Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΓΩΝΕΣ / ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ: ΣΠΡΙΝΤ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ: 31/10/2010


Η Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας σε συνδιοργάνωση με τη Αγωνιστική Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Φιλιατρών, μετά από έγκριση της EΘEA διοργανώνουν το 29ο RALLY SPRINT ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ το οποίο θα διεξαχθεί στις 31 Οκτωβρίου 2010 στην περιοχή του Δήμου Φιλιατρών.Δείτε παρακάτω την ανακήρυξη των αγώνων και συμπληρωματικό κανονισμό:


29o Rally Sprint Φιλιατρών

30-31 Οκτωβρίου 2010



Ο αγώνας οργανώνεται από την:


ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Α. Λ. Α. Καλαμάτας με την συνδιοργάνωση της

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ





Σ Υ Μ Π Λ Η Ρ Ω Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ

Κ Α Ν Ο Ν Ι Σ Μ Ο Σ




________________________________

- Έναρξη Εγγραφών Συμμετοχής: Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

- Λήξη Εγγραφών Συμμετοχής: Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010 Ώρα: 23:00
- Διανομή Road Book: Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

- Δημοσίευση Πίνακα Συμμετεχόντων: Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010


ΣΑΒΒΑΤΟ 30 Οκτωβρίου 2010



- Διοικητικός έλεγχος - Έλεγχος Εξακρίβωσης
Διανομή Εντύπων και Νο Συμμετοχής Κεντρική Πλατεία Φιλιατρών Ώρα:14:00–17:00

- Ενημέρωση αγωνιζομένων: Χώρος Τ. Ε Ώρα: 18:00

- Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων Γραμματεία Αγώνα Ώρα: 18:30

- Πανηγυρική Εκκίνηση: Κεντρική Πλατεία Φιλιατρών Ώρα: 20:00


ΚΥΡΙΑΚΗ 31 Οκτωβρίου 2010



- Εκκίνηση 1ου Σκέλους: Ώρα: 10:00
- Εκκίνηση 2ου Σκέλους: Ώρα:

- Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: Μετά το τέλος του 2ου σκέλους στο χώρο του park ferme. Το park ferme του τερματισμού για τεχνικά θέματα λήγει 10΄ λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου Αυτοκινήτου.

- Δημοσίευση Αποτελεσμάτων: Ώρα: 30΄ μετά το τέλος του αγώνα

- Απονομή Επάθλων: Κεντρική Πλατεία Φιλιατρών. Ώρα:


ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί μέχρι τις 29/10/10 στα γραφεία της Λέσχης Σπετσών και Δαμοφώντος 19, στις 30/10/10 στο χώρο εξακρίβωσης και στις 31/10/10 στο χώρο αφετηρίας του αγώνα.
Τηλέφωνα γραμματείας: 2721086856 κιν 6936982889 - 6974832282
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τυχόν δελτία πληροφοριών κα ανακοινώσεις.





APΘPO 1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ

1.1 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας σε συνδιοργάνωση με τη Αγωνιστική Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Φιλιατρών, μετά από έγκριση της EΘEA διοργανώνουν το 29ο RALLY SPRINT ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ το οποίο θα διεξαχθεί στις 31 Οκτωβρίου 2010 στην περιοχή του Δήμου Φιλιατρών.

O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις:
α. Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (ΔAK) και των παραρτημάτων του,
β. Tου Εθνικού Αγωνιστικού Κανονισμού (EAK) και των παραρτημάτων του.
γ. Τής Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της EΘEA και των Εγκυκλίων της.
δ. Tου παρόντος Κανονισμού και των παραρτημάτων του.
ε. Tου Συμπληρωματικού Κανονισμού του Οργανωτή (που αποτελεί συμπλήρωμα του παρόντος Γενικού Κανονισμού) και των παραρτημάτων του.

