Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας Audi

ΤΑ ΟΡΟΣΗΜΑ
Μία ιστορία με πολλές πτυχές και συμβάντα: η παράδοση της AUDI AG στον τομέα της κατασκευής αυτοκινήτων και κινητήρων ξεκινάει ήδη από το 19ο αιώνα. Τα πιο σημαντικά ορόσημα:

145x80_Audi_TypC_Alpensieger1914.jpg
  • Ο August Horch και η Audi

    1899: ο August Horch έγραψε το πρώτο κεφάλαιο στην ιστορία της Audi, όταν ίδρυσε την εταιρία μηχανοκίνητων οχημάτων Horch & Cie. Δέκα χρόνια αργότερα, ίδρυσε μία δεύτερη εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων: την Audi Automobilwerke στο Zwickau.
145x80_1925_Audi_TypK_Linkslenkung.jpg
  • Επικέντρωση στην ασφάλεια

    Το 1921, η Audiwerke AG εξέπληξε τον κόσμο του αυτοκινήτου παρουσιάζοντας το νέο Audi 14/50 hp Type K, το πρώτο γερμανικό αυτοκίνητο με το τιμόνι στα αριστερά. Με αυτήν την κίνηση, η Audi άπλωσε το δίχτυ της πέρα από την τεχνολογία κινητήρων και αναρτήσεων και ξεκίνησε να δραστηριοποιείται εντονότερα στους τομείς της ασφάλειας οδήγησης και της ευκολίας χρήσης.
145x80_ringe.jpg
  • Οι τέσσερις κύκλοι

    1932: οι τέσσερις κύκλοι στο σήμα της Audi συνδέονται μεταξύ τους και συμβολίζουν την συγχώνευση τεσσάρων κατασκευαστών αυτοκινήτων. Η Audi, η DKW, η Horch και η Wanderer σχηματίζουν την Auto Union AG, η οποία ήταν τότε το δεύτερο μεγαλύτερο group κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στη Γερμανία.
145x80_dkw_f_89.jpg
  • Μία νέα αρχή στο Ingolstadt

    1949: ο χώρος που ήταν αρχικά αποθήκη ανταλλακτικών της Auto Union στο Ingolstadt της Βαυαρίας, αποτέλεσε την έδρα της Auto Union GmbH. Η νέα εταιρία συνέχισε την παράδοση της παραγωγής μηχανοκίνητων οχημάτων των τεσσάρων μαρκών που συμβολίζουν οι τέσσερις κύκλοι στο σήμα της.
audi_72_limousine-1.jpg
  • Η αναγέννηση της μάρκας

    1965: το νέο μοντέλο DKW F 102 ήταν το πρώτο μεταπολεμικό... αυτοκίνητο της μάρκας που λανσαρίστηκε στην αγορά με τετράχρονο κινητήρα. Αυτή ήταν η αρχή μίας νέας εποχής και για αυτό το λόγο η μάρκα χρειαζόταν ένα νέο όνομα: Audi - ένα όνομα με πλούσια παράδοση αναβίωσε.
audi_quattro.jpg
  • Vorsprung durch Technik

    1969: με την Volkswagenwerk AG ως μητρική εταιρία, η Auto Union GmbH και η NSU Motorenwerke AG στο Neckarsulm συγχωνεύτηκαν υπό το νέο όνομα "Audi NSU Auto Union AG". Το 1971 έκανε την εμφάνισή του και το σλόγκαν της Audi "Vorsprung durch Technik".




