφής, το δερμάτινο τιμόνι και ομοίως ο λεβιές ταχυτήτων κ.α. στοιχεία πολυτέλειας πλην όμως όχι και τόσο απαραίτητα. (Να κάνουμε και λίγη οικονομία ελέω Δ.Ν.Τ....)
Οι βασική διαφορά της νέας έκδοσης σε σχέση με την τετρακίνητη πέρα από την απλούστερη μετάδοση της κίνηση είναι η τοποθέτηση του κλασικού κινητήριου συνόλου που φοράνε όλα τα μοντέλα του ομίλο με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo) που στην συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 122 ονομαστικά άλογα (138 πραγματικά) με την ροπή να αγγίζει τα 200 ονομαστικά νιουτόμετρα (230 πραγματικά βάσει δυναμομετρήσεων). Θυμίζουμε ότι το τετρακίνητο μοντέλο φοράει το ίδιο κινητήριο σύνολο με μηχανικό, όμως, κομπρέσορα χαμηλά και υπερσυμπιεστή καυσαερίων που αποδίδει 150 ίππους. Οι επιδόσεις του δικίνητου SUV είναι πολύ καλές αν αναλογιστεί κανείς το βάρος των 1.460 κιλών με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 184 Km/h και για την κλασική δοκιμασία 0-100 Km/h να απαιτούνται 11,3 sec. Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές και προς την κορυφή της κατηγορίας συναγωνιζόμενες αυτές του δίλιτρου RAV4 (ναι καλά ακούσατε)δεδομένου ότι παρά τα 1.400 κ.εκ. έχουμε το turbo που..."καθαρίζει"!
Η μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με την εταιρεία κυμαίνεται στα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ η εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 152 γρ./ χλμ.