«Το νούμερο ένα επέστρεψε… Η Ferrari είναι εδώ… Είναι φανταστικό», φώναζε ο Σεμπάστιάν Φέτελ στην ενδοεπικοινωνία του με τους μηχανικούς!
Και γιατί να μην πανηγυρίζει έτσι; Ο Γερμανός πιλότος ήταν ο μεγάλος νικητής του γκραν-πρι της Formula 1 στην Μαλαισία, του δεύτερου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ο οποίος απέδειξε ότι η ιταλική ομάδα έχει ανέβει επίπεδο και μπορεί να χτυπήσει στα ίσα την Mercedes.
Υπάρχουν όμως και άλλοι λόγοι για να… γιορτάζουν στην ιταλική ομάδα. Πρόκειται για την πρώτη νίκη του Φέτελ ως πιλότος της, αλλά και την πρώτη της νίκη σε ένα γκραν-πρι μετά από περίπου δύο χρόνια καθώς είχε να γευτεί μια επιτυχία από το γκραν-πρι της Ισπανίας στο 2013!
H Mercedes περιορίστηκε σήμερα στη δεύτερη και την τρίτη θέση με τους Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ, αντίστοιχα.
Καθοριστικός παράγοντας για την τελική νίκη της Ferrari; Η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρεία στα ελαστικά. Ο Φέτελ επέμεινε στην μέτρια γόμα και σταματώντας δύο φορές στα πιτς στοπ, πήρε μεγάλο προβάδισμα έναντι του Λιουις Χάμιλτον, ο οποίος –ουκ ολίγες φορές- έκανε τα παράπονά του κατά τη διάρκεια του αγώνα ότι γλιστράει.
Καθοριστικό σημείο του γκραν-πρι; Ο έκτος γύρος... Σε αυτόν το τετακέ του Έρικσον τον έβγαλε εκτός αγώνα και... έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Φέτελ δεν μπήκε στα πιτς στοπ με αποτέλεσμα να περάσει πρώτος, εκμεταλλευόμενος την επιλογή των οδηγών της Mercedes να σταματήσουν. Ο Γερμανός πιλότος εκμεταλλευόμενος το γρήγορο αυτοκίνητό του πήρε διαφορά, από τον Χάμιλτον μέχρι και 11 δεύτερα και στη συνέχεια οδήγησε διατηρώντας την, κατακτώντας και τη νίκη στο τέλος.
Η δεύτερη Ferrari με τον Ραϊκονεν, ο οποίος έκανε εξαιρετικό αγώνα, βρέθηκε στην τέταρτη θέση, αφήνοντας στις επόμενες δύο τις Williams των Μπότας και Μάσα. Ακολούθησε ο 17χρονος Φερστάπεν, με την πρώτη Toro Rosso, ο οποίος ήταν εξαιρετικός και μετά ο έτερος οδηγός της εταιρείας, ο Κάρλος Σάινθ. Αρκετά κακή η παρουσία της McLaren, με τους Αλονσο και Μπάτον να εγκαταλείπουν.
Στην βαθμολογία των οδηγών ο Χάμιλτον παραμείνει στην πρώτη θέση (43β.) αλλά ο Φέτελ μείωσε στους τρεις βαθμούς (40β.), με τον Ρόσμπεργκ να είναι στην τρίτη θέση με 33. Στους κατασκευαστές -όμοια- η Mercedes διατηρείται στην κορυφή έχοντας 76 βαθμούς και την Ferrari να ακολουθεί με 52. Στην τρίτη θέση η Williams με 30.
Βαθμολογία οδηγών
Βαθμολογία κατασκευαστών
πηγή: sport-fm.gr
Posted by Autocarnet on Κυριακή, 29 Μαρτίου 2015