Ο August Horch και η Audi

Η AUDI AG διαθέτει ένα συναρπαστικό και γεμάτο συμβάντα παρελθόν. Η παράδοσή της στην κατασκευή αυτοκινήτων και κινητήρων ξεκινάει ήδη από το 19ο αιώνα. Όλα ξεκίνησαν με τον August Horch, έναν από τους πιο πρωτοπόρους μηχανικούς αυτοκινήτων της Γερμανίας.
Μετά την αποφοίτησή του από το πολυτεχνείο του Mittweida, στη Σαξωνία, ο Horch εργάστηκε για πρώτη φορά με τον Carl Benz στο Mannheim, αρχικά στο Τμήμα Κατασκευής Κινητήρων και αργότερα ως Επικεφαλής του Τμήματος Κατασκευής Μηχανοκίνητων Οχημάτων. Στις 14 Νοεμβρίου 1899 ίδρυσε την εταιρία Horch & Cie στην Κολωνία.
Ο Horch μετεγκαταστάθηκε στη Σαξωνία το 1902, αρχικά στο Reichenbach και εν συνεχεία το 1904 στο Zwickau, όπου η εταιρία μετατράπηκε στην ανώνυμη Horch & Cie. Motorwagen Werke. Έχοντας διαφωνίες με το Διοικητικό Συμβούλιο, ο August Horch εγκατέλειψε την εταιρία το 1909 και αμέσως μετά ίδρυσε μία δεύτερη εταιρία αυτοκινήτων στο Zwickau. Επειδή το επώνυμό του χρησιμοποιούταν ήδη και προστατευόταν ως εμπορικό σήμα, επέλεξε τη λατινική μετάφρασή του επώνυμού του για τη νέα εταιρία. Έτσι το "horch!", που σημαίνει "άκου!", έγινε "audi!". Η ιδέα της χρήσης της λατινικής μετάφρασης του ονόματος στην προστακτική προέκυψε από το γιο ενός από τους συνεργάτες του August Horch. Το αγόρι, γνωρίζοντας λατινικά, κρυφάκουσε τη συζήτηση για την αναζήτηση του ονόματος της νέας εταιρίας. Το επακόλουθο ήταν ο August Horch να υπογράφει ακόμη και την αλληλογραφία του ως "Audi-Horch". Τον Δεκέμβριο του 1914, η Audi Automobilwerke GmbH μετατράπηκε σε ανώνυμη εταιρία.

Η μάρκα Audi χάραξε μία πορεία sport επιτευγχμάτων από την αρχή κιόλας. Χάρη στη νικηφόρο συμμετοχή του στα Αλπικά Ράλι της Αυστρίας μεταξύ 1911 και 1914, ο August Horch κατόρθωσε να κάνει την Audi διεθνώς γνωστή μέσα λίγα μόνο χρόνια. Το εξαιρετικά επιτυχημένο Audi Type C 14/35 hp απέκτησε την προσωνυμία "Alpine Victor". Μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο August Horch αποσύρθηκε από την εταιρία και μετακόμισε στο Βερολίνο για να δουλέψει ως ανεξάρτητος ειδικός αυτοκινήτων.

Επικέντρωση στην ασφάλεια

Το 1921, η Audiwerke AG εξέπληξε τον κόσμο του αυτοκινήτου παρουσιάζοντας το νέο Audi 14/50 hp Type K, το πρώτο γερμανικό αυτοκίνητο με το τιμόνι στα αριστερά. Με αυτήν την κίνηση, η Audi άπλωσε το δίχτυ της πέρα από την τεχνολογία κινητήρων και αναρτήσεων και ξεκίνησε να δραστηριοποιείται εντονότερα στους τομείς της ασφάλειας οδήγησης και της ευκολίας χρήσης.
Ακολούθησε το Type M, με έναν 6-κύλινδρο κινητήρα, το 1923 και το 1927 παρουσιάστηκε το πρώτο 8-κύλινδρο μοντέλο Audi, το Audi Imperator. Τον Αύγουστο του 1928, ο Jörgen Skafte Rasmussen, ιδιοκτήτης της Zschopauer Motorenwerke/DKW, απέκτησε ένα πλειοψηφικό μερίδιο στην Audiwerke AG και το επόμενο έτος συγχώνευσε την εδρεύουσα στο Zwickau εταιρία με τη δική του επιχειρησιακή αυτοκρατορία. Με το ξεκίνημα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τον Οκτώβριο του 1929, οι πωλήσεις μεγάλων μοντέλων αυτοκινήτων με κινητήρες έξι ή οκτώ κυλίνδρων κατέρρευσαν. Ο Rasmussen αντέδρασε επιφορτίζοντας την Audi με την ανάπτυξη ενός μικρού αυτοκινήτου DKW με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, το οποίο άρχισε να διατίθεται με μεγάλη επιτυχία το 1931. Το εργοστάσιο της Audi συναρμολογούσε επίσης τα μοντέλα DKW Front, ως ένα μέτρο για να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας.


