Η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πριν από δύο περίπου χρόνια εκτόξευσε τις πωλήσεις των ντίζελ αυτοκινήτων και διαφοροποίησε την αναλογία στις ταξινομήσεις. Τα κύρια χαρακτηριστικά τους, η υψηλή ροπή και η χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με τη φθηνότερη τιμή του πετρελαίου, αποτέλεσαν ισχυρό δέλεαρ για μεγάλη μερίδα των αγοραστών. Ανάμεσα στα μοντέλα που κυριάρχησαν στην κατηγορία τους στη «νέα εποχή» της αγοράς ήταν και τα Volvo S60 και V60, που στη ντίζελ έκδοση D2 των 1.600 κ.εκ. βρέθηκαν στην κορυφή των πωλήσεων.
Παρόλη την αυξημένη δημοφιλία των ντίζελ εκδόσεων των μοντέλων, υπάρχει μία μεγάλη μερίδα του κοινού που συνεχίζει να προτιμά τη βενζίνη ως καύσιμο. Κυρίαρχη θέση ανάμεσα στα κριτήρια της συγκεκριμένης επιλογής κατέχει η μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ο δυναμισμός και τα σπορ χαρακτηριστικά που αυτή συνεπάγεται κατά την οδήγηση.
Έχοντας κατά νου αυτούς ακριβώς τους καταναλωτές που συνεχίζουν να προτιμούν τη βενζίνη, η Volvo κάνει μία μοναδική πρόταση. Αφενός, παρουσιάζει την πιο ισχυρή έκδοση στην premium μεσαία κατηγορία. Χωρίς επιπλέον χρέωση, αυξάνει την ιπποδύναμη της βενζινοκίνητης έκδοσης Τ4 των 1.600 κ.εκ. από 180 σε 200 ίππους, με την εγκατάσταση του εργοστασιακού...
πακέτου αναβάθμισης ισχύος της Polestar! Αφετέρου, εξισώνει τις τιμές των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, προσφέροντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ένα πολύ ευχάριστο δίλλημα στον υποψήφιο αγοραστή του S60 που πλέον καλείται να επιλέξει: την best-seller ντίζελ έκδοση D2 των 115 ίππων με 270 Nm ροπή, με εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση, μόλις 3,9 λίτρα/100χλμ. ή τη βενζινοκίνητη έκδοση Τ4 με 200 ίππους πλέον, κορυφαία επίδοση στην κατηγορία, με σπορ χαρακτήρα και κατανάλωση μόνο 5,8 λίτρα/100χλμ.; Και για τις δύο εκδόσεις η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι ίδια, 24.900 €, με το όφέλος απόσυρσης να συμπεριλαμβάνεται. Αξίζει να προστεθεί ότι όποια έκδοση με μηχανικό κιβώτιο και αν επιλέξει ο αγοραστής, το αυτοκίνητο κυκλοφορεί ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο καθώς οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 είναι για το μεν πετρελαιοκίνητο 103 γρμ./χλμ. ενώ για το βενζινοκίνητο 134 γρμ./χλμ. (οι τιμές για αυτόματο κιβώτιο είναι αντίστοιχα 107 και 159 γρμ./χλμ.).
Αντίστοιχο είναι το δίλλημα και για το V60, με τα νούμερα να διαμορφώνονται για τη μεν ντίζελ έκδοση D2 των 115 ίππων με 270 Nm ροπή σε κατανάλωση μόλις 4,1 λίτρα/100 χλμ. ενώ για τη βενζινοκίνητη έκδοση Τ4 με τους 200 ίππους μόνο 5,9 λίτρα/100 χλμ., με την προτεινόμενη τιμή λιανικής να είναι στα 25.900 €, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης. Και οι εκδόσεις του V60 με μηχανικό κιβώτιο κυκλοφορούν ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο, καθώς οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 είναι για το μεν πετρελαιοκίνητο 108 γρμ./χλμ. ενώ για το βενζινοκίνητο 138 γρμ./χλμ. (οι τιμές για αυτόματο κιβώτιο είναι αντίστοιχα 110 και 167 γρμ./χλμ.).
Η συγκεκριμένη εμπορική κίνηση της Volvo Car Hellas, αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση των S60 και V60 στην ελληνική αγορά. Τα δύο μοντέλα, το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς που διανύουμε βρέθηκαν συνδυαστικά στην πρώτη θέση της μεσαίας premium κατηγορίας στα 1.600 κ.εκ. με 135 ταξινομήσεις. Πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία του μοντέλου, που πρωτοπαρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2010, κατέκτησε τον τίτλο «Αυτοκίνητο του 2011» για την Ελλάδα και ανανεώθηκε ριζικά το φθινόπωρο του 2013, όντας για σχεδόν όλο αυτό το διάστημα στην κορυφή των πωλήσεων!
Η Polestar είναι ένας διάσημος σουηδικός οίκος βελτιώσεων που ιδρύθηκε το 1996 και συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Volvo, προετοιμάζοντας μάλιστα όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της σουηδικής μάρκας για τους αγώνες αυτοκινήτου. Οι αναβαθμίσεις ισχύος της Polestar σε κάποιο μοντέλο Volvo δεν επιφέρουν αύξηση στην τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου ή οποιαδήποτε μεταβολή στις πιστοποιημένες εκπομπές ρύπων. Σημαντικό επίσης το ότι δεν επηρεάζεται η εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου.