Ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Audi έφθασε την Τρίτη στο Βερολίνο, αφού διήνυσε απόσταση 600 χιλιομέτρων από το Μόναχο, με τους παραγωγούς να υποστηρίζουν ότι είναι το πρώτο συμβατικό αυτοκίνητο που κάνει μία τόσο μεγάλη απόσταση κινούμενο με μπαταρίες.
Ο δήμαρχος του Βερολίνου, Κλάους Βόβερεϊτ,...
συμμετείχε στην τελετή υποδοχής του πρωτοποριακού μοντέλου, που έγινε στην πύλη του Βραδεμβούργου. Ο οδηγός, Μίρκο Χάνεμαν δήλωσε ότι τα όργανα του οχήματος έδειχναν ότι οι μπαταρίες είχαν ακόμα 17% του φορτίου τους.
Το αυτοκίνητο κινήθηκε με μπαταρίες της εταιρίας DMB Energy, η οποία κατασκεύασε και τον ηλεκτροκινητήρα στο μοντέλο Audi Α2. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πρωτότυπο και ακόμα δεν έχει αρχίσει η μαζική παραγωγή. Πάντως σύμφωνα με την εταιρία DMB Energy οι συγκεκριμένες μπαταρίες έχουν τόση διάρκεια ζωής ώστε το όχημα να καλύψει 500.000 χιλιόμετρα.
Στην Ιαπωνία, τον περασμένο Μάιο, ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο κάλυψε απόσταση 1.000 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Ωστόσο οι Γερμανοι μηχανικοί επισημαίνουν ότι το δικό τους μοντέλο είναι πιο εξελιγμένο διότι οι μπαταρίες δεν έχουν τοποθετηθεί στον χώρο αποσκευών, αλλά κάτω από τον χώρο αυτό, άρα με τις μπαταρίες δεν αφαιρείται ωφέλιμος χώρος από το εσωτερικό του οχήματος.
Το ηλεκτροκίνητο Audi Α2 κινήθηκε με μέση ταχύτητα 90 χιλιομέτρων καλύπτοντας σε επτά ώρες την απόσταση των 605 χιλιομέτρων από το Μόναχο στο Βερολίνο. Ο οδηγός του οχήματος δήλωσε ότι 50 ειδικοί εργάστηκαν επί έξι εβδομάδες για να προετοιμάσουν το αυτοκίνητο.
Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Ράιντερ Μπρούντερλε, δήλωσε ότι με το όχημα αυτό αποδεικνύεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ουτοπία.
Ωστόσο ο καθηγητής Φέρντιναντ Ντούντενχόφερ, που εξειδικεύεται σε οικονομικά θέματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ότι ακόμα δεν έχει αποδειχτεί πως η τεχνολογία αυτή είναι βιώσιμη. «Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένα όχημα που θα καλύπτει 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση επί δεκαπέντε χρόνια συνέχεια» , δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό N-TV, ο καθηγητής Ντούντενχόφερ.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Ο δήμαρχος του Βερολίνου, Κλάους Βόβερεϊτ,...
συμμετείχε στην τελετή υποδοχής του πρωτοποριακού μοντέλου, που έγινε στην πύλη του Βραδεμβούργου. Ο οδηγός, Μίρκο Χάνεμαν δήλωσε ότι τα όργανα του οχήματος έδειχναν ότι οι μπαταρίες είχαν ακόμα 17% του φορτίου τους.
Το αυτοκίνητο κινήθηκε με μπαταρίες της εταιρίας DMB Energy, η οποία κατασκεύασε και τον ηλεκτροκινητήρα στο μοντέλο Audi Α2. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πρωτότυπο και ακόμα δεν έχει αρχίσει η μαζική παραγωγή. Πάντως σύμφωνα με την εταιρία DMB Energy οι συγκεκριμένες μπαταρίες έχουν τόση διάρκεια ζωής ώστε το όχημα να καλύψει 500.000 χιλιόμετρα.
Στην Ιαπωνία, τον περασμένο Μάιο, ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο κάλυψε απόσταση 1.000 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Ωστόσο οι Γερμανοι μηχανικοί επισημαίνουν ότι το δικό τους μοντέλο είναι πιο εξελιγμένο διότι οι μπαταρίες δεν έχουν τοποθετηθεί στον χώρο αποσκευών, αλλά κάτω από τον χώρο αυτό, άρα με τις μπαταρίες δεν αφαιρείται ωφέλιμος χώρος από το εσωτερικό του οχήματος.
Το ηλεκτροκίνητο Audi Α2 κινήθηκε με μέση ταχύτητα 90 χιλιομέτρων καλύπτοντας σε επτά ώρες την απόσταση των 605 χιλιομέτρων από το Μόναχο στο Βερολίνο. Ο οδηγός του οχήματος δήλωσε ότι 50 ειδικοί εργάστηκαν επί έξι εβδομάδες για να προετοιμάσουν το αυτοκίνητο.
Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Ράιντερ Μπρούντερλε, δήλωσε ότι με το όχημα αυτό αποδεικνύεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ουτοπία.
Ωστόσο ο καθηγητής Φέρντιναντ Ντούντενχόφερ, που εξειδικεύεται σε οικονομικά θέματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ότι ακόμα δεν έχει αποδειχτεί πως η τεχνολογία αυτή είναι βιώσιμη. «Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένα όχημα που θα καλύπτει 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση επί δεκαπέντε χρόνια συνέχεια» , δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό N-TV, ο καθηγητής Ντούντενχόφερ.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