Οι τέσσερις κύκλοι

Υπό την οδηγία της κρατικής τράπεζας της Σαξωνίας, η οποία αντιλήφθηκε ότι οι επενδύσεις της στη σαξωνική βιομηχανία αυτοκινήτων κινδύνευαν, η Audiwerke, η Horchwerke και η Zschopauer Motorenwerke/DKW συγχωνεύτηκαν για να σχηματίσουν την Auto Union AG, στις 29 Ιουνίου 1932.
Ταυτοχρόνως, η νέα εταιρία ολοκλήρωσε μία συμφωνία με τη Wanderer Werke για την αγορά και την εκμίσθωση του τμήματος αυτοκινήτων της Wanderer. Το νέο group επέλεξε το Chemnitz ως επίσημη έδρα του. Το σύμβολο αυτής της συγχώνευσης ήταν οι τέσσερις κύκλοι, οι οποίοι χρησιμοποιούνται έως και σήμερα ως το λογότυπο της Audi.
Μετά τη δημιουργία της, η Auto Union AG αποτέλεσε το δεύτερο μεγαλύτερο group κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στη Γερμανία. Τα ονόματα των μαρκών Audi, DKW, Horch και Wanderer διατηρήθηκαν, ενώ κάθε μία από τις τέσσερις μάρκες του group απευθυνόταν σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς: η DKW στις μοτοσικλέτες και στα μικρά αυτοκίνητα, η Wanderer στα αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας, η Audi στα αυτοκίνητα της πολυτελούς μεσαίας κατηγορίας και η Horch στα πολυτελή αυτοκίνητα της ανώτερης κατηγορίας της αγοράς.
Για να ενδυναμώσει τη δημόσια εικόνα της, η νέα εταιρία αποφάσισε να εισέλθει το 1934 στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ανώτερου επιπέδου, στους αγώνες Grand Prix. Κατά τη διάρκεια των επόμενων χρόνων, τα αυτοκίνητα "Silver Arrow" της Auto Union κέρδισαν αμέτρητους αγώνες, πρωταθλήματα και παγκόσμια ρεκόρ σε πίστες αγώνων σε πολλές χώρες.

Νέα αρχή στο Ingolstadt

Το 1945, μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου, οι εγκαταστάσεις της Auto Union AG βρίσκονταν στη ζώνη που κατέλαβαν οι Σοβιετικές δυνάμεις και ως εκ τούτου τα περιουσιακά της στοιχεία απαλλοτριώθηκαν, το εργοστάσιο διαλύθηκε και η εταιρία διαγράφηκε από το Εμπορικό Επιμελητήριο της πόλης του Chemnitz το 1948.
Ηγετικά διοικητικά στελέχη της Auto Union είχαν ήδη μετακινηθεί έως το τέλος του πολέμου στη Βαυαρία και έτσι στα τέλη του 1945 μία αποθήκη ανταλλακτικών της Audi Union εγκαθιδρύθηκε στην ιστορική πόλη του Ingolstadt. Αυτές οι διστακτικές προσπάθειες επανέναρξης των λειτουργιών οδήγησαν στην ίδρυση μίας νέας εταιρίας, με την ονομασία Auto Union GmbH, στις 3 Σεπτεμβρίου του 1949. Στόχος της εταιρίας ήταν η διατήρηση της παράδοσης στα αυτοκίνητα των τεσσάρων μαρκών στους κύκλους του εμβλήματος.
Τα πρώτα προϊόντα με το έμβλημα των τεσσάρων κύκλων που κατασκευάστηκαν αυτή την περίοδο ήταν καθιερωμένα μοντέλα DKW με δίχρονους κινητήρες. Αυτά τα απλά, αλλά γερά και αξιόπιστα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες ήταν ιδανικά για τις λιτές συνθήκες ζωής των μεταπολεμικών χρόνων. Το επαγγελματικό αυτοκίνητο DKW F 89 L και η μοτοσικλέτα DKW RT 125 W παρουσιάστηκαν στην Έκθεση Εξαγωγών στο Hanover στις αρχές του 1949. Αυτά τα μοντέλα καθιέρωσαν την παραγωγή μηχανοκίνητων οχημάτων στο Ingolstadt. Παράλληλα, η εταιρία ανέπτυσσε ένα DKW αυτοκίνητο, το οποίο μπήκε στη γραμμή παραγωγής σε ένα νέο εργοστάσιο στο Düsseldorf το καλοκαίρι του 1950.
Από το 1954 και μετά, ο Friedrich Flick απέκτησε σταδιακά ένα μεγάλο μερίδιο της Auto Union GmbH. Η στρατηγική του ήταν η άμεση εύρεση ενός ισχυρού συνεργάτη για την Auto Union. Έτσι, τον Απρίλιο του 1958, η Daimler-Benz AG απέκτησε το 88% των μετοχών της Auto Union και το επόμενο έτος η εταιρία με έδρα το Ingolstadt έγινε πλήρως θυγατρική της Daimler-Benz AG.

Αναγέννηση της μάρκας

Η διατήρηση του δίχρονου κινητήρα οδήγησε στη συνεχή μείωση των πωλήσεων DKW στις αρχές της δεκαετίας του '60. Αντιμετωπίζοντας αυτή την κατάσταση, η μητρική εταιρία Daimler-Benz όρισε ως Τεχνικό Διευθυντή στο Ingolstadt το μηχανικό Ludwig Kraus για να υιοθετήσει στο νέο μοντέλο DKW F 102 έναν 4-κύλινδρο τετράχρονο κινητήρα, ο οποίος ανήκε στην "προίκα" της μάρκας.
Το νέο αυτοκίνητο της Auto Union λανσαρίστηκε το 1965 και ήταν το πρώτο μεταπολεμικό μοντέλο της εταιρίας με τετράχρονο κινητήρα. Αυτό το μοντέλο προανήγγειλε την αρχή μίας νέας εποχής, η οποία καθιστούσε αναγκαία με τη σειρά της μία νέα ονομασία προϊόντος: αυτή ήταν η αναγέννηση της Audi, ενός ονόματος με πλούσια παράδοση.
Το μοντέλο "Τype Audi" της Auto Union, το οποίο ήταν αρχικά γνωστό με αυτή την ονομασία, διαφημίστηκε ευρέως και γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Αυτή η σειρά μοντέλων, με ορισμένες τεχνικές και σχεδιαστικές τροποποιήσεις, παρέμεινε στην παραγωγή έως το 1972. Αλλά μία νέα εποχή είχε αρχίσει στο Ingolstadt και από μία άλλη άποψη, καθώς η εταιρία έγινε μέλος του Volkswagen Group το 1965. Η νέα διοίκηση δεν επέτρεψε στους μηχανικούς του Ingolstadt να αναπτύξουν δικά τους μοντέλα. Ο στόχος της ήταν να χρησιμοποιήσει το δυναμικό παραγωγής του Ingolstadt για την κατασκευή του VW Beetle. Δεν είχαν λάβει υπόψη, όμως, τον Ludwig Kraus, ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν Επικεφαλής Ανάπτυξης και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, και ανέπτυξε μυστικά ένα νέο μοντέλο Audi. Αυτό το αυτοκίνητο εγκρίθηκε πλήρως από τη διοίκηση του group στο Wolfsburg και παρουσιάστηκε στο διεθνή τύπο στο Ingolstadt το Νοέμβριο του 1968. Το όνομά του: Audi 100. Το Audi 100 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που αποτίναξε όλους τους γενετικούς συνδέσμους με τα προγενέστερα μοντέλα DKW. Η εξαιρετική επιτυχία του νέου Audi επιβεβαίωσε ότι οι δημιουργοί του είχαν δίκιο. Το Audi 100 βοήθησε, επίσης, την Auto Union να διατηρήσει την ξεχωριστή ταυτότητά της.

