Συνεργασία Opel και Facebook |
Η Opel αποφάσισε να πρωτοτυπήσει στο λανσάρισμα του συστήματος προσωπικής υποστήριξης & συνδεσιμότητας Opel OnStar και σε συνεργασία με το Facebook δημιούργησαν μία επιτυχημένη βίντεο - καμπάνια. Με σλόγκαν το “Mobile First”, η καμπάνια έθεσε νέα πρότυπα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
«Το smartphone βρίσκεται στο επίκεντρο του σύγχρονου τρόπου ζωής. Στην εποχή της αυξανόμενης ψηφιοποίησης, οι ειδικοί του μάρκετινγκ πρέπει να αναθεωρήσουν τον προγραμματισμό των μέσων τους και το σχεδιασμό καμπανιών. Εμείς το υλοποιήσαμε με επιτυχία με τη συμβολή του Facebook. Νέες ιδέες για καμπάνιες παρουσιάζονται πρώτα σε μένα μέσω του smartphone, επειδή σήμερα είναι σημαντική η απήχηση της διαφήμισης μέσω της μικρής οθόνης» δήλωσε η CMO της Opel, Tina Müller.
Σε συνεργασία με το Facebook, η Opel δημιούργησε μία εξατομικευμένη βίντεο – καμπάνια πολλαπλών σταδίων για κινητά. Ορίστηκαν διάφορα target groups ανάλογα με τη συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα, όχι μόνο με βάση τα συνήθη δημογραφικά κριτήρια. Στη συνέχεια, η Opel φρόντισε η προσέγγιση των διαφόρων target groups να γίνει με τα πλεονεκτήματα του OnStar που ικανοποιούσαν τις ατομικές ανάγκες τους. Και μάλιστα με επιτυχία: το 17% της απήχησης της καμπάνιας επιτεύχθηκε με μόνο το 7% του προγραμματισμένου προϋπολογισμού μέσων. Η καμπάνια έφτασε σε 12 εκατομμύρια άτομα – περίπου το 90% του Γερμανικού πληθυσμού άνω των 18 στο Facebook, ακόμα και το 97% του σχετικού target group. Η καμπάνια κατάφερε επίσης να επηρεάσει θετικά την εικόνα της μάρκας, που σημείωσε άνοδο 30% το διάστημα των έξι εβδομάδων της καμπάνιας.
Σε στενή συνεργασία με το Facebook, η Opel βελτιστοποίησε το κάθε βίντεο σύμφωνα με τη σύγχρονη αντίληψη περί χρήσης των μέσων. Ο ενθουσιασμός είναι διάχυτος από το πρώτο δευτερόλεπτο, αντί να δημιουργείται σταδιακά όπως στα συμβατικά τηλεοπτικά διαφημιστικά. Τα τηλεοπτικά σποτ λειτουργούν επίσης χωρίς ήχο, με τη χρήση υποτίτλων. Πολλοί παρακολουθούν βίντεο πρώτα χωρίς ήχο στα News Feed.
Η Marianne Bullwinkel, επικεφαλής του Facebook Γερμανίας: «Οι τιμές αυτές επιβεβαιώνουν περίτρανα πόσο αποδοτική και αποτελεσματική είναι η διαφήμιση στο Facebook. Η Opel ανέλαβε να υλοποιήσει μαζί μας το σλόγκαν ‘Mobile First’. Η επιτυχία έρχεται σαν επιστέγασμα μιας άριστης, μακροχρόνιας συνεργασίας.»
Αυτή τη στιγμή, ένα στα δύο νέα Opel πωλείται με OnStar, που αυξάνει τα επίπεδα άνεσης και διασφαλίζει βέλτιστη συνδεσιμότητα. Χρησιμοποιώντας φιλικούς συμβούλους αντί μηχανές, ο ‘φύλακας άγγελος’ της Opel απαντά αυτόματα σε συγκρούσεις και βοηθά στον εντοπισμό κλεμμένων οχημάτων – επιπλέον το Opel OnStar κλειδώνει ή ξεκλειδώνει τις πόρτες από απόσταση, ‘κατεβάζει’ διαδρομές οδήγησης απευθείας στο όχημα και στέλνει emails για την κατάσταση του οχήματος. Ανάλογα με την αγορά, προαιρετικά διατίθεται ένα πρόσθετο 4G/LTE Wi-Fi hotspot.
«Το OnStar είναι ένα θαυμάσιο και ταυτόχρονα περίπλοκο προϊόν. Επομένως, ο πελάτης πρέπει πρώτα να εξοικειωθεί με τη λειτουργία και τα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας» δήλωσε η CMO της Opel, Tina Müller. «Γι’ αυτό η καμπάνια λανσαρίσματος χρειαζόταν μία νέα και καινοτόμο προσέγγιση, που να φτάνει άμεσα στους ανθρώπους μέσω των smartphones τους.»