Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ειδικός Κανονισμός, SuperMoto, Μέγαρα 29 Μαρτίου 2015

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ



ΟΡΓΑΝΩΣΗ : ΑΡΤΕΜΙΣ

Η γραμματεία θα λειτουργεί έως τις 18:00 μ.μ. της Παρασκευής 27 Μαρτίου στα γραφεία της ΑΡΤΕΜΙΣ, Αγίας Λαύρας 6, Καλλιθέα, τηλ: 6944368469, Fax: 210 9576963. Το Σάββατο 8 Μαρτίου, θα λειτουργεί στην πίστα καρτ στα Μέγαρα με τηλέφωνο: 6944368469.


ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Γεωργίου Ανδρέας
Μέλη : Παπαδόπουλος Κώστας, Θεοδοσίου Απόστολος

ΣΤΕΛΕΧΗ:

Παρατηρητής: Λαφογίαννης Νίκος
Πρόεδρος αγων/κών: Σιδέρης Παναγιώτης
Αγωνοδίκης: Δάφνη Κατερίνα
Αλυτάρχης: Ζουλινάκης Χριστόφορος
Γραμματέας: Ζάχου Βάγια
Τεχνικός έφορος: Αντωνιάδης Σωτήρης
Pit marshal: Tαραζής Διονύσης
Αποτελέσματα: Sportstiming.gr



ΑΡΘΡΟ 1
H Αθλητική Ένωση Άρτεμις, μετά από έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ οργανώνει αγώνα SUPERMOTΟ που θα διεξαχθεί την Κυριακή 29 Μαρτίου στην πίστα KART στα Μέγαρα.
Οι αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με:

Τον αθλητικό νόμο 2725/99
Τον γενικό και τεχνικό κανονισμό SUPER MOTO 2014.
Τις διατάξεις του παρόντος ειδικού κανονισμού.
Τα δελτία πληροφοριών που αφορούν τον συγκεκριμένο αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 2 ΓΕΝΙΚΑ-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι αγώνες θα διεξαχθούν σε κλειστή ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣΤΑ.
Για κάθε κατηγορία ανακηρύσσονται χωριστά νικητές.
Κάθε κατηγορία θα αγωνιστεί σε 2 σκέλη.
Οι αγωνιζόμενοι των κατηγοριών RACING και ΝΕΩΝ, σύμφωνα με την κατάταξή τους στο δεύτερο σκέλος της κατηγορίας τους, θα προκρίνονται στον τελικό αγώνα.
Ο αριθμός των προκριθέντων θα είναι ίσος με τη χωρητικότητα της πίστας.

ΑΡΘΡΟ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Οι μοτοσικλέτες που θα γίνουν δεκτές στους αγώνες χωρίζονται σε 2 κατηγορίες:

1.RACING
Μοτοσυκλέτες σόλο από 125 κ.εκ. και έως 501 κ.εκ. δίχρονες , από 250 κ.εκ. και έως 700 κ.εκ. τετράχρονες. Η επιλογή της διαμέτρου των ζαντών είναι ελεύθερη.
2. ΝΕΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Αναβάτες που απέκτησαν αθλητικό δελτίο Α.ΜΟΤ.Ο.Ε για πρώτη φορά από το 2012 και μετά. Μοτοσυκλέτες σόλο από 125 κ.εκ. και έως 501 κ.εκ. δίχρονες , από 250 κ.εκ. και έως 700 κ.εκ. τετράχρονες επιλογή της διάστασης των τροχών είναι ελεύθερη.
3. FREE
Μοτοσυκλέτες σόλο από 125 κ.εκ. και έως 501 κ.εκ. δίχρονες , από 250 κ.εκ. και έως 700 κ.εκ. τετράχρονες. Η επιλογή της διαμέτρου των ζαντών είναι ελεύθερη. Δεν προκρίνονται στον τελικό και δε χρειάζεται να προμηθευτούν ελαστικά από τον επίσημο προμηθευτή της οργάνωσης.

Θα επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν δύο ζευγάρια ελαστικών για τις χρονομετρημένες δοκιμές και τους αγώνες. Τα λάστιχα αυτά θα μαρκάρονται από την οργάνωση κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου.

ΑΡΘΡΟ 4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ - ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει ανανεωμένο δελτίο αθλητή της ΑΜΟΤΟΕ για το έτος 2015.
Η δήλωση συμμετοχής γίνεται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος e-amotoe.gr.
Η εκπρόθεσμη δήλωση συμμετοχής θα επιφέρει πρόστιμο € 20.00.
Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα για τον συμμετέχοντα πλήρη αποδοχή και γνώση του ειδικού κανονισμού.

