Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

F1 News: Ήρθαν τα πάνω-κάτω στην Κορέα! Νίκη Αλόνσο και εγκατέλειψη των Red Bull !


Όλα τα είχε το «παρθενικό» Grand Prix της Formula 1 στη Νότια Κορέα!

Ο Φερνάντο Αλόνσο πανηγύρισε τη νίκη στο πρώτο κορεάτικο αγώνα (η πέμπτη του για φέτος) και τρεις γύρους πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος είναι πλέον ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου…

Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari οδήγησε συντηρητικά και ευνοούμενος από την απροσδόκητη εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Φέτελ, είδε πρώτος την καρό σημαία, «σκαρφαλώνοντας» στην κορυφή της βαθμολογίας στους Οδηγούς με 231 βαθμούς.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου μετά από δύο συνεχόμενες εγκαταλείψεις (Ιταλία και Σιγκαπούρη) και μία πέμπτη θέση στην Ιαπωνία, ανέβηκε ο... Λούις Χάμιλτον, ενώ ο Φελίπε Μάσα τερμάτισε στην τρίτη θέση, κάνοντας ένα πολύ αθόρυβο αγώνα.

Απογοήτευση όμως, για την Red Bull που στην πίστα Γέογκαμ η συγκομιδή ήταν μηδέν βαθμοί! Ο Μαρκ Γουέμπερ αποχαιρέτησε νωρίς τον αγώνα, εξαιτίας δικού του οδηγικού λάθους, ενώ ο Φέτελ είδε τον κινητήρα του να σπάει. Αν και ο Αυστραλός στάθηκε τυχερός, αφού έχει ακόμη ελπίδες για να στεφθεί Παγκόσμιος πρωταθλητής (220 βαθμούς).

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο αγώνας διακόπηκε για διάστημα μίας ώρας λόγω δυνατής βροχόπτωσης. Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες υποχρέωσαν τους αγωνοδίκες να αποφασίσουν την εκκίνηση των μονοθεσίων με το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ωστόσο, δεδομένου ότι υπήρχε πολύ νερό στην πίστα και προβλήματα με την ορατότητα, αποφάσισαν μετά από τέσσερις γύρους την προσωρινή διακοπή του και την συνέχισή του μόλις βελτιώνονταν οι καιρικές συνθήκες.

Η επανεκκίνηση έγινε στις 10:05 ώρα Ελλάδος, και πάλι με το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο παρέμεινε για 13 γύρους...

Επιτέλους αγώνας…

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε στον 18ο γύρο, χωρίς φυσικά να έχει στεγνώσει η πίστα, ενώ η ορατότητα εξακολουθούσε να αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για τους οδηγούς. Γι’ αυτό και ο Μαρκ Γουέμπερ επέμενε να μην ξεκινήσει ο αγώνας, ενώ από την άλλη, ο Λούις Χάμιλτον ανυπομονούσε, υποστηρίζοντας πως μπορούσε να αντεπεξέλθει σε αυτές τις συνθήκες. Όμως, ο Χάμιλτον ήταν από τους πρώτους που δέχθηκε προσπέρασμα μέσα στο χάος που επικρατούσε. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πήρε έξυπνα την τέταρτη θέση, ενώ ο Μίκαελ Σουμάχερ διεκδίκησε την όγδοη θέση από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα.

Παρέσυρε και τον Ρόσμπεργκ

Μόλις ένα γύρο μετά, ο Γουέμπερ υπέπεσε σε σοβαρό λάθος. Ο Αυστραλός «πιλότος» θέλησε να ξεθυμάνει το μονοθέσιό του από γλίστρημα που είχε, ωστόσο έχασε τον έλεγχο, πάτησε στα κερμπ και ερχόμενος ο Ρόσμπεργκ τον παρέσυρε πάνω στις μπαριέρες. Ο Χάμιλτον πήρε και πάλι πίσω την χαμένη θέση του, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο ευνοήθηκε από την εγκατάλειψη του οδηγού της Red Bull, ανεβαίνοντας στην δεύτερη θέση.

