Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Με καινοτομίες premium κατηγορίας” το Opel MOKKA X

“Με καινοτομίες premium κατηγορίας” το Opel MOKKA X
“Με καινοτομίες premium κατηγορίας” το Opel MOKKA X
Στιβαρό εξωτερικά, κομψό εσωτερικά, με πολυάριθμα χαρακτηριστικά της premium κατηγορίας. Το νέο Opel MOKKA X διαθέτει πολλά προσόντα, όπως φαίνεται και στην πανευρωπαϊκή διαφημιστική...
καμπάνια για το SUV που έχει το πνεύμα της περιπέτειας στο DNA του. Η νέα γενιά του bestseller κυκλοφορεί “Με καινοτομίες premium κατηγορίας”. Εκτός από τον προπονητή ποδοσφαίρου και πρεσβευτή της μάρκας Opel, Jürgen Klopp, στις έξυπνες τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις πρωταγωνιστούν επίσης οι Bettina Zimmermann, Kai Wiesinger και Ken Duken.

«Το νέο MOKKA X είναι πραγματικό σύμβολο επιτυχίας με αυτό το κάτι x-tra» σχολιάζει η CMO της Opel, Tina Müller. «Στη νέα καμπάνια δείχνουμε πώς το MOKKA X συνδυάζει premium χαρακτηριστικά με μέγιστη οδηγική απόλαυση – όπως το ευφυές σύστημα all-wheel drive, η άριστη συνδεσιμότητα με τα Apple CarPlay και Opel OnStar και οι καινοτόμοι προβολείς LED.»

Σε τρεις τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις, το MOKKA X αποκαλύπτει καινοτομίες και αρετές που σπανίζουν για συμπαγές SUV. Πηγαίνοντας στο πλατό, ο Jürgen Klopp κάνει μάθημα στους ενθουσιασμένους εικονολήπτες: Πολύ σκοτεινά; Πλάκα κάνετε; Το MOKKA X έχει προβολείς AFL LED που κάνουν τη νύχτα μέρα. Η Bettina Zimmermann και ο Kai Wiesinger επιστρατεύουν τους φύλακες αγγέλους – μέσω της Opel OnStar “Emergency Call” έρχονται να βοηθήσουν ένα ζευγάρι που το αυτοκίνητό τους βγήκε από το δρόμο. ‘Κλείνοντας το μάτι’, ο Ken Duken δείχνει πώς το Opel OnStar Wi-Fi μπορεί να είναι σέξι και ελκυστικό.

Διαδικτυακά, η τεχνολογία και η αίσθηση ευεξίας που αναδεικνύονται μέσω των διαφημίσεων του MOKKA X συνοδεύονται από αναλύσεις ειδικά προσαρμοσμένες στο πνεύμα των χρηστών των κοινωνικών μέσων. Επιπλέον – στο διαδίκτυο, όπως επίσης στα περιοδικά και τις εφημερίδες – το μήνυμα του MOKKA X μεταφέρεται με πανό και διαφημίσεις που επίσης φέρουν ένα μεγάλο μαύρο “X”.

Θέλοντας να κάνει γνωστές στο κοινό τις καινοτομίες της Premium κατηγορίας, η Opel αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μία πολυδιάστατη διαφημιστική καμπάνια ώστε να προσεγγίσει πιο αποτελεσματικά τα σχετικά target groups. Η καμπάνια για το νέο MOKKA X είναι προϊόν της ομάδας δημιουργικού της κορυφαίας εταιρίας “Scholz & Friends” από το Αμβούργο.




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.