Ένας από τους κορυφαίους οδηγούς αγώνων της ιστορίας του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, δεν είναι πια κοντά μας. Ο λόγος για τον Γιώργο Ραπτόπουλο που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή την Κυριακή 18 Οκτωβρίου.
Για το Γιώργο Ραπτόπουλο, τον σούπερ πρωταθλητή της δεκαετίας του ’60 όπως τον αποκαλούσαν, θα μπορούσε κάποιος να γράψει ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια. Γεννήθηκε το 1930 στα Σέρβια Κοζάνης και ξεκίνησε να ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό από τις αρχές της δεκαετίας του ’50, αρχικά από το χώρο της μοτοσικλέτας. Μετά από σημαντικές διακρίσεις και τίτλους στους αγώνες μοτοσικλετών της εποχής πέρασε στο αυτοκίνητο, όπου από νωρίς ξεχώρισε αμέσως, όχι μόνο για την ταχύτητα και την τεχνική του, αλλά και για την βαθιά του γνώση σε τεχνικό επίπεδο. Ο Ραπτόπουλος αγωνίστηκε και διακρίθηκε σε όλων των ειδών τους αγώνες, σιρκουί, αναβάσεις, ράλλυ, ακόμη και σε αγώνες εκτός δρόμου (4x4). Σύνδεσε το όνομά του με το εκπληκτικό DKW που προετοίμαζε μόνος του, επιτυγχάνοντας επιδόσεις που έμοιαζαν απίστευτες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Έχοντας δύο Τίτλους στο τότε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τουρισμού, πολλές διακρίσεις στο Ράλλυ Ακρόπολις, και έχοντας φέρει και οδηγήσει το πρώτο μονοθέσιο της F3 που ήρθε στη χώρα μας, αποσύρθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’70 από την ενεργό δράση, παρέμεινε όμως στο χώρο των αγώνων ως τεχνικός σύμβουλος στην τότε υπερομάδα του πολυπρωταθλητή «Τζίγκερ». Ασχολήθηκε επίσης και με τα συνδικαλιστικά του σπορ –ήταν στα ιδρυτικά στελέχη του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου στα τέλη της δεκαετίας του ’60- ενώ αργότερα διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων.
Δραστήριο και «νέος» μέχρι το τέλος συμμετείχε σε κάθε δραστηριότητα ιστορικού ή μη χαρακτήρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μία ημέρα πριν το θάνατό, στα 85 του χρόνια, συμμετείχε σε αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων (Γύρος Πελοποννήσου) στο τιμόνι του αγαπημένου του DKW F12.
Η ΟΜΑΕ εκφράζει τα βαθιά της συλλυπητήρια στην οικογένειά του.
Πηγή: ΟΜΑΕ
Αυτά είναι!
Posted by Autocarnet on Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015