«Μάχη» Αλόνσο-Χάμιλτον και… Σουμάχερ

Στον 23ο γύρο ο Χάμιλτον μπήκε στα πιτς και αμέσως μετά ακολούθησε ο Φέτελ και εν συνεχεία ο Αλόνσο. Όμως, ο Ισπανός οδηγός της Ferrari «πλήρωσε» το λάθος του μηχανικού του, που τον καθυστέρησε αρκετά ώστε να τον προσπεράσει ο Χάμιλτον. Παρόλα αυτά, ο Αλόνσο διεκδίκησε και πάλι την δεύτερη θέση, εκμεταλλευόμενος γλίστρημα του Χάμιλτον, αποκαθιστώντας τα πράγματα… Την ίδια ώρα, ο Μίκαελ Σουμάχερ έκανε πολύ καλό αγώνα και λόγω των πολλών εγκαταλείψεων (εννέα στο σύνολο!), πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα για τον ίδιο στο φετινό πρωτάθλημα, αφού τερμάτισε τέταρτος.

Σπάσιμο κινητήρα για Φέτελ


Ο Φέτελ «προδόθηκε» λίγους γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα από το μονοθέσιό του. Ο Γερμανός έδειχνε να κρατάει γερά τη νίκη στην Κορέα, όμως στους τελευταίους γύρους βραδυπορούσε και ο Αλόνσο βρέθηκε σε «απόσταση αναπνοής». Στον 46ο γύρο ο Αλόνσο έκανε την κίνηση για προσπέραση και τα κατάφερε, ενώ ο Φέτελ δεχόταν τις συνέπειες, αφού έσπασε ο κινητήρας του.

Οι «Ταύροι» ξεκίνησαν για 1-2, καθώς Φέτελ και Γουέμπερ είχαν κατακτήσει τις πρώτες θέσεις στην pole-position, αλλά η συγκομιδή ήταν μηδέν βαθμοί… Έξαλλοι ήταν οι πανηγυρισμοί από το στρατόπεδο της Ferrari, ενώ ευνοήθηκε και η McLaren, με τον Χάμιλτον να αυξάνει τις ελπίδες του για την κατάκτηση του φετινού τίτλου.

Σε ΒΙΝΤΕΟ οι εγκαταλείψεις Γουέμπερ-Ρόσμπεργκ, Πετρόφ και Φέτελ!

sportdog/ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ: Οι πανηγυρισμοί Αλόνσο και οι εγκαταλείψεις Γουέμπερ-Φέτελ

Η βαθμολογούμενη 10αδα:

1. Φερνάντο Αλόνσο 2 ώρες 48:20.810
2. Λιούις Χάμιλτον + 14.999
3. Φελίπε Μάσα + 30.868
4. Μίκαελ Σουμάχερ + 39.688
5. Ρόμπερτ Κούμπιτσα + 47.734
6. Βιταντόνιο Λιούτσι + 53.571
7. Ρούμπενς Μπαρικέλο + 1:09.257
8. Καμούι Κομπαγιάσι + 1:17.889
9. Νικ Χάιντφελντ + 1:20.107
10. Νίκο Χούλκενμπεργκ + 1:20.851

Τερμάτισαν επίσης:

11. Χαϊμέ Αλγουερσουάρι
12. Τζένσον Μπάτον
13. Χέικι Κοβαλάινεν
14. Μπρούνο Σένα
15. Σάκον Γιαμαμότο

Εγκατέλειψαν:

Σούτιλ Force India-Mercedes
Φέτελ RBR-Renault
Πετρόφ Renault
Γκλοκ Virgin-Cosworth
Μπουεμί STR-Ferrari
Ντι Γκράσι Virgin-Cosworth
Τρούλι Lotus-Cosworth
Γουέμπερ RBR-Renault
Ρόσμπεργκ Mercedes GP


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) 231 βαθμοί
2. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) 220
3. Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 210
4. Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) 206
5. Τζένσον Μπάτον (McLaren) 189
6. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 143
7. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Renault) 124
8. Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes GP) 122
9. Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes GP) 66
10. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams) 47
11. Άντριαν Σούτιλ (Force India) 47
12. Καμούι Κομπαγιάσι (BMW Sauber) 31
13. Βιταντόνιο Λιούτσι (Force India) 21
14. Βιτάλι Πετρόφ (Renault) 19
15. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Williams) 18
16. Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso) 8
17. Πέδρο Ντε λα Ρόσα (BMW Sauber) 6
18. Νικ Χάιντφελντ (BMW Sauber) 6
19. Χαϊμέ Αλγκερσουάρι (Toro Rosso) 3

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Red Bull-Renault 426 βαθμοί
2. McLaren-Mercedes 399
3. Ferrari 374
4. Mercedes GP 188
5. Renault 143
6. Force India-Mercedes 68
7. Williams-Cosworth 65
8. BMW Sauber-Ferrari 43
9. Toro Rosso-Ferrari 11
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: