Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΣΕΑΑ αναφέρεται στις τυχόν αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των παλαιότερων αυτοκινήτων

Ο ΣΕΑΑ αναφέρεται στις τυχόν αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των παλαιότερων αυτοκινήτων
Ο ΣΕΑΑ αναφέρεται στις τυχόν αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των παλαιότερων αυτοκινήτων
Τις τελευταίες ημέρες ανακινήθηκε για πολλοστή φορά η δημόσια συζήτηση για αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Δυστυχώς η συζήτηση αυτή αναπαράγεται ένα χρόνο τώρα, προκαλώντας σοβαρότατα προβλήματα στην αγορά αυτοκινήτου και στα σχετιζόμενα δημοσιονομικά έσοδα. Η συζήτηση αφορά στα παλαιότερα αυτοκίνητα, μιας και για τα νεώτερα και καθαρά αυτοκίνητα τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 θα διατηρηθούν αμετάβλητα. Έναντι αυτής, πρέπει να σημειωθούν τα εξής:


• Με βάση τις κοινοτικές απαιτήσεις και τα παραδείγματα των ευρωπαϊκών χωρών, τα τέλη κυκλοφορίας για τα νεώτερα αυτοκίνητα πρέπει να μεταβάλλονται ανάλογα των εκπομπών ρύπων τους (εκπομπές CO2).
• Στα παλαιότερα αυτοκίνητα, για τα οποία δεν έχουν καταγραφεί εκπομπές ρύπων, εύλογο είναι τα τέλη να βασίζονται στον κυβισμό, καθώς υπό αυτό το πλαίσιο έχουν διατεθεί στην αγορά.
• Τα δημοσιονομικά έσοδα 1,1 δις ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν ρητή δέσμευση στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και ως εκ τούτου το μόνο που μπορεί να προκαλεί η συζήτηση είναι το «πάγωμα» της αγοράς.
• Η χώρα κατακλύζεται από εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, μεγάλης ηλικίας (περίπου το 60% αυτών είναι δεκαετίας ή παλαιότερα) και αμφίβολου ιστορικού, τα οποία αποτελούν σοβαρότατη πηγή ρύπανσης, εκπέμποντας πολλαπλάσιες ποσότητες σωματιδίων, οξειδίων του αζώτου κλπ.

Ο ΣΕΑΑ πρεσβεύει ότι:

• Η μόνιμη σύγχυση και αναβλητικότητα στους καταναλωτές πρέπει επιτέλους να σταματήσει αφού ήδη μετρώνται 48 φορολογικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου τα τελευταία επτά χρόνια. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να είναι δικαία και να έχουν ένα σαφή περιβαλλοντικό προσανατολισμό, επιβραβεύοντας τα νέα και καθαρά οχήματα, όπως συμβαίνει σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
• Αντί του συνεχούς, δίχως λύση, προβληματισμού για τον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, υπάρχει μια σειρά σημαντικών θεμάτων της αγοράς αυτοκινήτου που είναι επείγοντα, θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν έσοδα και κυρίως είναι κρίσιμα για την οδική ασφάλεια.




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...