Η επικοινωνιακή καμπάνια της Volvo Cars με τίτλο “Made by Sweden”, που εστιάζει την προσοχή του παγκόσμιου κοινού στη σουηδική ταυτότητα της μάρκας, σημειώνει τεράστια επιτυχία. Μετά τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, διάσημο ποδοσφαιριστή και αρχηγό της εθνικής ομάδας της χώρας, η Volvo Cars επιλέγει ένα άλλο «αστέρι» της Σουηδίας, που πρωταγωνιστεί στο επόμενο κεφάλαιο...
του “Made by Sweden”. Πρόκειται για τη διεθνούς φήμης ποπ-σταρ Robyn (Ρόμπιν), που σήμερα είναι ο πιο διάσημος εκπρόσωπος της Σουηδίας στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα. Αυτή τη φορά, συμπρωταγωνιστής θα είναι το Volvo V60 με τους νέους προηγμένους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων Drive-E.
Σε ένα διαφημιστικό σποτ που γυρίστηκε στο αχανές Λος Άντζελες, βλέπουμε τη Robyn να οδηγεί αργά το βράδυ στους άδειους δρόμους της μεγαλούπολης, να αναπολεί την πατρίδα της και να εκφράζει τις ανησυχίες της για το περιβάλλον και το μέλλον του πλανήτη, πίσω από το τιμόνι ενός Volvo V60 με κινητήρα και κιβώτιο Drive-E. Είναι μία νέα κοπέλα που ζει το σήμερα, βιώνει τους έντονους ρυθμούς της ζωής, αλλά ταυτόχρονα νιώθει την οικολογική της ευθύνη απέναντι στις επερχόμενες γενιές.
«Νιώθω τόσο μικρή, μια σταγόνα σε μία μεγάλη δεξαμενή», την ακούμε να λέει. Και συνεχίζει: «Θα ήθελα να είμαι ένας ανακυκλώσιμος άνθρωπος. Πρέπει να δουλεύουμε, αλλά πρέπει να βρίσκουμε χρόνο και για χορό. Ποτέ δεν ξέρεις πότε τελειώνει ο χρόνος σου. Έχουμε μόνο το τώρα, θέλω να τα δω όλα, να τα αγαπήσω όλα, αλλά θέλω και να τα προστατεύσω!»
Το μήνυμα, έντεχνα δοσμένο μέσα από ένα έξυπνο σενάριο που τονίζει το πεπερασμένο της ύπαρξής μας και προβάλλει την ευθύνη όλων μας για το περιβάλλον, είναι σαφές: Η Volvo, με τη νέα γενιά κινητήριων συστημάτων Drive-E, έχει δημιουργήσει μία ομάδα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που συνδυάζουν ιδανικά μεγάλη ισχύ και υψηλές επιδόσεις με εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση και υπεύθυνα «πράσινο» αποτύπωμα! Προφέρει οδηγική ευχαρίστηση στον οδηγό του σήμερα αλλά με σεβασμό στην αειφορία του πλανήτη και υπευθυνότητα απέναντι στις μελλοντικές γενιές.
Η Robyn είναι αναμφίβολα η πιο επιτυχημένη σύγχρονη τραγουδίστρια της Σουηδίας. Έχει πουλήσει εκατομμύρια δίσκους από το 1995, όταν ξεκίνησε την καριέρα της. Θεωρείται είδωλο στη χώρα της, όχι μόνο για τη μουσική της αλλά και για το ανεξάρτητο και ανοιχτόμυαλο πνεύμα της. Η πορεία της, πέρα από τη διεθνή της φήμη, έχει και άλλα κοινά στοιχεία με τη Volvo Cars! Όπως η σουηδική μάρκα είναι σήμερα ανεξάρτητη, μοναδικός premium κατασκευαστής από μία σχετικά μικρή χώρα, έτσι και η Robyn διεκδίκησε την ανεξαρτησία της πηγαίνοντας αντίθετα στο κατεστημένο της διεθνούς μουσικής βιομηχανίας. Το 2004, έσπασε το συμβόλαιό της με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου και ξεκίνησε τη δική της εταιρεία, την Konichiwa Records. Η μετέπειτα πορεία της, δικαίωσε την επιλογή της.
«Όχι απλά μου αρέσουν τα Volvo, με συναρπάζει η πορεία της μάρκας στο χρόνο. Μία εταιρεία, από τη Σουηδία των 10 εκατομμυρίων ανθρώπων, εφηύρε τη ζώνη ασφαλείας και δεν την πατεντάρισε, για να προσφέρει τη χρήση της σε όλη την ανθρωπότητα! Σήμερα, με τα νέα μηχανικά σύνολα τεχνολογίας Drive-E, κάνει μια ανάλογη κίνηση για το περιβάλλον, έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. Χαίρομαι που συμμετέχω σε μία καμπάνια που στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για το μέλλον του πλανήτη, παράλληλα με την επικοινωνία τόσο προηγμένων και αποδοτικών κινητήρων», δήλωσε η Robyn.
Ο Αλαίν Βισσέρ (Alain Visser), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών στη Volvo Cars, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ενθουσιασμένος για αυτήν τη συνεργασία! Η Robyn ταιριάζει ιδανικά στις αξίες της μάρκας. Η καμπάνια μας με τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς σημείωσε τεράστια επιτυχία και είμαι σίγουρος ότι και το νέο κεφάλαιο του Made by Sweden θα έχει αντίστοιχη ή και μεγαλύτερη επιτυχία!»
Το video της καμπάνιας είναι διαθέσιμο εδώ:
Δημοσίευση by Autocarnet.