Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου: Αποτελέσματα

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου: Αποτελέσματα
3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου: Αποτελέσματα
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2015, ολοκληρώθηκε το διήμερο 24-25 Οκτωβρίου με το 3ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου, που διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) στην παραλιακή κωμόπολη της Εύβοιας, με τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX) να σημειώνουν τη 2η φετινή τους νίκη στο θεσμό, μετά το Ράλλυ Δ.Ε.Θ.


Το 3ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου συγκέντρωσε 30 συμμετοχές, ενώ το νέο στοιχείο του φετινού αγώνα, ήταν η διοργάνωση της Ειδικής Διαδρομής "Πισσώνας" που εξαιτίας των συνθηκών, αποτέλεσε «σπαζοκεφαλιά» για τους αγωνιζόμενους. Στο αγωνιστικό κομμάτι, η νίκη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα ήρθε άνετα, ιδιαίτερα μετά την εγκατάλειψη των Παναγιώτη Καμπύλη-Σταύρου Σταμέλου (Skoda Fabia S2000) από έξοδο. Ο 38χρονος Γιώργος Φιλιππίδης, εκμεταλλεύτηκε το τετ-α-κε του Fabia στην δεύτερη ειδική και έχτισε διαφορά 15 δευτερολέπτων. Στην τρίτη ειδική, ο Παναγιώτης Καμπύλης είχε έξοδο με αποτέλεσμα να πληγώσει το πρώην εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 και να τεθεί πρόωρα εκτός αγώνα. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο Φιλιππίδης «ταξίδεψε» προς τον τερματισμό καθώς δεν απειλήθηκε. Πίσω από το τετρακίνητο Lancer τερμάτισαν οι νικητές της πρώτης έκδοσης του αγώνα το 2013, Γιάννης και Γιώργος Γύζης (Renault Clio Williams), οι οποίοι ήταν παράλληλα το ταχύτερο πλήρωμα στην F2. Το βάθρο της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Λούκας-Γιώργος Μπάνος (Citroen AX), που επικράτησαν στην κατηγορία Ε, στο καλύτερο αποτέλεσμα της σύντομης καριέρας τους στους αγώνες ράλλυ. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Γιώργος Σύλλας-Πηνελόπη Αναστασοπούλου (Peugeot 106) οι οποίοι μάλιστα επικράτησαν στην κλάση Ν/2, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Ζούνης-Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα (Subaru Impreza) και Φίλων Παπαδόπουλος-Βαγγέλης Σωτήρχος (Peugeot 206) που επικράτησαν στην Α/6.

Ο αγώνας αποτέλεσε τον τέταρτο γύρο του Πρωταθλήματος Ιστορικών, έχοντας συντελεστή 1.5 Οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002 Ti) επικράτησαν των πρωτοπόρων του πρωταθλήματος, Αντώνη Γιοβά-Κώστα Γρηγοριάδη (Audi 80 GT), οι οποίοι εδραιώθηκαν στην κορυφή της βαθμολογίας. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κασιδόπουλος - Απόστολος Πάλλας (Toyota Starlet).

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται, εκτός από αυτή των Καμπύλη-Σταμέλου, εκείνες των Βασιλειάδη-Παπανδρέου (Citroen AX), που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. με πρόβλημα στον κινητήρα, των Τασιόπουλου-Μπασιούκα (Citroen Saxo VTs) που τέθηκαν εκτός από σπασμένο ημιαξόνιο, των Καββαδία-Φράγκου (Peugeot 206) για την ίδια αιτία, καθώς και των Κούλη-Σουλάνη (Peugeot 106) που τέθηκαν εκτός από μηχανικό πρόβλημα.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι σύσσωμη η τοπική κοινωνία έχει αγκαλιάσει τον αγώνα, ενώ ευχάριστη νότα αποτέλεσαν οι ζωγραφιές που ετοίμασαν οι μαθητές της περιοχής με θέμα το 3ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου, οι οποίες κόσμησαν την πλατεία της Ευβοιακής κωμόπολης το διήμερο του αγώνα, τη στιγμή που οι τοπικοί άρχοντες στάθηκαν για ακόμη μια φορά αρωγοί στη διοργάνωση του ράλλυ!


Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα:

Γιώργος Φιλιππίδης: Δυστυχώς μετά την εγκατάλειψη του Καμπύλη, ο αγώνας δεν είχε κάποιο ενδιαφέρον. Βέβαια, βελτίωσα το οδηγικό μου στυλ στην άσφαλτο και κυρίως δέσαμε περισσότερο με το συνοδηγό μου.

Γιάννης Γύζης: Αν και ξεκινήσαμε μουδιασμένα το πρωί, βρήκαμε τα πατήματά μας και ανεβάσαμε ρυθμό στη συνέχεια. Από το πρωί, δεν έμπαινε η δεύτερη σχέση στο κιβώτιο, αλλά παρ’ όλα αυτά δεν μας επηρέασε και έτσι πετύχαμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

Δημήτρης Λούκας: Μας άρεσε ο αγώνας και το διασκεδάσαμε, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.




3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου

Πηγή: ΟΜΑΕ



Ford Mustang: Παγκόσμιο bestseller στην κατηγορία σπορ το πρώτο εξάμηνο του 2015! #FORD
Posted by Autocarnet on Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!