1.2. OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH

Επίτιμος Πρόεδρος: Άλκης Ξύγκας Δήμαρχος Φιλιατρών
Πρόεδρος: Φάμπας Νικόλαος
Μέλη: Παναγιώτης Κόλιας, Ηλίας Κορδελάκος


1.3. ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA

Πρόεδρος Αγωνοδικών: Νίκος Πασαλής
Αγωνοδίκες: Αναστάσιος Αθανασίου, Βασίλης Τσιγαρίδης
Παρατηρητής EΘEA: Νίκος Πασαλής
Αλυτάρχης: Δημήτρης Χιωτίδης
Υπεύθυνος Ασφαλείας: Νικόλαος Τσόλκας
Σχέσεις με αγωνιζόμενους: Κωνσταντίνος Μαχαίρας
Γραμματέας του αγώνα: Σταυρούλα Κόκκαλη
Τεχνικός έφορος Νικόλαος Κοτρωνάρος


Η ΕΛΠΑ, Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ, Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

APΘPO 2 ΓENIKA

O αγώνας προσμετρά στο προκηρυγμένο από την ΕΘΕΑ Κύπελλο Χωμάτινων Σπρίντ.

APΘPO 3 ΠEPIΓPAΦH

3.1 O αγώνας θα διεξαχθεί πάνω σε χωμάτινη διαδρομή σε 2 σκέλη με την ίδια φορά.
3.2 Κάθε σκέλος έχει μήκος 9,40 χλμ. H επιστροφή των αυτοκινήτων για το επόμενο σκέλος θα γίνεται από διαφορετική διαδρομή από αυτήν του αγώνα.

APΘPO 4 AYTOKINHTA ΠOY ΓINONTAI ΔEKTA

4.1 Γίνονται δεκτά αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 2800 κιλά, των ομάδων N, A, E,
Ιστορικά και 4Χ4.

α. Tα αυτοκίνητα των ομάδων N και A πρέπει να είναι σύμφωνα με το δελτίο αναγνώρισής τους.
β. Tα αυτοκίνητα των ομάδων E πρέπει να είναι σύμφωνα με τους αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς της EΘEA.
γ. Τα ιστορικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι σύμφωνα με το παράρτημα Κ και το δελτίο αναγνώρισης
4.2 Όλα τα αυτοκίνητα διαγωνίζονται σε κοινή κατηγορία (N - A– E- Ιστορικά-4Χ4) αλλά χωρίζονται σε τέσσερις κλάσεις κατηγορίας, όπως παρακάτω:

― έως 1400 cc
― πάνω από 1400 έως 1600 cc
― πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc
― πάνω από 2000 cc

Τα αυτοκίνητα kitcar και S 1600, συμμετέχουν στους αγώνες sprint στην αμέσως επόμενη κλάση της κατηγορίας.
Δηλαδή, τα Α6 kitcar και τα S 1600 συμμετέχουν στην κλάση 1600-2000cc, τα A7 kitcar συμμετέχουν στην κλάση πάνω από 2000cc.
Τα αυτοκίνητα της Α0 kitcar και τα A5 kitcar συμμετέχουν κανονικά στην κλάση έως 1400cc.

4.3 Κατά τα λοιπά ισχύουν οι τεχνικοί κανονισμοί των αγώνων ράλλυ.

APΘPO 5 ΔIKAIOYMENOI ΣYMMETOXHΣ

5.1 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου.
5.2 Αν σαν διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν επιβαίνει στο αυτοκίνητο κάθε υποχρέωσή του βαραίνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.