Vorsprung durch Technik

Το 1969, υπό τη διοίκηση της Volkswagenwerk AG, η Auto Union GmbH και η NSU Motorenwerke AG που έδρευε στο Neckarsulm συγχωνεύτηκαν. Η νέα εταιρία έφερε το όνομα Audi NSU Auto Union AG και η έδρα της βρισκόταν στο Neckarsulm.
Το εκτεταμένο εύρος των μοντέλων Audi και NSU, τα οποία διέθεταν μεγάλη γκάμα κινητήρων και φιλοσοφίας μετάδοσης κίνησης, προέτρεψε τη δημιουργία ενός νέου διαφημιστικού σλόγκαν το 1971, το οποίο συμπεριλήφθηκε από τότε και στο εξής στην περιγραφή της αποστολής της εταιρίας: "Vorsprung durch Technik".
Η πρώτη γενιά του Audi 80 (σειρά B1), το οποίο παρουσιάστηκε το 1972, ακολουθούσε αυτό ακριβώς το πνεύμα, διαθέτοντας εντυπωσιακά νέα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως μία νέα σειρά κινητήρων OHC. Μέχρι τη διακοπή της παραγωγής της πρώτης γενιάς αυτού του μοντέλου, κατασκευάστηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα Audi 80.
Το 1974 ορίστηκε αρχικά ως Διευθυντής Τεχνικής Ανάπτυξης ο Ferdinand Piëch, αντικαθιστώντας τον Ludwig Kraus. Κατά την εποχή του Piëch, η Audi μεταμορφώθηκε σε έναν εξαιρετικά πρωτοποριακό κατασκευαστή αυτοκινήτων. Αυτή την περίοδο πραγματοποιήθηκε και η σταδιακή άνοδος της τοποθέτησης της μάρκας Audi στην αγορά. Ο 5-κύλινδρος κινητήρας (1976), το Turbo (1979) και η τετρακίνηση quattro (1980) αποτελούν απτές αποδείξεις της επιτυχίας αυτής της πολιτικής.
Η εταιρία μετονομάστηκε από Audi NSU Auto Union AG σε AUDI AG το 1985, ώστε από εκείνο το σημείο και μετά το όνομα της εταιρίας και των προϊόντων που κατασκευάζει να μοιράζονται το ίδιο όνομα. Η έδρα της εταιρίας μεταφέρθηκε και πάλι στο Ingolstadt. Η επακόλουθη πρόοδος της Audi συνοδεύτηκε από ένα εντυπωσιακό εύρος τεχνικών καινοτομιών: τα πλήρως γαλβανισμένα αμαξώματα, το πιο αεροδυναμικό Sedan μαζικής παραγωγής εκείνης της περιόδου, η εκτενής χρήση των Turbo βενζινοκινητήρων, η ανάπτυξη οικονομικών πετρελαιοκινητήρων άμεσου ψεκασμού, το αμάξωμα από αλουμίνιο, τα πρώτα υβριδικά αυτοκίνητα, ο άμεσος ψεκασμός βενζίνης και η κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων με κινητήρες 8 και 12 κυλίνδρων είναι ορισμένα μόνο από τα ορόσημα που τεκμηριώνουν την ανάδειξη της μάρκας Audi ως κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων.

