Το μικρό SUV Ford EcoSport διατίθεται τώρα για παραγγελία χωρίς πίσω ρεζέρβα για πρώτη φορά.
Η νέα σχεδίαση της διαιρούμενης πίσω πόρτας παρέχει ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών μέσω του μερικού ανοίγματος. Στο εσωτερικό, νέα μερικώς δερμάτινα καθίσματα είναι στάνταρ στα μοντέλα Titanium ενώ φιμέ κρύσταλλα διατίθενται για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού του EcoSport. Το νέο Winter Pack προσφέρει θερμαινόμενο παρμπρίζ, θερμαινόμενους καθρέπτες και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, και εξαερισμό πίσω καθισμάτων στο επίπεδο του πατώματος αναβαθμίζοντας την άνεση των πίσω επιβατών το χειμώνα.
Το ανασχεδιασμένο εσωτερικό αποπνέει μία σύγχρονη αίσθηση υψηλού κύρους με νέο, υψηλής ποιότητας δέρμα για το τιμόνι και απόχρωση charcoal black για το κάτω τμήμα του ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες. Το ταμπλό περιλαμβάνει τώρα μία λειτουργία dimmer και χρωμιωμένους δακτυλίους, ασορτί με τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων.
Μοντέλα EcoSport εφοδιασμένα με σύστημα συνδεσιμότητας μέσω φωνητικού ελέγχου SYNC της Ford διαθέτουν έγχρωμη οθόνη 4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Η θέση του μοχλού του χειρόφρενου για όλα τα αναβαθμισμένα EcoSport έχει βελτιστοποιηθεί με κριτήριο την ευκολότερη πρόσβαση και χρήση.
Τα επίπεδα θορύβων, κραδασμών και τριγμών έχουν επίσης μειωθεί χρησιμοποιώντας πιο παχιά ηχοαπορροφητικά υλικά στις πόρτες και το ταμπλό, και πιο σφιχτές τσιμούχες γύρω από τα πεντάλ, για ένα πιο αθόρυβο περιβάλλον στην καμπίνα και μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια. Ο συνδυασμός κινητήρα και κιβωτίου έχει βελτιωθεί για ροπή από τις χαμηλές στροφές και καλύτερη οδηγησιμότητα.
Σημαντικές βελτιώσεις στη δυναμική συμπεριφορά επιτεύχθηκαν χάρη στις διεξοδικές εργασίες εξέλιξης στην πίστα δοκιμών της Ford στο Lommel του Βελγίου, όπου 80χλμ. σε πίστα δοκιμών εξομοιώνουν με ακρίβεια πραγματικές οδικές συνθήκες από όλο τον κόσμο.
Ένας πιο άκαμπτος ημιάξονας πίσω προσφέρει καλύτερο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος και ανανεωμένοι συντελεστές ελατηρίων και αμορτισέρ βελτιώνουν την απόσβεση. Μείωση 10 mm στο ύψος του αμαξώματος χαμηλώνει το κέντρο βάρους του EcoSport για βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και τα συστήματα Electronic Stability Control και διεύθυνσης έχουν σεταριστεί ειδικά για τους Ευρωπαϊκούς δρόμους.
Ο κινητήρας 1.5 TDCi αποδίδει επίσης 95 PS, βελτίωση +5 PS, και καταναλώνει 4,4 l/100 km με εκπομπές CO2 115 g/km. Ο 1.0 EcoBoost 125 PS καταναλώνει 5,4 l/100 km με εκπομπές CO2 125 g/km, ενώ ο 1.5 Ti-VCT έχει κατανάλωση 6,3 l/100 km με εκπομπές CO2 149 g/km. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τώρα τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro Stage 6.
«Το κομψό και πρακτικό Ford EcoSport προσφέρει στους πελάτες ένα ευέλικτο και οικονομικό SUV και με αυτές τις βελτιώσεις το EcoSport αναβαθμίζεται σε εμφάνιση και αίσθηση,» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Το EcoSport εξελίχθηκε, γεωγραφικά, σε μερικά από τα πιο απαιτητικά εδάφη και κλίματα του πλανήτη, κάτι που το καθιστά μία ακόμα πιο ανταγωνιστική πρόταση για τους πελάτες στο πλαίσιο της αυξανόμενης Ευρωπαϊκής γκάμας των SUV. Επιπλέον, η ομάδα στην Πίστα Δοκιμών του Βελγίου έχει βελτιώσει περαιτέρω τη δυναμική συμπεριφορά κάνοντας το ακόμα πιο απολαυστικό για οδήγηση στους Ευρωπαϊκούς δρόμους.»
Η Ford έχει πουλήσει 22,900 EcoSports μεταξύ Ιανουαρίου - Αυγούστου 2015, τετραπλάσια αύξηση έναντι της ίδιας περιόδου το 2014.
Ford Mustang: Παγκόσμιο bestseller στην κατηγορία σπορ το πρώτο εξάμηνο του 2015! #FORD
Posted by Autocarnet on Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015