Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε ανάμνηση: Γιώργος Ραπτόπουλος


Ένας από τους κορυφαίους οδηγούς αγώνων της ιστορίας του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, δεν είναι πια κοντά μας. Ο λόγος για τον Γιώργο Ραπτόπουλο που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή την Κυριακή 18 Οκτωβρίου.

Για το Γιώργο Ραπτόπουλο, τον σούπερ πρωταθλητή της δεκαετίας του ’60 όπως τον αποκαλούσαν, θα μπορούσε κάποιος να γράψει ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια. Γεννήθηκε το 1930 στα Σέρβια Κοζάνης και ξεκίνησε να ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό από τις αρχές της δεκαετίας του ’50, αρχικά από το χώρο της μοτοσικλέτας. Μετά από σημαντικές διακρίσεις και τίτλους στους αγώνες μοτοσικλετών της εποχής πέρασε στο αυτοκίνητο, όπου από νωρίς ξεχώρισε αμέσως, όχι μόνο για την ταχύτητα και την τεχνική του, αλλά και για την βαθιά του γνώση σε τεχνικό επίπεδο. Ο Ραπτόπουλος αγωνίστηκε και διακρίθηκε σε όλων των ειδών τους αγώνες, σιρκουί, αναβάσεις, ράλλυ, ακόμη και σε αγώνες εκτός δρόμου (4x4). Σύνδεσε το όνομά του με το εκπληκτικό DKW που προετοίμαζε μόνος του, επιτυγχάνοντας επιδόσεις που έμοιαζαν απίστευτες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Έχοντας δύο Τίτλους στο τότε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τουρισμού, πολλές διακρίσεις στο Ράλλυ Ακρόπολις, και έχοντας φέρει και οδηγήσει το πρώτο μονοθέσιο της F3 που ήρθε στη χώρα μας, αποσύρθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’70 από την ενεργό δράση, παρέμεινε όμως στο χώρο των αγώνων ως τεχνικός σύμβουλος στην τότε υπερομάδα του πολυπρωταθλητή «Τζίγκερ». Ασχολήθηκε επίσης και με τα συνδικαλιστικά του σπορ –ήταν στα ιδρυτικά στελέχη του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου στα τέλη της δεκαετίας του ’60- ενώ αργότερα διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων.
Δραστήριο και «νέος» μέχρι το τέλος συμμετείχε σε κάθε δραστηριότητα ιστορικού ή μη χαρακτήρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μία ημέρα πριν το θάνατό, στα 85 του χρόνια, συμμετείχε σε αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων (Γύρος Πελοποννήσου) στο τιμόνι του αγαπημένου του DKW F12.
Η ΟΜΑΕ εκφράζει τα βαθιά της συλλυπητήρια στην οικογένειά του.
Πηγή: ΟΜΑΕ


Αυτά είναι!
Posted by Autocarnet on Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!