Εταιρεία και μάρκες: Η ιστορία της μάρκας με τους τέσσερις κύκλους

Το έμβλημα της Audi με τους τέσσερις κύκλους συμβολίζει τη συγχώνευση που πραγματοποιήθηκε το 1932 μεταξύ των τεσσάρων προηγουμένως ανεξάρτητων κατασκευαστών μηχανοκίνητων οχημάτων: της Audi, της DKW, της Horch και της Wanderer. Το 1969, η Auto Union GmbH συγχωνεύτηκε με την NSU Motorenwerke AG. Εδώ θα βρείτε συνοπτικές πληροφορίες για τις ρίζες της σημερινής AUDI AG:

Horch

Στο τέλος του 19ου αιώνα, υπήρχαν ήδη κάποιοι κατασκευαστές αυτοκινήτων στη Γερμανία. Ένας από αυτούς ήταν και η εταιρία August Horch & Cie., η οποία ιδρύθηκε στις 14 Νοεμβρίου του 1899 στην Κολωνία. Ο August Horch ήταν ένας από τους πρωτοποριακούς μηχανικούς αυτοκινήτων. Πριν ιδρύσει τη δική του εταιρία, στην επαγγελματική του εμπειρία περιλαμβάνοντας τρία χρόνια διοίκησης της κατασκευής αυτοκινήτων του Carl Benz στο Mannheim. Το 1904, ο August Horch μετεγκατέστησε την εταιρία του στο Zwickau και τη μετέτρεψε σε ανώνυμη. Παρόλα αυτά, ήδη από το 1909, ο August Horch αποσύρθηκε από την εταιρία που είχε ιδρύσει ο ίδιος. Από τότε και στο εξής, οι δραστηριότητές του συνδέθηκαν με το όνομα "Audi".

Audi

Η εταιρία που ιδρύθηκε από τον August Horch στο Zwickau στις 16 Ιουλίου 1909 δεν μπορούσε να ονομάζεται όπως ο ιδρυτής της για λόγους ανταγωνισμού. Έτσι, βρέθηκε το νέο εταιρικό όνομα "audi" από τη μετάφραση του ονόματος του "Horch" στα λατινικά, που σημαίνει "άκου!". Στις 25 Απριλίου 1910 δημιουργήθηκε η δεύτερη εταιρία από τον August Horch με την ονομασία Audi Automobilwerke GmbH και έδρα στο Zwickau.

Wanderer

Το 1885 δύο μηχανικοί, ο Johann Baptist Winklhofer και ο Richard Adolf Jaenicke, άνοιξαν ένα συνεργείο επισκευής ποδηλάτων στο Chemnitz. Σύντομα άρχισαν να κατασκευάζουν δικά τους ποδήλατα, καθώς η ζήτηση τότε ήταν πολύ μεγάλη. Τα ποδήλατα εμπορεύονταν υπό το όνομα της μάρκας Wanderer, ενώ το 1896 ονομάστηκε και η εταιρία Wanderer Fahrradwerke AG. Η Wanderer κατασκεύασε τις πρώτες τις μοτοσικλέτες το 1902. Η ιδέα της επέκτασης της παραγωγής και στα αυτοκίνητα άρχισε τελικά να πραγματοποιείται το 1913. Ένα μικρό διθέσιο με το όνομα "Puppchen" αποτέλεσε τον προάγγελο της μακράς παράδοσης της Wanderer στην παραγωγή αυτοκινήτων, η οποία και συνεχίστηκε για αρκετές δεκαετίες.