ΑΡΘΡΟ 5 ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Όλοι οι αναβάτες υποχρεούνται να φορούν κατά τη διάρκεια του αγώνα, δερμάτινη φόρμα ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, κράνος, μπότες και γάντια για χρήση σε αγώνες MOTOCROSS ή ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.

ΑΡΘΡΟ 6 ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Όσοι συμμετέχουν στις κατηγορίες ΝΕΩΝ & RACING, θα πρέπει να χρησιμοποιούν ελαστικά από τον επίσημο προμηθευτή του αγώνα. Αυτό δεν ισχύει για την κατηγορία FREE.


ΑΡΘΡΟ 7 ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ
Θα γίνει στο χώρο του αγώνα την Κυριακή 29 Μαρτίου από 08:30 έως 10:00.
Μοτοσυκλέτα η οποία δεν θα είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς ή δεν περάσει τεχνικό έλεγχο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από τον αγώνα και δεν θα της επιτραπεί η είσοδος στην πίστα.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ ότι οι αγωνιζόμενοι ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να παρουσιαστούν στον τεχνικό έλεγχο με τη φόρμα, το κράνος και τις μπότες.

ΑΡΘΡΟ 8 ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Η διαδρομή είναι ασφάλτινη κλειστή και κυκλική. Το μήκος της είναι 1000 μέτρα και το πλάτος της 8 μέτρα. Η χωρητικότητα της διαδρομής ορίζεται σε 25 μοτοσικλέτες.

ΑΡΘΡΟ 9 ΔΟΚΙΜΕΣ
Οι ελεύθερες δοκιμές θα ξεκινήσουν την Κυριακή 29 Μαρτίου στις 10:00. Η συμμετοχή στις ελεύθερες δοκιμές είναι προαιρετική.
Δικαίωμα συμμετοχής στους αγώνες έχουν όσοι έχουν πραγματοποιήσει 3 χρονομετρημένους γύρους και χρόνο στις χρονομετρημένες δοκιμές ίσο με τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας προσαυξημένο κατά 15%. Με απόφαση των αγωνοδικών το παραπάνω ποσοστό μπορεί να αυξηθεί.
Η διάρκεια των δοκιμών και ο αριθμός των σκελών των δοκιμών, θα ανακοινωθεί με δελτίο πληροφοριών.

ΑΡΘΡΟ 10 ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
Οι αγώνες θα ξεκινήσουν την Κυριακή 29 Μαρτίου στις 12:15. Η εκκίνηση θα είναι τύπου ταχύτητας.
Η διάταξη στη σχάρα εκκίνησης θα είναι ανά τετράδες.

Η διάρκεια και των αγώνων ΝΕΩΝ & RACING θα είναι 16 γύροι. Oι αγώνες της FREE θα έχουν διάρκεια 12 γύρων.
Σε περίπτωση βρόχινου αγώνα οι γύροι θα μειώνονται κατά 2 για όλες τις κατηγορίες.

Σε κάθε περίπτωση, η διάρκεια των αγώνων θα είναι αυτή σύμφωνα με τις συνθήκες που επικρατούσαν τη στιγμή της εκκίνησης (άνοιγμα εξόδου pits για γύρο παρατήρησης). Σε καμία περίπτωση δε θα δοθεί χρόνος για αλλαγή ελαστικών σε περίπτωση βροχής, πριν ή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εκκίνησης ή κατά τη διάρκεια του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 11 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Οι ενστάσεις πρέπει να υποβάλλονται από τον ίδιο τον ενιστάμενο. Κάθε ένσταση πρέπει να αναφέρεται σε ένα μόνο θέμα.
Δεν γίνεται δεκτή ένσταση εναντίον διαπίστωσης γεγονότος που δηλώνεται από τον αλυτάρχη, τους εφόρους εκκίνησης και τερματισμού ή από οποιονδήποτε άλλο έχει ορισθεί από την οργάνωση για την διαπίστωση αυτού του γεγονότος.
Το κόστος της ένστασης είναι ίσο με το παράβολο συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 12 ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΑΠΟΝΟΜΗ
Νικητής θα είναι ο πρώτος αναβάτης που θα περάσει την γραμμή τερματισμού αφού συμπληρώσει τον προβλεπόμενο αριθμό γύρων. Δεύτερος θα είναι ο αμέσως επόμενος κ.ο.κ.
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει αμέσως μετά τον τερματισμό.
Η απονομή των επάθλων θα γίνει σύμφωνα με τo άθροισμα της βαθμολογίας των 2 σκελών για κάθε κατηγορία.
Ο τελικός αγώνας θα έχει ξεχωριστεί κατάταξη και απονομή καθώς επίσης και έπαθλα-δώρα που θα ανακοινωθούν με δελτίο πληροφοριών.

Στους 1ο , 2ο , 3ο κάθε κατηγορίας θα απονεμηθούν κύπελλα και σε όλους τους άλλους μετάλλια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!