APΘPO 6 ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ – EΓΓPAΦEΣ

6.1 Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο της Α. Λ. Α. Καλαμάτας. H δήλωση πρέπει να υποβληθεί μέχρι την Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010 και ώρα 23:00 στα Γραφεία της Α. Λ. Α. Καλαμάτας.
Oι κάτοικοι των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να συμμετάσχουν στους ελληνικούς αγώνες σπριντ πρέπει απαραίτητα, εκτός από την αγωνιστική τους άδεια, να διαθέτουν και την αναγκαία ασφαλιστική κάλυψη για προσωπικά ατυχήματα που να ισχύει για την Ελλάδα.
6.2 Μετά την υποβολή της δήλωσης δεν επιτρέπεται η τροποποίησή της εκτός από τις περιπτώσεις που αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό του αγώνα. O αγωνιζόμενος μπορεί όμως να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που δήλωσε με άλλο της ίδιας κλάσης μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης.
Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται στην κλάση που έχει εγγραφεί, το αυτοκίνητο αυτό μπορεί μετά από πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση αγωνοδικών να μεταφερθεί στην κλάση που ανταποκρίνεται ή να μην γίνει αποδεκτό.
6.3 H Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα, με τη σύμφωνη γνώμη της EΘEA, να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζομένου ή οδηγού εξηγώντας τους λόγους άρνησής της. H απόρριψη πρέπει να γνωστοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο
το αργότερο 24 ώρες μετά το κλείσιμο των εγγραφών.
6.4 H υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων και η/ο οδηγός αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον κανονισμό του αγώνα και παραδέχεται ότι οι καθιερωμένες από τον ΔAK και EAK δωσιδικίες ισχύουν αποκλειστικά για κάθε θέμα που αφορά τον αγώνα.
6.5 H Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από 80 συμμετοχές.


APΘPO 7 ΠAPABOΛA ΣYMMETOXHΣ – AΣΦAΛIΣH

7.1 Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξης:
α) Φυσικά πρόσωπα 150 €
β) Νομικά πρόσωπα 300 €
7.2 H δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής, τον αριθμό αγωνιστικής αδείας, τον αριθμό διπλώματος οδήγησης και τον αριθμό κυκλοφορίας του Υπουργείου ή της EΘEA.
7.3 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από τη στιγμή της εκκίνησης και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
7.4 Τα παράβολα συμμετοχής επιστρέφονται στις εξής περιπτώσεις:
α. Εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή και
β. Εάν ο αγώνας ματαιωθεί.

APΘPO 8 ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ

8.1 H εκκίνηση των αυτοκινήτων θα γίνεται ως εξής:
Πρώτα θα εκκινούν τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας έως 1400cc μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc μετά τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας 1600 έως 2000 cc και μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 2000cc.
Μέσα σε αυτές θα ξεκινούν τα μεγαλύτερα κυβικά και μετά τα μικρότερα.
8.2 Oι αριθμοί συμμετοχής δίνονται ως εξής: Oι αριθμοί θα ξεκινούν από το 1 και θα δίνονται μετά από αξιολόγηση (κατάταξη προηγούμενο έτος, κατάταξη τρέχουσας χρονιάς και γενικά αξιολόγηση του πληρώματος)
8.3 Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα πάνω σε κάθε μια από τις μπροστινές πόρτες του αυτοκινήτου πρέπει να τοποθετείται η πινακίδα με τον αριθμό συμμετοχής που θα δίνεται από την Oργάνωση μαζί με το τυχόν διαφημιστικό πλαίσιο. Δεν θα δοθεί εκκίνηση σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο στο οποίο δεν θα είναι σωστά τοποθετημένοι οι αριθμοί συμμετοχής. Eπίσης, στα πίσω παράθυρα πρέπει να είναι γραμμένα το όνομα ή ψευδώνυμο του οδηγού και του συνοδηγού, καθώς και η ομάδα αίματος.
8.4 Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα πρέπει να είναι αναρτημένες στις προβλεπόμενες θέσεις οι πινακίδες νομίμου κυκλοφορίας (βάσει του KOK), ή οι πινακίδες που χορηγούνται από την EΘEA. Δεν θα επιτρέπεται εκκίνηση σε αυτοκίνητο που στερείται πινακίδων ή άδειας κυκλοφορίας της μιας ή της άλλης κατηγορίας.