DKW

Η εταιρία Rasmussen & Ernst ιδρύθηκε το 1902 και βρισκόταν αρχικά στο Chemnitz, ενώ το 1907 μετεγκαταστάθηκε στο Zschopau στην περιοχή Erzgebirge. Στην αρχή παρήγαγε και πωλούσε εξαγωγές διαχωριστών πετρελαίου για ατμοσφαιρικούς κινητήρες, λασποσυλλέκτες και φώτα αυτοκινήτων, εξοπλισμούς βουλκανιζατέρ και φυγόκεντρους όλων των ειδών. Ο ιδρυτής της εταιρίας, Jörgen Skafte Rasmussen, ξεκίνησε το 1916 να πειραματίζεται με ένα αυτοκίνητο ατμοσφαιρικού κινητήρα, το οποίο διέθετε το καταχωρημένο σήμα DKW (συντόμευση για αυτοκίνητα με ατμοσφαιρικό κινητήρα). Το 1919, η εταιρία, η οποία ονομαζόταν πλέον Zschopauer Motorenwerke, υποκατέστησε την παραγωγής της με μικρούς δίχρονους κινητήρες, οι οποίοι από το 1922 και μετά αποτέλεσαν σημείο αναφοράς για την επιτυχία της στην κατασκευή μοτοσικλετών με όνομα μάρκας DKW. Το πρώτο μικρό αυτοκίνητο DKW έκανε την εμφάνισή του στη αγορά το 1928.

Auto Union AG, Chemnitz

Στις 29 Ιουνίου 1932, η Audiwerke, η Horchwerke and η Zschopauer Motorenwerke/DKW συγχωνεύτηκαν υπό την οδηγία της κρατικής τράπεζας της Σαξωνίας για να σχηματίσουν την Auto Union AG. Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκε μία συμφωνία εξαγοράς του τμήματος αυτοκινήτων της Wanderer. Η έδρα της νέας εταιρίας ήταν στο Chemnitz. Μετά τη συγχώνευση, η Auto Union AG αποτέλεσε το δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστή μηχανοκίνητων οχημάτων στη Γερμανία. Το έμβλημα της εταιρίας αποτελούταν από τέσσερις κύκλους συνδεδεμένους μεταξύ τους, επιδιώκοντας το συμβολισμό της ενιαίας μονάδας των τεσσάρων εταιριών που έθεσαν τα θεμέλια. Τα ονόματα των μαρκών Audi, DKW, Horch και Wanderer διατηρήθηκαν. Κάθε μία από τις τέσσερις μάρκες του group απευθυνόταν σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς: η DKW στις μοτοσικλέτες και στα μικρά αυτοκίνητα, η Wanderer στα αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας, η Audi στα αυτοκίνητα της πολυτελούς μεσαίας κατηγορίας και η Horch στα πολυτελή αυτοκίνητα της ανώτερης κατηγορίας της αγοράς.

Auto Union GmbH, Ingolstadt

Το 1945, μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου, οι εγκαταστάσεις της Auto Union AG βρίσκονταν στη ζώνη που κατέλαβαν οι Σοβιετικές δυνάμεις και ως εκ τούτου τα περιουσιακά της στοιχεία απαλλοτριώθηκαν. Ορισμένα ηγετικά στελέχη της εταιρίας βρίσκονταν ήδη στη Βαυαρία, όπου ιδρύθηκε το 1949 στο Ingolstadt μία νέα εταιρία με την ονομασία Auto Union GmbH, διατηρώντας την παράδοση στα μηχανοκίνητα οχήματα των τεσσάρων μαρκών στους κύκλους του εμβλήματος. Τα πρώτα οχήματα, μετά τη νέα αρχή της εταιρίας, που έφεραν το έμβλημα με τους τέσσερις κύκλους και βγήκαν από την γραμμή παραγωγής της ήταν καθιερωμένα μοντέλα DKW με δίχρονους κινητήρες: μοτοσικλέτες, αυτοκίνητα, επαγγελματικά οχήματα.
Ένα νέο μοντέλο της Auto Union λανσαρίστηκε στην αγορά το 1695 και ήταν το πρώτο μεταπολεμικό μοντέλο της εταιρίας με τετράχρονο κινητήρα. Αυτό το μοντέλο προανήγγειλε την αρχή μίας νέας εποχής, η οποία καθιστούσε αναγκαία με τη σειρά της μία νέα ονομασία προϊόντος: αυτή ήταν η αναγέννηση της Audi, ενός ονόματος με πλούσια παράδοση. Λίγο αργότερα, τα δύο τελευταία δίχρονα DKW βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής στο Ingolstadt. Από τότε, τα νέα μοντέλα με τετράχρονους κινητήρες παράγονταν με το όνομα της μάρκας "Audi". Αλλά μία νέα εποχή είχε αρχίσει στο Ingolstadt και από μία άλλη άποψη: το 1965, η εταιρία έγινε μέλος του Volkswagen Group.

