Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H Boeing συνεχίζει να χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου

Η Airbus αρνείται να εξοπλίσει τα Α350 με αυτές
Ο επικεφαλής της μονάδας εμπορικών αεροσκαφών της Boeing δήλωσε σήμερα ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, τονίζοντας ότι οι τροποποιήσεις που προτάθηκαν θα επιτρέψουν στα καθηλωμένα σήμερα Boeing 787 να ξαναπετάξουν.

«Δε βλέπω κάτι στην τεχνολογία αυτή που θα μάς έκανε να σκεφτούμε ότι δεν είναι κατάλληλη για τα Boeing 787», υπογράμμισε ο Ρέι Κόνερ κατά τη συνάντησή του στο Τόκιο με τον ιάπωνα υπουργό Μεταφορών.

Αντίθετα, ο κυριότερος ανταγωνιστής της Boeing, η ευρωπαϊκή...
Airbus αρνήθηκε να εξοπλίσει τα μελλοντικά Α350 με τις μπαταρίες αυτές.

Ο Κόνερ πήγε στην Ιαπωνία ως επικεφαλής αντιπροσωπείας για να παρουσιάσει τις λύσεις που πρότεινε η αμερικανική εταιρεία με σκοπό να ξαναπετάξει το Boeing Dreamliner

«Η λύση που προτείναμε και την οποία εφαρμόζουμε προβλέπει τρία επίπεδα ασφαλείας, πιστεύουμε ότι λαμβάνει υπόψη κάθε απρόοπτο και ότι θα μάς επιτρέψει να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία αυτή», τόνισε ο Κόνερ, ο οποίος υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια μόνιμη και όχι για προσωρινή λύση.

Τα Boeing 787 έχουν καθηλωθεί στο έδαφος ύστερα από δυο σοβαρά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στις μπαταρίες ιόντων λιθίου.Την πρώτη φορά ανεφλέγη η μπαταρία σε αεροσκάφος της JAL στις 7 Ιανουαρίου στο αεροδρόμιο της Βοστώνης και τη δεύτερη, η μπαταρία υπερθερμάνθηκε ανεξέλεγκτα με αποτέλεσμα το Boeing 787 της All Nippon Airlines (ANA) να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στην Ιαπωνία στις 16 Ιανουαρίου.

Τα 50 «Dreamliner» που έχουν παραδοθεί διεθνώς, εκ των οποίων περισσότερα από τα μισά στις ιαπωνικές εταιρείες JAL και ANA, έχουν έκτοτε καθηλωθεί στο έδαφος.

Την περασμένη εβδομάδα, η Boeing παρουσίασε στην Αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) τη λύση που πρότεινε προκειμένου να ξαναπετάξουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη, την ίδια που σήμερα ο Κόνερ εξήγησε στον ιάπωνα υπουργό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...