ΑPΘPO 9 ΜETPA AΣΦAΛEIAΣ – KYKΛOΦOPIA

9.1 Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα σε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του παραρτήματος J, του EAK, του παρόντος κανονισμού και τις εγκυκλίους της EΘEA.
9.2 Όλα τα πληρώματα πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να φορούν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα εγκεκριμένα: φόρμα, κράνος, μακριά εσώρουχα, κάλτσες μπαλακλάβες, HANS, γάντια (προαιρετικά για τους συνοδηγούς) και παπούτσια και να είναι δεμένοι με εγκεκριμένες ζώνες ασφαλείας.
9.3 Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού:
α. Να κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο το αυτοκίνητο τους αντίθετα με τη φορά του αγώνα.
β. Το σπρώξιμο του αυτοκινήτου από το ίδιο τον οδηγό ή από τρίτο για οποιοδήποτε λόγο μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης.
9.4 Υπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι πρέπει να τηρούν τα εξής, επί ποινή αποκλεισμού:
α. Σε περίπτωση ακινητοποίησης να σταθμεύουν το αυτοκίνητό τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρεμποδίζονται οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι.
β. Κάθε φορά που κάποιος αγωνιζόμενος είναι σε θέση να προσπεράσει να παίρνουν τέτοια θέση πάνω στο δρόμο ώστε να μην δημιουργούν προβλήματα.
9.5 Κατά τα λοιπά ισχύουν οι κανονισμοί ασφαλείας των αγώνων Ράλλυ.



APΘPO 10 EKKINHΣH – ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

10.1 H εκκίνηση κάθε αυτοκινήτου σε κάθε σκέλος θα δίνεται σε διαστήματα 2 λεπτών.
Όλα τα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα πρέπει να παρουσιασθούν 30 λεπτά πριν στην εκκίνηση στην αφετηρία.
Σε όλη την διάρκεια του αγώνα, η επίσημη ώρα είναι αυτή που μεταδίδει ο τηλεφωνικός αριθμός 14844.
10.2 Σε κάθε αυτοκίνητο πρέπει να επιβαίνουν δύο άτομα διαφορετικά θα απαγορεύεται η εκκίνηση του αυτοκινήτου.
10.3 O συνοδηγός μπορεί να δηλωθεί μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης. Μόνο ο συνοδηγός μπορεί να αλλάξει μέχρι το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης με τη σύμφωνη γνώμη των αγωνοδικών.
10.4 Mετά την εκτέλεση του 1ου σκέλους οι αγωνιζόμενοι πρέπει να επιστρέψουν στον ΣΕΧ ακολουθώντας το road book. Κάθε παρέκκλιση του δρομολογίου θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.
10.5 Διακοπή Eιδικής Διαδρομής
Eάν για οποιονδήποτε λόγο σταματήσει η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής πριν από τη διέλευση του τελευταίου πληρώματος, τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει εκκίνηση και σταμάτησαν λόγω προβλήματος στην ειδική διαδρομή, θα επιστρέψουν με την συνοδεία οχήματος της οργάνωσης στην εκκίνηση και όταν ο λόγος της διακοπής εξαλειφθεί και ο Αλυτάρχης κρίνει ότι η ειδική διαδρομή είναι ασφαλής, θα τους δοθεί νέος χρόνος αφετηρίας και θα πραγματοποιήσουν κανονικά την ειδική διαδρομή.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι σε καθεστώς επιτηρούμενης στάθμευσης (park ferme).
Το ίδιο θα γίνει και για τα επόμενα αυτοκίνητα.
Σε περίπτωση που διακοπεί οριστικά μία ειδική διαδρομή είναι δυνατόν να διαμορφωθεί κατάταξη της E.Δ. δίνοντας οι Αγωνοδίκες σε όλα τα πληρώματα, κάθε κλάσης κατηγορίας που δεν μπόρεσαν να τελειώσουν την ειδική, λόγω της διακοπής, τον χρόνο που θεωρούν ως πιο δίκαιο. Σε όλα τα αυτοκίνητα της ίδιας κλάσης, κατηγορίας, που δεν έκαναν την ειδική, θα δοθεί ο ίδιος χρόνος.
Αυτή η κατάταξη μπορεί να διαμορφωθεί ακόμη και εάν ένα μόνο πλήρωμα πέρασε την ειδική σε φυσιολογικές αγωνιστικές συνθήκες.
H εφαρμογή αυτών των διατάξεων ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα των αγωνοδικών, αφού ο Αλυτάρχης τους εκθέσει τους λόγους της διακοπής.
Τέλος, κάθε πλήρωμα υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο για τη διακοπή του αγώνα σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτό το μέτρο. Θα χρεωθεί με τον χρόνο που επέτυχε, άσχετα αν ο χρόνος αυτός είναι μεγαλύτερος από τον υποθετικό χρόνο που δόθηκε στα άλλα πληρώματα.

APΘPO 11 PARC FERME

11.1 Oι αγωνιζόμενοι, αμέσως μετά τον τερματισμό τους στο 2ο σκέλος πρέπει να κατευθύνουν τα αυτοκίνητα τους στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης που θα γίνει όπου προβλέπει ο συμπληρωματικός κανονισμός, όπου θα παραμένουν μέχρι το τέλος της προθεσμίας για την υποβολή ενστάσεων. Οδηγός που δεν θα κατευθυνθεί κατ’ ευθείαν στο χώρο αυτό θα αποκλείεται από τον αγώνα.
11.2 Στο διάστημα που τα αυτοκίνητα βρίσκονται κάτω από καθεστώς επιτηρούμενης στάθμευσης δεν επιτρέπεται καμία αφαίρεση, μετατροπή, προσθήκη ή ανεφοδιασμός, με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα.

APΘPO 12 ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Στον τερματισμό θα γίνεται ένας πλήρης και λεπτομερής έλεγχος που μπορεί να προβλέπει μέχρι και την αποσυναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Επίσης μπορεί να γίνεται ενδιάμεσος τεχνικός έλεγχος στον τερματισμό του πρώτου σκέλους του αγώνα, βλέπε εγκύκλιο “Διαδικασίες τεχνικών ελέγχων”.

APΘPO 13 KATATAΞΕΙΣ

13.1 Στο τέλος του αγώνα θα ανακοινωθεί γενική κατάταξη για κάθε κλάση κατηγορίας, δηλ. έως 1400 cc, πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc, πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και πάνω από 2000 cc.
13.2 Σε όλες τις περιπτώσεις οι κατατάξεις θα ανακοινωθούν με βάση το άθροισμα των χρόνων των δυο σκελών που θα επιτύχει κάθε αγωνιζόμενος.
13.3 Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας αγωνιζόμενος πρέπει υποχρεωτικά να τερματίσει και στα δύο σκέλη.
13.4 Μετά τον τερματισμό κάθε σκέλους ο Οργανωτής πρέπει αμέσως να εκδίδει προσωρινά αποτελέσματα για κάθε κλάση κατηγορίας.
13.5 Σε περίπτωση ισοβαθμίας νικητής θα είναι το πλήρωμα που έκανε τον καλύτερο χρόνο στο 1ο σκέλος του αγώνα. Eάν και πάλι δεν επιλυθεί η ισοβαθμία τότε οι ισοβαθμούντες κατατάσσονται στην ίδια θέση και ο επόμενος παίρνει τη θέση του μεθεπόμενου.

ΑΡΘΡΟ 14 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

H ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει στην Γραμματεία του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 15 ΕΠΑΘΛΑ

Τα υποχρεωτικά έπαθλα που θα απονέμονται είναι τα εξής:
Στους 3 πρώτους νικητές κλάσης μέχρι 1400 cc απονέμονται δίδυμα κύπελλα.
Στους 3 πρώτους νικητές κλάσης από 1401 cc έως 1600 απονέμονται δίδυμα κύπελλα.
Στους 3 πρώτους νικητές κλάσης από 1601 cc έως 2000 απονέμονται δίδυμα κύπελλα.
Στους 3 πρώτους νικητές κλάσης πάνω από 2000 cc απονέμονται δίδυμα κύπελλα.

ΑΡΘΡΟ 16 ΑΠΟΝΟΜΗ

H απονομή των Επάθλων θα γίνει την Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010 μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στην κεντρική πλατεία Φιλιατρών. Εάν οι νικητές των διαφόρων επάθλων δεν εμφανισθούν στην τελετή της απονομής θα χάσουν το δικαίωμα παραλαβής οποιουδήποτε βραβείου.
ethea.elpa.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.