NSU

Η NSU ιδρύθηκε το 1873 στο Riedlingen του Danube από δύο μηχανικούς, τον Christian Schmidt και τον Heinrich Stoll. Επτά χρόνια αργότερα η εταιρία μετακινήθηκε στο Neckarsulm. Τα πρώτα είκοσι χρόνια κατασκεύαζε μηχανές πλεξίματος, αλλά το 1886 η εταιρία, που το αρχικό της όνομα ήταν Neckarsulmer Strickmaschinenfabrik (Neckarsulm Knitting Machine Factory), άλλαξε την παραγωγή σε ποδήλατα. Από τότε, τα δίκυκλα οχήματα επηρέασαν σημαντικά την επιτυχία της εταιρίας. Η παραγωγή μοτοσικλετών ξεκίνησε στην NSU το 1901 και πέντε χρόνια αργότερα κατασκευάστηκε το πρώτο αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, η παραγωγή αυτοκινήτων εγκαταλείφθηκε το 1929, ώστε η εταιρία να μπορέσει να επικεντρωθεί στην κατασκευή δίκυκλων. Σχεδόν τριάντα χρόνια μετά, το 1958, ξεκίνησε η και πάλι η παραγωγή αυτοκινήτων στο Neckarsulm. Στις 10 Μαρτίου 1969, η Auto Union GmbH στο Ingolstadt συγχωνεύτηκε με την NSU Motorenwerke AG στο Neckarsulm. Η νέα εταιρία με το όνομα Audi NSU Auto Union AG και έδρα στο Neckarsulm, ιδρύθηκε αναδρομικά από την 1 Ιανουαρίου 1969.

AUDI AG

Το τελευταίο αυτοκίνητο NSU βγήκε από την γραμμή παραγωγής τον Μάρτιο του 1977 και από τότε η εταιρία κατασκεύαζε αποκλειστικά αυτοκίνητα Audi. Ο εκσυγχρονισμός του ιδιαίτερα φορτικού ονόματος της Audi NSU Auto Union AG ήταν ήδη υπό συζήτηση και σε συνδυασμό με τον σκοπό της χρήσης κοινής ονομασίας για την εταιρία και τα προϊόντα, η Audi NSU Auto Union AG μετονομάστηκε σε AUDI AG το 1985. Την ίδια περίοδο, τα επίσημα γραφεία της εταιρίας μεταφέρθηκαν από το Neckarsulm στο Ingolstadt. Οι τέσσερις κύκλοι του εμβλήματος της Audi συμβολίζουν τις μάρκες Audi, DKW, Horch και Wanderer, οι οποίες συγχωνεύτηκαν για να σχηματίσουν την Auto Union το 1932. Η Auto Union και η NSU, η οποία συγχωνεύτηκε το 1969, έπαιξαν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των αυτοκινήτων.

[AUDI]
Δείτε το νέο site αγγελιών από το autocarnet σε συνεργασία με το sosivio.gr!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...