Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το BMW Group και πάλι στην κορυφή του Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones. Η πιο βιώσιμη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων παγκοσμίως για το 2016

Το BMW Group και πάλι στην κορυφή του Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones
Το BMW Group και πάλι στην κορυφή του Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones
Το BMW Group για μία φορά ακόμα αναδείχτηκε η πιο βιώσιμη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο στην αξιολόγηση που δημοσίευσε η RobecoSAM AG με τους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones - Sustainability Indexes (DJSI). Το BMW Group είναι επίσης η μοναδική από τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες της λίστας που περιλαμβάνεται κάθε χρόνο στο DJSI από το 1999.

Το BMW Group για μία φορά ακόμα αναδείχτηκε η πιο βιώσιμη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο στην αξιολόγηση που δημοσίευσε η RobecoSAM AG με τους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones - Sustainability Indexes (DJSI). Το BMW Group είναι επίσης η μοναδική από τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες της λίστας που περιλαμβάνεται κάθε χρόνο στο DJSI από το 1999.

«Το BMW Group γιορτάζει φέτος την 100ή του επέτειο. Για εμάς, η βιωσιμότητα είναι σημαντικό τμήμα της ταυτότητας και της στρατηγικής μας. Έχουμε πετύχει πολλά τα τελευταία χρόνια και εξακολουθούμε να βάζουμε συγκεκριμένους στόχους για το μέλλον. Είμαστε χαρούμενοι που αναδειχτήκαμε και πάλι πρώτοι στην κατηγορία μας στο Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones (Sustainability Index). Αυτό επιβεβαιώνει ότι οι δραστηριότητές μας εξακολουθούν να έχουν χειροπιαστά αποτελέσματα και βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο», όπως δήλωσε η Ursula Mathar, υπεύθυνη Βιωσιμότητας και Προστασίας Περιβάλλοντος της BMW AG.

Η βιωσιμότητα είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα και αναπόσπαστο στοιχείο της εταιρικής στρατηγικής του BMW Group. Το 2001, το BMW Group δεσμεύτηκε στο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών, το Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ και τη Διακήρυξη για Καθαρότερη Παραγωγή. Ήταν επίσης η πρώτη εταιρία από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας που διόρισε ειδικό στέλεχος υπεύθυνο για το Περιβάλλον το 1973. Σήμερα, το Συμβούλιο Βιωσιμότητας που αποτελείται από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ορίζει τη στρατηγική ευθυγράμμιση μέσω δεσμευτικών στόχων.

Το BMW Group υιοθετεί μία ολιστική προσέγγιση που εφαρμόζει τη βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών. Επιπλέον της μείωσης των εκπομπών CO2, η στρατηγική του στοχεύει επίσης στην επίτευξη συνεχούς προόδου σε τομείς όπως η εταιρική περιβαλλοντική προστασία, η βιωσιμότητα της αλυσίδας προμηθειών, ο επαγγελματικός προσανατολισμός και η κοινωνική δέσμευση.
Από το 1995 μέχρι το 2015, το BMW Group κατάφερε να μειώσει τις εκπομπές CO2 από τα νέα οχήματα που πωλούνται στην Ευρώπη (EU 28) κατά 40%. Το 2015, οι μέσες εκπομπές CO2 σε όλη την Ευρώπη (EU28) ήταν 127 g/km και σε όλο τον κόσμο 147 g/km. Η συστηματική επέκταση εναλλακτικών συστημάτων κίνησης στο στόλο BMW, συνδυάστηκε με καινοτόμες υπηρεσίες μετακίνησης που συνέβαλαν σημαντικά σε αυτή την πρόοδο.

Από τον Ιούλιο του 2016, η γκάμα του BMW Group περιλαμβάνει επτά μοντέλα τα οποία είτε είναι πλήρως ηλεκτρικά, όπως το BMW i3, ή συνδυάζουν ένα συμβατικό κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα ή plug-in υβριδικό, σηματοδοτώντας τη σαφή δέσμευση της εταιρίας στην ηλεκτρική μετακίνηση.

Το BMW Group στοχεύει να είναι Νο1 στη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας στην παραγωγή και στη δημιουργία αξίας. Το 58% του ηλεκτρισμού που αγοράζει το BMW Group σε όλο τον κόσμο προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Η εταιρία λειτουργεί τέσσερις ανεμογεννήτριες στο εργοστάσιο της Λειψίας που προσφέρουν αποκλειστικά ενέργεια για τη παραγωγή των BMW i3 και BMW i8. Το Αμερικανικό εργοστάσιό της στο Spartanburg, Ν. Καρολίνα, χρησιμοποιεί μεθάνιο από γειτονικό χώρο υγειονομικής ταφής για την παραγωγή μέχρι του 50% της ενέργειας που χρειάζεται για την παραγωγή.

Το 2015, το BMW Group έγινε επίσης η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό φορτηγό 40 τόνων για τη μεταφορά υλικών σε δημόσιους δρόμους.

Ένας ακόμα στόχος του BMW Group είναι η σημαντική αύξηση της διαφάνειας και της λελογισμένης χρήσης πόρων σε όλη την αλυσίδα προμηθειών μέχρι το 2020. Στο πλαίσιο αυτό, περίπου 1.900 εγκαταστάσεις προμηθευτών αξιολογήθηκαν για πρώτη φορά βάσει ειδικού ερωτηματολογίου βιωσιμότητας το 2015. Οι αξιολογήσεις περιλαμβάνουν όλες τις προτεινόμενες, υποψήφιες και τρέχουσες εγκαταστάσεις προμηθευτών.

Η επιμόρφωση και εκπαίδευση των εργαζομένων παραμένει μία ακόμα κορυφαία προτεραιότητα για το BMW Group. Το 2015, το BMW Group επένδυσε συνολικά 352 εκατομμύρια σε προγράμματα επιμόρφωσης και εκπαίδευσης του προσωπικού. Η εταιρία προσέλαβε επίσης πάνω από 1.500 μαθητευόμενους σε όλο τον κόσμο. Περίπου 4.700 νεαρά άτομα είναι εγγεγραμμένα αυτή τη στιγμή σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης και ανάδειξης ταλέντων στο BMW Group, από τα οποία πάνω από 3.800 στη Γερμανία.

Το BMW Group έχει εμπλακεί επίσης στην προώθηση διαπολιτισμικών ανταλλαγών, εντός και εκτός της εταιρίας, επί σειρά ετών. Σε συνεργασία με τη Συμμαχία Πολιτισμών των Ηνωμένων Εθνών, το BMW Group απονέμει το Βραβείο Διαπολιτισμικής Καινοτομίας στα καλύτερα projects του είδους.

Το BMW Group προωθεί επίσης την ανταλλαγή μεταξύ προσφύγων που έχουν καταταχθεί ως ασυνόδευτοι ανήλικοι, νέων από την τοπική κοινωνία και εργαζομένων του BMW μέσω του τοπικού προγράμματος “Lifetalk” στο εργοστάσιό της στο Μόναχο. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να συμβάλλει στον καλύτερο επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!